Mainos

Pelicans tiedotusvälineissä

  • 819 305
  • 2 941
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Vähän myös nihkeeltä voi jostain tuntua sellainen että aiemmin huudettavana ollut Laschin paita keräsi huutonetissä tyyliin yli 850€.. mutta seuraavassa kotipelissä oli Laschin oikea pelipaita rekissä 350€.

Toivoisin enemmänkin sellaista kulttuuria missä kunnon pelipaitoja saisi kohtuullisella panostuksella kaikki sellaisen tahtovat ja juuri sillä nimellä kuin tahtovat. Enemmän paitoja ja väriä halliin.
Joo muulis että isossa kuvassa paitoja halvempaan hintaan tulis myös paremmin rahaa seuralle kuin muutamalla yksittäisellä kovempi hintaisella paita huutokaupalla
 

HENRIII

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat & HC Giants
Ykköskappaleeseen sen verran, että gamewornit ja replicat / game issue - nutut on kyllä ihan eri juttu...Epäilen vahvasti rekissä olleen #19 game worn nuttu hintaan 350€...

Kunnon pelipaitoja saa fanipaitojen muodossa ihan sillä nimellä ja numerolla kuin itse haluaa, jos sitä väriä halliin haluaa. Ovat hyvin lähellä oikeaa pelipaitaa ja panostus reilun huntin luokkaa.

Siitä toki samaa mieltä, että game worn nuttujen hinnat voisivat olla alhaisemmatkin, kuten ne ns. vanhoina hyvinä aikoina olivatkin !
Noita kunnon fanipaitoja saa vissiin odottaa kuukausia, kohta mennyt 3viikkoa. Eikä tietoa onko tilaus edes käsittelyssä vai mitä... Jos yhden fanipaidan tekemisessä kestää noin kauan,niin onkohan sitten tilausmäärät suuria tällä hetkellä (:D)...
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Noita kunnon fanipaitoja saa vissiin odottaa kuukausia, kohta mennyt 3viikkoa. Eikä tietoa onko tilaus edes käsittelyssä vai mitä... Jos yhden fanipaidan tekemisessä kestää noin kauan,niin onkohan sitten tilausmäärät suuria tällä hetkellä (:D)...
Ccm:n kamppeissa on ollut toimitusvaikeuksia yleisesti jo ties kuin monetta kautta putkeen...
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Sähköpostiin kyllä tulee Miika Roine x Pikkujoulujen etkoja, mutta ei mitään virallista infoa rahojen/lippujen palautuksista.
 

Jahva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sähköpostiin kyllä tulee Miika Roine x Pikkujoulujen etkoja, mutta ei mitään virallista infoa rahojen/lippujen palautuksista.
En tiedä ajattelenko negatiivisesti taas joidenkin mielestä, mutta kertooko tämä kassan tyhjyydestä ettei avokätisesti hyvityksiä olla tarjoamassa vaan pitää itse pyytää? Saadaan pyykit pestyä rahoilla joita ei pyydetä takaisin.
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En tiedä ajattelenko negatiivisesti taas joidenkin mielestä, mutta kertooko tämä kassan tyhjyydestä ettei avokätisesti hyvityksiä olla tarjoamassa vaan pitää itse pyytää? Saadaan pyykit pestyä rahoilla joita ei pyydetä takaisin.
Ei kerro. Eihän Prismakaan tule sitä vikaantunutta makaronierää sun kotoa hakemaan, eikä lähesty ketään henkilökohtaisesti. Ei edes tutki tietokannoistaan ketkä ko. makarooneja osti, vaan antaa tiedotteen julkisuuteen ja on kuluttajan vastuulla palauttaa ostos.

Ei mulla tule mieleen ainuttakaan palvelua, josta henkilökohtaisesti oltais yhteydessä jokaiselle, että hei tuus ottamaan rahasi takas kun meillä tätä on riittävästi. Lähtökohtaisesti palautukset on aina asiakkaan vastuulla.

Toki olisihan tässä tapauksessa faneja kunnioittavaa tiedottaa selkeästi, että rahoja on mahdollista saada takaisin. Toisaalta, se tieto on nyt annettu iltapäivälehtien kautta.
 

Jahva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei kerro. Eihän Prismakaan tule sitä vikaantunutta makaronierää sun kotoa hakemaan, eikä lähesty ketään henkilökohtaisesti. Ei edes tutki tietokannoistaan ketkä ko. makarooneja osti, vaan antaa tiedotteen julkisuuteen ja on kuluttajan vastuulla palauttaa ostos.

Ei mulla tule mieleen ainuttakaan palvelua, josta henkilökohtaisesti oltais yhteydessä jokaiselle, että hei tuus ottamaan rahasi takas kun meillä tätä on riittävästi. Lähtökohtaisesti palautukset on aina asiakkaan vastuulla.

Toki olisihan tässä tapauksessa faneja kunnioittavaa tiedottaa selkeästi, että rahoja on mahdollista saada takaisin. Toisaalta, se tieto on nyt annettu iltapäivälehtien kautta.
Niin, minun silmissä tämmöstä vaihtoehtoa ei ole annettu kun yritys siitä ei ole omissa kanavissaan tiedottanut ja vähän niin kuin toivotaan ettei rahoja haettaisi takaisin. Joten ontuva vertaus.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Miksi tätä tiedotetta ei voitu hoitaa samalla, kun hoidettiin muutakin tiedottamista. Harmi kun Sammalisto jätti seuran.
 

Vexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei kerro. Eihän Prismakaan tule sitä vikaantunutta makaronierää sun kotoa hakemaan, eikä lähesty ketään henkilökohtaisesti. Ei edes tutki tietokannoistaan ketkä ko. makarooneja osti, vaan antaa tiedotteen julkisuuteen ja on kuluttajan vastuulla palauttaa ostos.

Ei mulla tule mieleen ainuttakaan palvelua, josta henkilökohtaisesti oltais yhteydessä jokaiselle, että hei tuus ottamaan rahasi takas kun meillä tätä on riittävästi. Lähtökohtaisesti palautukset on aina asiakkaan vastuulla.

Toki olisihan tässä tapauksessa faneja kunnioittavaa tiedottaa selkeästi, että rahoja on mahdollista saada takaisin. Toisaalta, se tieto on nyt annettu iltapäivälehtien kautta.

Makaronipaketilla ja lipuilla on aika iso ero. Suurinosaan lipuista tiedetään ostaja, koska käyttäjät ostavat liput kirjautuneena lippukauppaan.

Jokainen peruttu tapahtuma, johon olen ostanut lipun, on lähettänyt reilusti massaviestin lippukaupan kautta, että nyt kävi näin. Viestissä on selkeät toimintaohjeet mistä voi pyytää palautuksen. Automaattisesti ei rahoja tietenkään palauteta ja yleensä tarjotaan vaihtoehtoista tapaa, esim. lipun saamista saman järjestäjän toisena ajankohtana olevaan tapahtumaan.

Yleisesti ne, jotka eivät tätä tee, osoittavat omalla asenteellaan välinpitämättömyyttä asiakaskuntaa kohtaan. Hyvällä viestinnällä saa paljon aikaiseksi ja jotkut asiakkaat voivat todeta, ettei se muutama kymppi nyt haittaa vaikka niitä ei saa takaisin. Sen pitää olla kuitenkin asiakkaan päätös.
 

R & L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

"Mikäli olit ostanut lipun 14.11. Pelicans - Vitkovice Ridera otteluun, toivomme että tulet käymään Pelicansin toimistolla selvittämässä tapausta."

Ei se pahoittelut yleisöstä tainnut olla mikään kirjoitusvirhe, vaan ihan selkeä rikos kun oltiin ihan lippukin menty ostamaan.

Siis nyt ihan totta puhuen pyytäkää nyt jostain apua tai oikolukua näihin tiedotteisiin.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Haha, mitä helvettiä?

Aivan mahtavaa ja juuri oikea tapa on kutsua maksavat tahot itse toimistolle arkena keskellä päivää "selvittämään tapausta".

Menkäähän joku pliis, haluan ehdottomasti tietää että minkälaisiin tuloksiin selvityksissä päästiin.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Eiks toi oo nyt vähän erikoinen tapa toimia? Tule käymään toimistolla. Emme kerro saatko täällä rahasi takaisin vai selkääsi, tai kenties jotain siltä väliltä. Ja perinteiseen tapaan aukioloajatkin ovat sellaiset, että tavan työssäkäyvän on vaikea lähteä sinne sompailemaan, ja todennäköisesti tästä syystä siellä nähdään ruuhkia.

Luulisi, että joku "jos haluat rahasi takaisin, laita meille viestiä väylää X-pitkin" olisi loppujen lopuksi helpoin tapa toimia, vaikkakin silloin lipun takaisin lunastavia onkin todennäköisesti enemmän. Ei se henkilökohtainen asiakaspalvelu toimistolla jokaiselle vierailijalle ole yhtään sen halvempaa.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eiks toi oo nyt vähän erikoinen tapa toimia? Tule käymään toimistolla. Emme kerro saatko täällä rahasi takaisin vai selkääsi, tai kenties jotain siltä väliltä. Ja perinteiseen tapaan aukioloajatkin ovat sellaiset, että tavan työssäkäyvän on vaikea lähteä sinne sompailemaan, ja todennäköisesti tästä syystä siellä nähdään ruuhkia.

Luulisi, että joku "jos haluat rahasi takaisin, laita meille viestiä väylää X-pitkin" olisi loppujen lopuksi helpoin tapa toimia, vaikkakin silloin lipun takaisin lunastavia onkin todennäköisesti enemmän. Ei se henkilökohtainen asiakaspalvelu toimistolla jokaiselle vierailijalle ole yhtään sen halvempaa.

Pelicans haluaa tarjota asiakkailleen mahdollisuuden lippujen korvaukseen/hyvitykseen.

Mikäli olit ostanut lipun 14.11. Pelicans - Vitkovice Ridera otteluun, toivomme että tulet käymään Pelicansin toimistolla selvittämässä tapausta. Muista ottaa toimistolle mukaan ottelulipun tiedot. Pelicansin toimisto on avoinna tiistaista perjantaihin klo 10-16 välisenä aikana.

Mikäli sinun ei ole mahdollista tulla käymään toimistolla, voit lähestyä meitä sähköpostitse: info@pelicans.fi

Muista liittää sähköpostin liitteeksi ottelulipun tiedot, jotta saamme otettua lipun hyvityksen käsittelyyn.

Eli oli sähköpostilla myös mahdollista kontaktoida.
 

surfa

Jäsen
Eiks toi oo nyt vähän erikoinen tapa toimia? Tule käymään toimistolla. Emme kerro saatko täällä rahasi takaisin vai selkääsi, tai kenties jotain siltä väliltä. Ja perinteiseen tapaan aukioloajatkin ovat sellaiset, että tavan työssäkäyvän on vaikea lähteä sinne sompailemaan, ja todennäköisesti tästä syystä siellä nähdään ruuhkia.

Luulisi, että joku "jos haluat rahasi takaisin, laita meille viestiä väylää X-pitkin" olisi loppujen lopuksi helpoin tapa toimia, vaikkakin silloin lipun takaisin lunastavia onkin todennäköisesti enemmän. Ei se henkilökohtainen asiakaspalvelu toimistolla jokaiselle vierailijalle ole yhtään sen halvempaa.
Erikoinen se on koko Pelicans-niminen lafka.

Mutta halvemmalla noin varmasti pääsee, pannaan kansainväliseen peliin liittyen tiedote vaan Suomeksi ja pyydetään käymään toimistolla. Siellä on varmaan ihan jonossa Tshekkejä heti tänään. Tai no, onhan siellä rehellisyyden nimissä kyllä se sähköpostiosoitekin.
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sinne on olettaakseni merkitty ensisijaisesti toimistolla asiointi (kuten on aikaisemminkin ollut tapana), koska on huomattavasti mukavampi, nopeampi ja helpompi (edullisempi) tapa hoitaa asiat kasvotusten kun sähköpostilla. Kuluisi aika paljon jo valmiiksi rajallisia toimistoresursseja, jos jonkun pitäis pyhittää pari työpäivää pelkästään sähköpostiviesteihin.

Ihan hyvä vaan mielestäni, että Pelicans priorisoi rahankäyttönsä/resurssinsa esim pelaajabudjettiin.
 

surfa

Jäsen
Sinne on olettaakseni merkitty ensisijaisesti toimistolla asiointi (kuten on aikaisemminkin ollut tapana), koska on huomattavasti mukavampi, nopeampi ja helpompi (edullisempi) tapa hoitaa asiat kasvotusten kun sähköpostilla. Kuluisi aika paljon jo valmiiksi rajallisia toimistoresursseja, jos jonkun pitäis pyhittää pari työpäivää pelkästään sähköpostiviesteihin.

Ihan hyvä vaan mielestäni, että Pelicans priorisoi rahankäyttönsä/resurssinsa esim pelaajabudjettiin.
Rohkenen kuitenkin epäillä, että tuhanteen sähköpostiin vastaaminen kopioimalla joku standardi-hyvitystarjous parilla vaihtoehdolla olisi silti nopeampaa ja tehokkaampaa, kuin että tuhat ihmistä seisoo siellä toimiston ovella ja siinä sitten selitellään asioita edestakaisin.
 

Lihamuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sähköpostiosoite toki on ja sieltä myös vastataan ja pyydetään käymään toimistolle. En sitten tiedä miten tuo ratkaisee ongelman koska jokatapauksessa toimistolle pitää mennä jos hyvityksiä haluaa. Karsii varmaan mukavasti hyvityksien hakijoita tuo tapa :)

Sen verran lisään vielä et itteä harmittaa eniten tapa miten seura jälleen toimi, paska nimittäin haisee. Ikinä en ole vastaavia hyvityksiä hakenut vaan tukenut seuraa esim korona-aikoina. Nyt ehkä periaatteesta käyn hakemassa kioskisetelin talteen koska en edes tiedä miksi. Eteenpäin siis kohti seuraavaa pelin ulkopuolista farssia, sillä ne taitaa tarjoilla tämän kauden ikimuistoisimmat hetket.
 
Viimeksi muokattu:

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Rohkenen kuitenkin epäillä, että tuhanteen sähköpostiin vastaaminen kopioimalla joku standardi-hyvitystarjous parilla vaihtoehdolla olisi silti nopeampaa ja tehokkaampaa, kuin että tuhat ihmistä seisoo siellä toimiston ovella ja siinä sitten selitellään asioita edestakaisin.
Ja sittenkö asia jäisi tuohon kopioituun viestiin, jossa annetaan noi vaihtoehdot?

Vai pitäiskö tän jälkeen sit kuitenkin jonkun vielä lukea ne kaikki tuhat vastausta ja tehdä sen jälkeen asiakkaan toivomat toimenpiteet? Lähetellä kenties uudet massaviestit, joissa kaikille joku sähköinen lippu? Vai jopa yksilökohtaisesti kaikille omat viestit yksilökohtaisilla koodeilla, ettei tule väärinkäytöksiä esim lippu.fi:n lahjakoodien suhteen? Olisko edes mahdollista toimia kaikkia mielyttävällä tavalla?

Kyllä mielestäni asia nopeammin ja vaivattomammin (toimiston näkökulmasta) tapahtuisi just siellä toimistolla, kun voi antaa lippua käteen, pahoitella, kätellä ja ehkä lyödä vielä fazerin konvehdilla suut makeiksi ja kielet ruskeiksi jokaiselle.

Musta on tosi hyvä, että on vaihtoehtoja. Jokaisella on mahdollisuus toimia palautuksen suhteen kuten parhaaksi näkee. Jopa vinkua netissä.
 

surfa

Jäsen
Ja sittenkö asia jäisi tuohon kopioituun viestiin, jossa annetaan noi vaihtoehdot?
Eiköhän sitä 90% tapauksista saada parilla tarjousvaihtoehdolla hoidettua. Kuten itsekin sanoit, järkevästi ja tehokkaasti tämä olisi syytä hoitaa.

Ei se niin vaikeaa oikeasti ole, että siihen suurta henkilökohtaista palvelua tarvitaan. Se, että toiselle tarjotaan pyynnöstä makkaraa, kolmas saa sukkapaketin ja neljäs haluaa käsipäivää ja vihreän t-paidan, ei kuitenkaan ole millään tapaa realistisesti otettava vaihtoehto
 

Veterano

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Liitteet

  • 00aIMG_7404.jpg
    00aIMG_7404.jpg
    968,6 KB · kertaa luettu: 144

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nathan Schnarrin puheenvuoro mielenterveysongelmista ja muustakin. Suosittelen jokaikistä lukemaan tämän, ei vie kauaa.

Olipa todella hyvä juttu. Jos nyt vähän intoillaan, niin Schnarr vaikuttaa niin pelimiehenä, hengenluojana kuin ihmisenäkin sellaiselta kultajyvältä, josta kannattaa seuran pitää kiinni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös