Pelicans tiedotusvälineissä

  • 721 956
  • 2 574

palli gunnar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mun mielestä ei ole lainkaan raskasta lukea kritiikkiä jos siihen on aihetta ja jos tapahtuu asioita jotka ansaitsevat kritiikin, mutta mun mielestä on raskasta että silloin kun menee hyvin ja tapahtuu hyviä asioita, niin silloinkin täällä on se mieliala että kohta kaikki kuitenkin menee vituiksi ja kun tulee vastoinkäyminen, ikäänkuin mehustellaan sillä että mitä minä sanoin.
Se on raskasta.

Kuten sanoin aiemmin, toinen asia mikä on raskasta on se että esimerkiksi mitä vain Nurminen tekee, se tekee huonosti, kuten tämä että se nostaa palkkaa -> sen pitäisi tehdäkin jotain asian eteen ja kun se tekee paskaista hanttihommaa -> kamalaa puuhastelua.
Mun mielestä on motivoivaa jos johtoasemassa olevat ihmiset näyttävät esimerkkiä eivätkä vain ole muiden yläpuolella ja käskytä ihmisiä. Olen itse nähnyt kun Suomen johtavan suklaatehtaan suvun nykyinen päämies lapioi hevosenpaskaa tallilla ihan kuten hänen työntekijänsäkin, se kertoo muillekin että tässä on yhteinen juttu menossa jne.

Se on raskasta negatiivisuutta että kaikki käännetään väkisin negatiiviseksi. Ihan kaikki. Kuten molemmat meistä sanoi, niin pelkkä positiivisuus ei auta vaan kritiikki kehittää, mutta jos kritiikin kohde ei kuule sitä kritiikkiä, ollaan tilanteessa jossa kritiikki ei kehitä koska siitä ei tiedetä. Kritiikki on aina tervetullutta mutta jos kaikki hyväkin käännetään negaksi, se on hyvin raskasta.

Nyt Laukkanen on "epäonnistunut siirtomarkkinoilla" mutta ollaan pystytty kerrankin pitämään Smejkalia lukuunottamatta kärkipään pelaajista kiinni. Ajatelkaa jos oltaisi hankittu jostain muusta jengistä Liigan viime kauden paras sentteri, ihan Liigan kärkipään laituri, Liigan yksi parhaista pisteitä tekevistä pakeista ja Tsekin olympiakävijä maalivahti.. Se olisi valtava menestys siirtomarkkinoilla ja Laukkasta ylistettäisi. Yhtä hyvin oltaisi voitu menettää kaikki nämä ja vain yrittää kasata taas jengiä alusta.
Onhan joku Jasek + Kangasniemi varmempi kaksikko kun esim Kovarcik + Kovarcik tai Hjalmarsson + Lööke tms.
Ei saa miettiä Laukkasen panosta vain siirtomarkkinoilla vaan pitäisi puhua enemmänkin joukkueen kasaamisesta, jossa kieltämättä on edelleen aukkoja, etenkin puolustuksessa, mutta hyviä liikkeitä on tehty kärkipelaajien osalta ja juuri sitä kärkiosaamisen pitämistä mistä on täälläkin puhuttu joka kauden jälkeen.
Niin onhan se mielenkiintoista kun joku näkee että Laukkanen epäonnistui hankinnoissa ja joku Kerttula onnistui, periaatteessa että peliäkään ei ole pelattu, tai yhden harjoituspelin perusteella ei oikein voi johtopäätöksiä tehdä
 

FeedTheMule

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Detroit Red Wings
Nyt Laukkanen on "epäonnistunut siirtomarkkinoilla" mutta ollaan pystytty kerrankin pitämään Smejkalia lukuunottamatta kärkipään pelaajista kiinni. Ajatelkaa jos oltaisi hankittu jostain muusta jengistä Liigan viime kauden paras sentteri, ihan Liigan kärkipään laituri, Liigan yksi parhaista pisteitä tekevistä pakeista ja Tsekin olympiakävijä maalivahti.. Se olisi valtava menestys siirtomarkkinoilla ja Laukkasta ylistettäisi. Yhtä hyvin oltaisi voitu menettää kaikki nämä ja vain yrittää kasata taas jengiä alusta.
Onhan joku Jasek + Kangasniemi varmempi kaksikko kun esim Kovarcik + Kovarcik tai Hjalmarsson + Lööke tms.
Ei saa miettiä Laukkasen panosta vain siirtomarkkinoilla vaan pitäisi puhua enemmänkin joukkueen kasaamisesta, jossa kieltämättä on edelleen aukkoja, etenkin puolustuksessa, mutta hyviä liikkeitä on tehty kärkipelaajien osalta ja juuri sitä kärkiosaamisen pitämistä mistä on täälläkin puhuttu joka kauden jälkeen.

Tähän on pakko tarttua sen verran, että noiden Kovarcikien lisäksi Jukureiden hyökkäyksestä löytyy mm. Jormakka, JMA, Piitulainen, Pitkänen, Batna, Puistola, Tuomaala, Immonen sekä erittäin suuren potentiaalinen omaava Huuhtanen. Näistä pelaajista vaihtaisin nykyisestä hyökkäyksestämme kenet tahansa päittäin pl. Jasek sekä Kangasniemi.

Sport on toki Sport ja joukkueen vetovoima sekä maksukyky pitäisi olla jopa Lahteakin heikompi, mutta kuten viime vuodet ovat näyttäneet, kuuluu tuo jengi tänäkin vuonna lähtökohtaisesti jumbon paikalle ennakkoarvioinneissa.

Avainpelaajien jatkot olivat seuralta tosiaan erinomaiset, mutta lähtökohtaisesti en pidä henkisiltä ominaisuuksiltaan ketään kenttäpelaajaa sellaisena, jotka olisivat verrattavissa esimerkiltään heikkoina hetkinä esim. Ilvekseen Eemeli Suomeen. Viime kauden Jasekin elekieli ja peliasenne kun peli ei sujunut ollut ainekaan joukkueen iskukykyä nostavaa.

Toki olen myös sitä mieltä, että meillä on ihan hemmetin paljon todella mielenkiintoisia pelaajia ja mukava nähdä aidosti myös lahtelaista talenttia rosterissa ja näistä on hyvä pitää kiinni, mutta epäilen vahvasti, että tällä rungolla tulee jälleen valitettavan lyhyt kevät. Kilpailijoista löytyy rutiinia sekä ratkaisutaitoa enemmän kuin meiltä, se on mielestäni realiteetti. Annan joka tapauksessa reilun mahdollisuuden ja kiima seurata lätkää on jälleen kova, alkais jo!
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Tähän on pakko tarttua sen verran, että noiden Kovarcikien lisäksi Jukureiden hyökkäyksestä löytyy mm. Jormakka, JMA, Piitulainen, Pitkänen, Batna, Puistola, Tuomaala, Immonen sekä erittäin suuren potentiaalinen omaava Huuhtanen. Näistä pelaajista vaihtaisin nykyisestä hyökkäyksestämme kenet tahansa päittäin pl. Jasek sekä Kangasniemi.

Jukureilla onkin kovaa kalustoa siellä, juuri näin. Tosin en mä vaikkapa Ikosta Batnaan tai Tuomaalaan vaihtaisi..
Mutta tosiaan tuossa oli tarkoitus ajatella että pidetäänkö Jasek ja Iikka vai oltaisiko otettu Kovarcikit tai Hjalmarsson-Lööke kaksikko niin sata kertaa sadasta ottaisin Jasekin ja Iikan jotka on meille jo tuttuja, näin ennakkoajatuksissa ainakin.
Tutut pelaajat tietävät organisaation ja organisaatio pelaajat, ei tarvita sopeutumista jne.

Mutta tosiaan Jukureilla on mielenkiintoinen jengi ja myös aika paljon johtajuutta, joka on tärkeää.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jukureilla onkin kovaa kalustoa siellä, juuri näin. Tosin en mä vaikkapa Ikosta Batnaan tai Tuomaalaan vaihtaisi..
Mutta tosiaan tuossa oli tarkoitus ajatella että pidetäänkö Jasek ja Iikka vai oltaisiko otettu Kovarcikit tai Hjalmarsson-Lööke kaksikko niin sata kertaa sadasta ottaisin Jasekin ja Iikan jotka on meille jo tuttuja, näin ennakkoajatuksissa ainakin.
Tutut pelaajat tietävät organisaation ja organisaatio pelaajat, ei tarvita sopeutumista jne.

Mutta tosiaan Jukureilla on mielenkiintoinen jengi ja myös aika paljon johtajuutta, joka on tärkeää.

Jukurit ei todellakaan ole top4-suosikki,mutta miettikää miten kiinnostava poppoo tuo on mikkeliläisille.. parhaimmassa tapauksessa yllättää ja menee mitalipeleihin.

2/3 Lestisseuraa on mennyt Pelicansin edelle. Ville Nieminen oli se samanlainen mediaa vetävä tyyppi kun OJ nyt Jukureissa.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mutta tosiaan tuossa oli tarkoitus ajatella että pidetäänkö Jasek ja Iikka vai oltaisiko otettu Kovarcikit tai Hjalmarsson-Lööke kaksikko niin sata kertaa sadasta ottaisin Jasekin ja Iikan jotka on meille jo tuttuja, näin ennakkoajatuksissa ainakin.
Jasekin liksalla saisi todennäköisesti molemmat Kovarcikit ja jäisi vielä ylimääräistä muihin hankintoihin. Ottaen huomioon, että Jasek toipuu lonkkaleikkauksesta ja tutkapari Smejkal lähti viereltä pois, en sata kertaa sadasta valitsisi Jasekia.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jasekin liksalla saisi todennäköisesti molemmat Kovarcikit ja jäisi vielä ylimääräistä muihin hankintoihin. Ottaen huomioon, että Jasek toipuu lonkkaleikkauksesta ja tutkapari Smejkal lähti viereltä pois, en sata kertaa sadasta valitsisi Jasekia.

Tällä hetkellä vaihtaisin heti. Todella työteliäitä, myös fyysisiä ja osaa pelata kiekkoa.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Vaikka nämä elokuun vaihtomarkkinat eivät sinänsä ketjun aiheeseen kuulu totean, että Jasek oli viime kaudella liigan paras sentteri, eikä meillä ole ollut tuommoista ukkoa ikinä. Tulee taas ensi kaudella näyttämään närhen munat vaikka kuinka puuttuisi smejkaleita viereltä. Muuhun en ota kantaa.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Tällä hetkellä vaihtaisin heti. Todella työteliäitä, myös fyysisiä ja osaa pelata kiekkoa.
Itse en kyllä vaihtaisi kahta +40 pinnan hyökkääjää kahteen arpaan tilanteessa jossa kärkiosaaminen on muutenkin aika kapealla, paitsi jos lähtökohtaisesti haluaa taistella sijoista 14-15.
 

Talonpoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado
Itse en kyllä vaihtaisi kahta +40 pinnan hyökkääjää kahteen arpaan tilanteessa jossa kärkiosaaminen on muutenkin aika kapealla, paitsi jos lähtökohtaisesti haluaa taistella sijoista 14-15.
Tällä materiaalilla nimenomaan "halutaan" taistella sijoista 14-15. Jos pitäisi nimetä yksi joukkue joka ei mielestäsi pääse pleijareihin, tällä hetkellä se olisi Pelicans. Kaksi kärkihyökkääjää, molemma, Iikka varsinkin, tehty lasista.
 

Team Tölkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suljettu liiga ja Kummola
Perusteleppas nyt ihan faktoilla tämä Iikka on lasista teesi, jätä laskuista pois kuume/flunssa/korona ja murtunut käsi, näitä ei estä betonikaan. Ota otannaksi Pelicansissa vietetyt kaudet, ja faktoilla tämä lasista. Mielenkiinnolla odotan analyysiä.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tällä materiaalilla nimenomaan "halutaan" taistella sijoista 14-15. Jos pitäisi nimetä yksi joukkue joka ei mielestäsi pääse pleijareihin, tällä hetkellä se olisi Pelicans. Kaksi kärkihyökkääjää, molemma, Iikka varsinkin, tehty lasista.
No, kyllä tuolta voi nostaa myös Sportin ja SaiPan tähän "ei pleijareihin" kategoriaan, enkä vaihtaisi materiaaleja päikseen kummankaan kanssa. Kouvolassakaan materiaali ei ole ihmeellinen, mutta siellä yleensä puristetaan nimettömästä sakista riittävästi irti.

Mutta tosiasia on, ettei Sportin ja SaiPan lisäksi voi ketään laittaa samalle viivalle/alemmas materiaalin osalta. Se on melko vakava tilanne seuralta, jonka TJ vielä keväällä puhui siitä, miten osallistuminen ei riitä ja kärkeä kohti täytyy päästä.
 

Talonpoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado
Perusteleppas nyt ihan faktoilla tämä Iikka on lasista teesi, jätä laskuista pois kuume/flunssa/korona ja murtunut käsi, näitä ei estä betonikaan. Ota otannaksi Pelicansissa vietetyt kaudet, ja faktoilla tämä lasista. Mielenkiinnolla odotan analyysiä.
No paljon jää joka kausi pelejä pelaamatta. Ei mulla sen kummempia perusteluja ole.
Perusteleppas nyt ihan faktoilla tämä Iikka on lasista teesi, jätä laskuista pois kuume/flunssa/korona ja murtunut käsi, näitä ei estä betonikaan. Ota otannaksi Pelicansissa vietetyt kaudet, ja faktoilla tämä lasista. Mielenkiinnolla odotan analyysiä.
No paljon jää joka kausi pelejä pelaamatta. Ei mulla sen kummempia perusteluja ole. Jos ei sitten ole lasia, niin helvetin huono tuuri ainakin.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Jasekin liksalla saisi todennäköisesti molemmat Kovarcikit ja jäisi vielä ylimääräistä muihin hankintoihin. Ottaen huomioon, että Jasek toipuu lonkkaleikkauksesta ja tutkapari Smejkal lähti viereltä pois, en sata kertaa sadasta valitsisi Jasekia.
Hyvä pointti. Jasek on silti kannuksensa ansainnut Liigassa ja vaikka puuttuu Smejkal, uskon [toivon] että voi jopa varioida peliään siihen suuntaan ettei kiekko pyöri aina vain tsekkikaksikolla vaan joutuu hakemaan muitakin mukaan. Luulen että loukkaantumisesta toipuminen on nimenomaan mahdollistanut meille Jasekin pitämisen, tietty sen lisäksi että Dynamo Riga ei pelaa tällä kaudella KHL:aa.

Kovarcikit voivat olla hyviä jätkiä ja tehdä paljon pisteitä, mutta toisaalta voivat myös flopata, vaikkakaan en siihen usko. Näyttivät hyviltä niissä peleissä mitä näin niiltä aiemmin.
Kovarcikien paras verrokkipari on viime kaudella Tepsissä käyneet Usheninin veljekset. Kovarcikit on painanut pari 20+ pisteen kautta tsekeissä kun taas Usheninin veljeksillä oli KHL:ssä yli 30 tehopisteen kausia, mutta osoittautuivat Liigassa surkeiksi, eivät sopeutuneet sitten yhtään.

Sata kertaa sadasta oli liioittelua, ehkä 85 kertaa sadasta voisi oikein sanottu.
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Simply the best - kuka oli paikalla karkeloissa ? Olin ! Jotenkin kypsä näihin jatkuviin jengin arvosteluihin. Jengi vaihtuu joka vuosi ja se pitää hyväksyä. Johto sekä joukkue tekee varmasti parhaansa ja fanit katsomossa samoin - katotaan mihin paukut riittää. Tämä oli aikaa kun Hakki kävi röökillä erätauolla ja nakutti yv:llä kuitenkin kelpo pisteet kauden aikana. Arima ja nuori Jarna hyllytettiin muutamasta pelistä kun Mustan Kissan yökerho oli vahvempi. Paljon vuosien varrella nähty sekä koettu mutta Simply the best....


 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Simply the best - kuka oli paikalla karkeloissa ? Olin ! Jotenkin kypsä näihin jatkuviin jengin arvosteluihin. Jengi vaihtuu joka vuosi ja se pitää hyväksyä. Johto sekä joukkue tekee varmasti parhaansa ja fanit katsomossa samoin - katotaan mihin paukut riittää. Tämä oli aikaa kun Hakki kävi röökillä erätauolla ja nakutti yv:llä kuitenkin kelpo pisteet kauden aikana. Arima ja nuori Jarna hyllytettiin muutamasta pelistä kun Mustan Kissan yökerho oli vahvempi. Paljon vuosien varrella nähty sekä koettu mutta Simply the best....



Allekirjoittaneella myös tuo VHS tallenne. Olihan tuo peli paita yksi kauheimmista mutta ehkäpä juuri siksi niin komea. Lahti kiekko rockaa .
 

M.Yrrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Älkää heti tyrmätkö, tässä on ideaa.mutta ei väkivallalla.

Pasi voisi myydä aikaansa Pelicansin hyväksi, vaikka noin 15e/15min, jolloin kannattaja saisi kertoa mielipiteensä, ja keskustella asioista. Paikalle kolmas, puolueeton osapuoli, esim harkkari, joka nauhoittaa ja kirjaa asiat ylös, ja asioita vietäisiin sitäkautta eteenpäin.

Kyllä tälläkin saataisiin asioita eteenpäin, kannattajien mielialaa paremmaksi, tai jopa pelkkö meet and greet tapahtuma. Miksi aina tarvitsee painia, ei nyt olla hansagrillin tai tenkun jonossa.

Saa käyttää, ei ole pakko.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Simply the best - kuka oli paikalla karkeloissa ? Olin ! Jotenkin kypsä näihin jatkuviin jengin arvosteluihin. Jengi vaihtuu joka vuosi ja se pitää hyväksyä. Johto sekä joukkue tekee varmasti parhaansa ja fanit katsomossa samoin - katotaan mihin paukut riittää. Tämä oli aikaa kun Hakki kävi röökillä erätauolla ja nakutti yv:llä kuitenkin kelpo pisteet kauden aikana. Arima ja nuori Jarna hyllytettiin muutamasta pelistä kun Mustan Kissan yökerho oli vahvempi. Paljon vuosien varrella nähty sekä koettu mutta Simply the best....




Jokainen kotipeli tuli katsottua tälläkin kaudella.

Toivon edelleen salaa joka ilta musta/valkea/oranssin ja reippaan paluuta.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mulla on fanipaita tuolta vuodelta, ostin joskus kun sillä oli pihapeleissä hyvä olla maalissa kun mahtui kamat hyvin alle ja koska kotipaikkakunnalla kaikki muut kannatti HPK:ta ja minä Reipasta ja maalivahdit kun on yksilöurheilijoita..
Muistin tuon Valekin käsienpyöritystuuletuksen ja pari noista maaleistakin mutta sitä en muistanut että Mälli-Mäkelä oli right, olin ihan varma että se oli left, en tiedä miksi.

Pitääkin mennä kotipaikkaan hakemaan mun Reipas Lahden fanituotteet mun mancaveen, mutta sitä kirkkaan keltaista 2001-2002 kauden Jani Bäf -pelipaitaa en kyllä ota esille, se paita ei ole ihan suosikkejani :D
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Onko sulla siis Hockey-Reippaan paita tallessa?

Knoppitietona, Mälli käytti ICL:n teriä, kun "Tookit narisi ja veskarit kuuli, kun hiipi tolpalle".
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Onko sulla siis Hockey-Reippaan paita tallessa?

Knoppitietona, Mälli käytti ICL:n teriä, kun "Tookit narisi ja veskarit kuuli, kun hiipi tolpalle".
On juu, jossain kaapissa se mun kotipaikalla maalla on. Sain sen ostettua muistaakseni mun serkulta joskus 1996 tai 1997 kun tädin miesystävä tunsi Wikströmin Samin ja paidassa on Wikin numerokin #19 mutta ei nimeä. Tosin en tiedä oliko se fanipaita vai ihan pelipaita, rei'itetty melko ohut paita se on kyllä, tai se mielikuva päässäni siitä ainakin on.
Reipas Lahden fanituotteita tuli ostettua ihan suoraan peleistä sitten itsekin joka kerta kun maalta peliin pääsi, niitä on enemmänkin kun Hockey-Reippaan aikaisia.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
On juu, jossain kaapissa se mun kotipaikalla maalla on. Sain sen ostettua muistaakseni mun serkulta joskus 1996 tai 1997 kun tädin miesystävä tunsi Wikströmin Samin ja paidassa on Wikin numerokin #19 mutta ei nimeä. Tosin en tiedä oliko se fanipaita vai ihan pelipaita, rei'itetty melko ohut paita se on kyllä, tai se mielikuva päässäni siitä ainakin on.
Reipas Lahden fanituotteita tuli ostettua ihan suoraan peleistä sitten itsekin joka kerta kun maalta peliin pääsi, niitä on enemmänkin kun Hockey-Reippaan aikaisia.

Jos haluat joskus luopua, niin laita viestiä. Se voi olla ihan "oikea" paita, kun ne oli melkoisen ohuita rättejä silloin ja kaikki numerot, nimet ja mainokset oli painatuksia.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

LKKK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Simply the best - kuka oli paikalla karkeloissa ? Olin ! Jotenkin kypsä näihin jatkuviin jengin arvosteluihin. Jengi vaihtuu joka vuosi ja se pitää hyväksyä. Johto sekä joukkue tekee varmasti parhaansa ja fanit katsomossa samoin - katotaan mihin paukut riittää. Tämä oli aikaa kun Hakki kävi röökillä erätauolla ja nakutti yv:llä kuitenkin kelpo pisteet kauden aikana. Arima ja nuori Jarna hyllytettiin muutamasta pelistä kun Mustan Kissan yökerho oli vahvempi. Paljon vuosien varrella nähty sekä koettu mutta Simply the best....



Sama homma. Tuskin jäi yhtään kotipeliä väliin, jos ei omaa peliä ollut. Varsinkin kun junnukausarilla sisään pääsi. Toki edlliset 10 vuotta nieltiin pettymyksenkin kalkkia.

Asfaltti, jäähallin ja lihapiirakan tuoksu, manuaalinen sarjataulukko alaoven sisäänkäynnissä, Liukkosen Pultti-osasto, parit lipat talvella alamäessä matkalla ulkovessaan, kaltaiset metallikaiteet seisomakatsomossa...jne...

Oli aika kiva rosteri tuolla kaudella.
 

BaronFIN

Jäsen
Tuosta edellisestä jäi puuttumaan vielä jääkiekkokorttien vaihtarit, joita junnut vaihtoivat keskenään kaukalon laidalla kun maha ei kestänyt enempää suklaakeksin makua.
 

Liitteet

  • 316563F8-06B3-4CCD-BD52-3475919FC33E.jpeg
    316563F8-06B3-4CCD-BD52-3475919FC33E.jpeg
    172,2 KB · kertaa luettu: 148

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Tuosta edellisestä jäi puuttumaan vielä jääkiekkokorttien vaihtarit, joita junnut vaihtoivat keskenään kaukalon laidalla kun maha ei kestänyt enempää suklaakeksin makua.
Mikäköhän vuosi se oli se kansio johon kerättiin tarroja, joku 1992-1993 varmaan. Olin pitkään katkera siitä että mulla jäi puuttumaan Markus Ketterer.
Lopulta vuosien jälkeen löysin sen jostain Tuusulasta jostain tarranipusta. Ai että sitä fiilistä kun sai kansion sittenkin täyteen. Ja noita suklaita oli pakastimessa pitkäksi aikaa..
Se oli keräilyä hienoimmillaan! Mulla se alkoi siitä keräilysarjasta jossa oli se juliste jossa oli mm. Oleg Znarok vielä Ässissä ja Jokp Liigassa.
 

surfa

Jäsen
Mikäköhän vuosi se oli se kansio johon kerättiin tarroja, joku 1992-1993 varmaan. Olin pitkään katkera siitä että mulla jäi puuttumaan Markus Ketterer.
Lopulta vuosien jälkeen löysin sen jostain Tuusulasta jostain tarranipusta. Ai että sitä fiilistä kun sai kansion sittenkin täyteen. Ja noita suklaita oli pakastimessa pitkäksi aikaa..
Se oli keräilyä hienoimmillaan! Mulla se alkoi siitä keräilysarjasta jossa oli se juliste jossa oli mm. Oleg Znarok vielä Ässissä ja Jokp Liigassa.
Eikös se ollut juliste mihin niitä tarroja kerättiin? Vai tuliko siitä joskus myöhemmin kansio?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös