Karvainen apina
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pekon muuvit
Olettaen, että 3pst matkaa tänään pois Mansesta, niin joku "Se oli kolme pistettä" - tonninseteliSilvennoisella varustettuna, olisi ihan passeli vastine.
Tätä odotellessa :DOlettaen, että 3pst matkaa tänään pois Mansesta, niin joku "Se oli kolme pistettä" - tonninseteliSilvennoisella varustettuna, olisi ihan passeli vastine.
You can't buy class jne.Ottelun jälkeisessä lehdistotilaisuudessa Arvo Pennanen luikki tilaisuudesta pois kättelemättä Hölöä. Hölö vähän katsoi Arvon perään siinä mutta sitten katkes tallennus. ;D
edit ja Tampereen "Toronto" MableLeafs hävis taas.
Antti Pennaselta erikoisia sanoja Ilveksen oudosta tilanteesta – "Sille on syynsä, miksi Toronto ei voita Stanley Cupia kauhean usein"
Tampereen Ilveksen syöksykierre miesten jääkiekkoliigassa jatkui perjantaina 3–5-tappiolla Pelicansia vastaan.www.mtvuutiset.fi
Ai että olisi siistiä kuunnella Varmavuon selostukset maaleista!
Mä oon jo 3 sähköpostia laittanut että voisin editoida, mutta ei oo kiinnostanut.. Tiiä sitten mistä kiikastaa ettei kelpaa..Joko nämä saisi aina voiman sivuille?
Kuuntelisin aina tippa linssissä.
Mä oon jo 3 sähköpostia laittanut että voisin editoida, mutta ei oo kiinnostanut.. Tiiä sitten mistä kiikastaa ettei kelpaa..
No jopas otti Pennasella koville tappio.Ottelun jälkeisessä lehdistotilaisuudessa Arvo Pennanen luikki tilaisuudesta pois kättelemättä Hölöä. Hölö vähän katsoi Arvon perään siinä mutta sitten katkes tallennus. ;D
. . .
Sen mitä Pendoa tunnen niin se on tuossa vaiheessa ollut jo ajatuksissaan puhumassa joukkueelleen eikä tuo lehdistötilaisuus ole kiinnostanut muutenkaan yhtään.No jopas otti Pennasella koville tappio.
Onkohan se ennenkin käyttäytynyt noin tökerösti ja jättänyt kättelemättä muitakin kolleegoja?
Ei minunkaan mielestäni aina kätellä lopussa. Väittäisin näin mutuna, että kättelemättömyys on ennemmin sääntö kuin poikkeus. Pendo sentään onnitteli Pelsuja voitosta joka on mielestäni se minimi hävinneellä valkulla.eikä mun mielestä muutkaan kaikki ole kätellyt lopuksi.
Yksi päivä kokeilin vierasmatsin väijymistä niin, että otin telkusta äänet pois ja kuuntelin selostusta Voimalta mutta homma kusi täysin kun telkkarilähetys tuli monta sekuntia myöhässä. Varmavuo jo huusi maalia kun telkkarikuvassa tilannetta vasta rakennettiin.Ai että olisi siistiä kuunnella Varmavuon selostukset maaleista!
Kun pistää Radio Voiman nettisivujen kautta lähetyksen päälle, niin sitä kautta saat radiolähetyksen hetkeksi pauselle, niin saat sitten radion ja tv:n synkkaan.Yksi päivä kokeilin vierasmatsin väijymistä niin, että otin telkusta äänet pois ja kuuntelin selostusta Voimalta mutta homma kusi täysin kun telkkarilähetys tuli monta sekuntia myöhässä. Varmavuo jo huusi maalia kun telkkarikuvassa tilannetta vasta rakennettiin.
Kannattaisi myös Radio Voimalle.Respect sulle, ja lampaanperse heille. Varmavuo on niin vahva osa pelicansia, että vituttaa että tuota ei hyödynnetä.
Samaa mieltä sikäli että Pennanen ei tunnu nauttivan pätkääkään näistä pakollisista kuvioista ja tuo kättelemättömyys saattaa johtua ihan vaan siitä.Sen mitä Pendoa tunnen niin se on tuossa vaiheessa ollut jo ajatuksissaan puhumassa joukkueelleen eikä tuo lehdistötilaisuus ole kiinnostanut muutenkaan yhtään.
Muutenkin melko hiljainen kaveri ja korttipelipöydässäkin saattaa kadota hetkeksi henkisesti jonnekin, yleensä pyörittelemään joukkueen asioita mielessään. Se ihan todella tekee rajusti ajatustyötä saadakseen joukkueen menestymään ja sitä ei kiinnosta hokea jotain hokijargonia medialle.
Eiköhän pojat ole jo ennen tilaisuuden alkua kätellyt toisensa eikä mun mielestä muutkaan kaikki ole kätellyt lopuksi.
Samaa mieltä sikäli että Pennanen ei tunnu nauttivan pätkääkään näistä pakollisista kuvioista ja tuo kättelemättömyys saattaa johtua ihan vaan siitä.
Joka tapauksessa, onhan tuo Arvo-Pendo täysin nähty tapaus. Yhtään mitalia ei Ilves tai Suomi tule tuon miehen aikana naaraamaan.
Oli kyllä kerhon mestaruus kova, mutta sanon silti että suonenveto osittain. En ymmärrä monia asioita joita Pennanen tekee. Voittoputki ilveksessä, sarjan kuumin ylivoima, yksi tappio = kaikki ketjut uusiksi mukaanlukien yvt. Sen jälkeen yksi voitto ja kertaakaan ei ole ollut ne yvt ja ketjut joilla voittoja saivat.. hieman liikaa tykkää muutella juttuja.Ottihan nuo jo pronssia. Maju on vielä ihan toinen juttu.
Kerhon mestaruus oli kova temppu
Nyt on siinä ja siinä että onko mauton
Odotan näkeväni Nupen ilmaveivin reinkarnaation torijuhlissa keväälläTotaaaa....
Nupe..?