Pelicans tiedotusvälineissä

  • 722 495
  • 2 574

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Isku-areenallahan tuota jäiden sulamista ei tarvitse odottaa edes kevääseen, eli sikäli ihan looginen kamppis kutsua porukkaa uimaan ilmaiseksi.
Uuuuuh, nyt tulee kovaa roustia!

Kyllähän tällainen pieni piikittely kuuluu asiaan ja tuo sopivasti vähän jännitettä peliin. Hauskinta on huomata, kuinka eri tavalla niihin reagoidaan. Toiset nauraa mukana ja toiset vetää Rapalan ihan kunnolla kiduksiin. Yhtä kaikki, tässä on yksi mielenkiintoinen elementti seurattavaksi peliin: näkyykö sukeltajia tai sukelluksia?

Siirryn nyt sarjataulukosta ennustamaan jäiden sulamisia pitkin liigakarttaa.
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Jotenkin huvittavaa että tuon jääepisodin takia tiputtiin CHL:stä (mitä muutenkin toivoin) ja peli lähti pikkuhiljaa paranemaan.
 
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Jotenkin huvittavaa että tuon jääepisodin takia tiputtiin CHL:stä (mitä muutenkin toivoin) ja peli lähti pikkuhiljaa paranemaan.
Taisi sekin olla vain suuren johtajan suunnitelma kokoajan... mukamas sössittiin mainosten laittaminen. Todellisuudessa haluttiin lopettaa reissailu ja neppailu sekä keskittyä oleelliseen, eli kotimaiseen liigaan.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä he ois halunneet kaiken näkyvyyden ja muun hyödyn irti CHL:stä, tälläiselle pienemmälle seuralle isoja juttuja.

Tonnin/parin takia tiputtiin jatkosta. Yksi hieno episodi taas.
 
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
Kyllä he ois halunneet kaiken näkyvyyden ja muun hyödyn irti CHL:stä, tälläiselle pienemmälle seuralle isoja juttuja.

Tonnin/parin takia tiputtiin jatkosta. Yksi hieno episodi taas.
Epäilemättä. Itsekkin olin sitä mieltä ennen koko kauden alkua, että CHL on positiivista mainosta meille, jota kautta saadaan positiivista imua.

Noh, näkyvyyttä tuli ainakin sähellyksen muodossa.
 

Jahva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
CHL:n viimeisen Vitkovicen vierasreissun jälkeen otteet muuttuivat niin oliko tämä käänteen tekevä reissu? Voidaanko siis vetää mutkat suoriksi ja olla tyytyväisiä CHL:ään osallistumisesta?

Vaikka täällä nostetaan esille Darts-turnausta, niin tuon jälkeen oltiin vielä aivan lapasia ainakin Saipaa ja Kookoota vastaan.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Turku ja turkulaiset ovat kyllä välillä hassuja, sen olen huomannut.

Pääosin onneksi ollut ihan jees porukkaa.

Harmi että oikein vihaa tullut elämääsi, mutta turhaa noita Turkulaisia vihaat, ei tää niin vakavaa.

Haha no tää mun vihajuttu on aina sellanen puoliks vitsi ja puoliks tosi.

Menee vähän offtopicin puolelle, mutta menkööt.

Mä siis muksuna välillä olin sielä pitkiäki aikoja ja aika kävi pitkäks ku en tietenkään tuntenu ketään ja ei jaksanu korttiakaa tarha/ala-aste ikäsenä läiskiä ihan kuukautta putkeen.
Aikuisiällä jouduin myös sietämään yhtä tosifanaatikko TPS-fania, joka aina suuttu ja vaati ettei saa tuulettaa Pelicansin maaleja, mutta itse sitten tuuletti ja vittuili aivan täysiä oman joukkueensa edesantamuksista.

Tämä jotenki aiheutti mulle sellasen reaktion, että nykyään en vaan jotenkaan siedä koko paikkaa.

Ei tässä nyt oikeesti vihata joka turkulalaista, vedän tästä sanani takas ja pahottelen noinki jyrkkää tekstiä. :)
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Siellä on näköjään Nurmi käynyt kommentoimassa Pelicansin ig-julkaisua. Kaikki varmaan tietää mitä koira tekee kun kalikka jne...

Pelicansilta hyvää mediapeliä sinänsä, mutta nyt kyllä osui väärä kohde. Ensinnäkään lukuisista pyynnöistä huolimatta KUKAAN ei ole vielä saanut videokoostetta julki, jossa Nurmi nähtäisiin filmaamassa.

Toisekseen, Nurmi syttyy tällaisista perättömistä syytöksistä yleensä pelaamaan kahta kauheammin, joten ennustan hänen iskevän Pelikaanit kanveesiin tänään ja Pekko Pelikaani saa yrittää lohduttaa surevia märkäpukulaisia.
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pelicansilta hyvää mediapeliä sinänsä, mutta nyt kyllä osui väärä kohde. Ensinnäkään lukuisista pyynnöistä huolimatta KUKAAN ei ole vielä saanut videokoostetta julki, jossa Nurmi nähtäisiin filmaamassa.

Toisekseen, Nurmi syttyy tällaisista perättömistä syytöksistä yleensä pelaamaan kahta kauheammin, joten ennustan hänen iskevän Pelikaanit kanveesiin tänään ja Pekko Pelikaani saa yrittää lohduttaa surevia märkäpukulaisia.
Miks kukaan tekis teille jonkun videokollaasin tai muutenkaan todistelis mitään? Kaikille muille riittää päätuomarin palaute Nurmelle tai omat silmät. Kertoo tosi paljon Nurmea viikoittain seuraavasta kirjoittajasta, jolle se ei riitä.

Video: Päätuomari: "kaikki tietää sen, vittu"
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Arvostan :D
 

Liitteet

  • Screenshot_20240117_183301_Instagram.jpg
    Screenshot_20240117_183301_Instagram.jpg
    274,1 KB · kertaa luettu: 168

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei. Ei mitään vitsejä, tää on totista totta. Eihän ne ETO:laisetkaan Tampereelta nyt huvikseen joka vuosi yritä upottaa sitä Turkua Itämereen. Nurmi on vaan kaukaa viisaana valmistautunut harjoittelemalla.

Siis toi oikeesti järjestetään vielä?

Mä oon yrittäny ettiä tota tapahtumaa ihan älyttömän kauan et voisin osallistua siihen :D

Legendaa tosta tapahtumasta on tultu levitettyä varmaa 100 ihmiselle täs vuosien varrella.
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pelicansilta hyvää mediapeliä sinänsä, mutta nyt kyllä osui väärä kohde. Ensinnäkään lukuisista pyynnöistä huolimatta KUKAAN ei ole vielä saanut videokoostetta julki, jossa Nurmi nähtäisiin filmaamassa.

Toisekseen, Nurmi syttyy tällaisista perättömistä syytöksistä yleensä pelaamaan kahta kauheammin, joten ennustan hänen iskevän Pelikaanit kanveesiin tänään ja Pekko Pelikaani saa yrittää lohduttaa surevia märkäpukulaisia.

Oliko Nurmi tänään siis pelaavassa kokoonpanossa?
 

surfa

Jäsen
Siis toi oikeesti järjestetään vielä?

Mä oon yrittäny ettiä tota tapahtumaa ihan älyttömän kauan et voisin osallistua siihen :D

Legendaa tosta tapahtumasta on tultu levitettyä varmaa 100 ihmiselle täs vuosien varrella.

Maailma on näemmä mennyt rikki. Sitten vuoden 2018 ei näytä olleen enää elonmerkkejä. :(
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös