Pelicans tiedotusvälineissä

  • 721 925
  • 2 574

Khoenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Nurmen sukeltelut jäänyt mieleen jo 2021 keväältä. Hyvä ja totuudenmukainen kuitti.
Kunhan et unohda omianne..teidän pojat sen Björnisen johdolla silloin aloitti, mihin Tepsin nuoret hölmönä lähti mukaan.

Muistan yhä yhden esimerkin kun kaukalonviereltä katsoin ja näin miten Björninen "kaatui", jäähy vihellettiin, mies nauraen nousi ja naureskeli vaihtopenkille asti missä vaihtoi kavereiden kanssa läpyt.
 

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Kunhan et unohda omianne..teidän pojat sen Björnisen johdolla silloin aloitti, mihin Tepsin nuoret hölmönä lähti mukaan.

Muistan yhä yhden esimerkin kun kaukalonviereltä katsoin ja näin miten Björninen "kaatui", jäähy vihellettiin, mies nauraen nousi ja naureskeli vaihtopenkille asti missä vaihtoi kavereiden kanssa läpyt
Näytti tosiaan osuvan ja uppoavan, se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa jne. Löydätkö muuten vielä kolmannen ketjun mihin tuon viestisi postaat? Älä nyt kumminkaan menetä yöunia pelsujen sometiimin hassuttelun takia.
 

Khoenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Näytti tosiaan osuvan ja uppoavan, se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa jne. Löydätkö muuten vielä kolmannen ketjun mihin tuon viestisi postaat? Älä nyt kumminkaan menetä yöunia pelsujen sometiimin hassuttelun takia.
Osui ja upposi, voin sen myöntää.

Koska hassusti jopa teidän ketjussa puhuttiin vain Nurmesta, outoa.
Unohtui oman seuran tyyli ja tavat teillä.

Ihana myös tietää että luet meidän ketjuja...aina ei voi tietää eikä luottaa siihen.<3
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Osui ja upposi, voin sen myöntää.

Koska hassusti jopa teidän ketjussa puhuttiin vain Nurmesta, outoa.
Unohtui oman seuran tyyli ja tavat teillä.

Ihana myös tietää että luet meidän ketjuja...aina ei voi tietää eikä luottaa siihen.<3
Ymmärtääkseni täällä puhuttiin yhtenä vaihtoehtona Nurmesta kun minä kysyin, että mistä tässä on kyse ja tähän minun kysymykseeni oli 2 vastausta, jotka sinä yleistät ”että ketjussa puhutaan vain nurmesta” ja käyt itkuparkumaan seuran kannattajista, tyylistä ja tavoista.

Ai vittu mä vihaan Turkua ja turkulaisia, sääli et paras kaveri ja faija asuu sielä. :D
 

Khoenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Ymmärtääkseni täällä puhuttiin yhtenä vaihtoehtona Nurmesta kun minä kysyin, että mistä tässä on kyse ja tähän minun kysymykseeni oli 2 vastausta, jotka sinä yleistät ”että ketjussa puhutaan vain nurmesta” ja käyt itkuparkumaan seuran kannattajista, tyylistä ja tavoista.

Ai vittu mä vihaan Turkua ja turkulaisia, sääli et paras kaveri ja faija asuu sielä. :D
Turku ja turkulaiset ovat kyllä välillä hassuja, sen olen huomannut.

Pääosin onneksi ollut ihan jees porukkaa.

Harmi että oikein vihaa tullut elämääsi, mutta turhaa noita Turkulaisia vihaat, ei tää niin vakavaa.
 

raisionjoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oikein nuuka kun olisi, niin menisi ostamaan tarvittavat.
Jos maksaa 100€, niin ei haittaa, kun on se lippu kuitenkin sen jonkun kympin ja voihan sitä aloittaa samalla uuden harrastuksen, kunhan jäät sulaa.
Isku-areenallahan tuota jäiden sulamista ei tarvitse odottaa edes kevääseen, eli sikäli ihan looginen kamppis kutsua porukkaa uimaan ilmaiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös