Pelicans tiedotusvälineissä

• 941 360
  • 3 690

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Tää tiedotuspuoli ja sosiaalinen media on kyllä mielenkiintoinen. Nykyään todella tärkeä osa markkinointia ja viestintää ja siitä ei pitäisi yhdenkään urheiluseuran tai minkä tahansa muun myyvän yrityksen tinkiä. Se on ikäänkuin ensivaikutelma seuraajan ja tuotteen/vaikuttajan välillä ja mielestäni liian moni aliarvioi somen vaikutusta nykypäivänä. Esimerkiksi moni Liigaseura on ottanut todella valtavia steppejä ja somesisältö on hyvää, mikä luo ainakin minun kohdalla jonkinlaista mielikuvaa ja arvostusta seuraa X kohtaan. Olen ilolla seurannut myös jonkun random III-divariseuran, vaikka TikTok-tiliä ja huomannut että kuinka sielläkin panostetaan tuohon hommaan. Urheilufanaatikon silmään todella kivaa katseltavaa vaikka itse seura ei sanoisi muuten mitään.

Meidän Pelicansin sometileillä ja kotisivuillakin on mielestäni hyvää ideaa, mutta itse toteutus laahaa liian usein. Pienetkin yksityiskohdat olisi hyvä laittaa kuntoon jos halutaan sillä saralla olla uskottava urheiluseura ja brändi. Pienellä vaivalla nuokin saisi kuntoon, ja voisin väittää että suurin osa meistäkin menisi sen mielellään tekemään. Brändäys ei ole loppupeleissä niin hankalaa, selkeydestä ja yksityiskohdista on hyvä aloittaa. Harmi, että Sammalisto ja Pyykkö lähti muihin hommiin, niiden aikana setti oli hyvää ja Pekkokin loisti.

Pelsulla on hyvä omanlaisensa tyyli, mutta pientä viilausta ja virheet pois niin hyvä tulee. Ei mua pahemmin kiinnosta ne jotkut kieliposkella heitetyt postaukset tai pienet kuittailut vastustajalle, mutta rajansa kullakin. Ei toi loppupeleissä niin vakavaa ole. Jotkut henkilökohtaiset yksilöihin kohdistuvat kuittailut ja Iida Vainio-keissit voidaankin sitten jättää pois.

Toivotaan, että tuonne saataisiin joku osaava henkilö pistämään tuo puoli kuntoon. Nyt taitaa vaan olla liian paljon yhden ihmisen harteilla.

Viimeksi muokattu:

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Mä kuulkaa luulen ettei Pelicansin somehessuille makseta mitään ja jälki on sen mukaista. Lämärin lounaalla saa Lämärin lounaan näköistä markkinointia ja viestintää.

Suosikkijoukkue
Pelicans
Erästä Pelicansin tiedotetta lainaten:

"Lisääntyneestä viestinnästä huolimatta Pelicans tulee pitämään kiinni tietyissä pelaajajulkistuksissa ja mahdollisissa erikoistilanteissa omasta lahtelaisesta tiedotuslinjastaan eli asioista tiedotetaan silloin ja siten, kun parhaaksi katsotaan. Ei ulkopuolisen paineen vuoksi tai miellyttämisen tarpeen takia."

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jotain erikoista tässä on kun IFK:kaan ei ole vielä millään tapaa näitä siirtoja esiin tuonut. Se ei tietystikään millään tapaa tähän Pelsun tiedotus perseilyyn oikeuta mitä jatkunut jo vuosia.

Erästä Pelicansin tiedotetta lainaten:

"Lisääntyneestä viestinnästä huolimatta Pelicans tulee pitämään kiinni tietyissä pelaajajulkistuksissa ja mahdollisissa erikoistilanteissa omasta lahtelaisesta tiedotuslinjastaan eli asioista tiedotetaan silloin ja siten, kun parhaaksi katsotaan. Ei ulkopuolisen paineen vuoksi tai miellyttämisen tarpeen takia."
"Oma lahtelainen tiedotuslinja" :D

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Jotain erikoista tässä on kun IFK:kaan ei ole vielä millään tapaa näitä siirtoja esiin tuonut
Edelleen veikkaan IFK:n ihan vaan perinteiden mukaan kunnioittavan näitä herrasmiessääntöjä ja odottavan että Pelicans nyt vihdoin ja viimein saisi tiedottettua että joukkueensa kapteeni siirtyy toiseen liigaseuraan niin IFK:kin pääsisi omille sidosryhmilleen tiedottamaan.

Edelleen veikkaan IFK:n ihan vaan perinteiden mukaan kunnioittavan näitä herrasmiessääntöjä ja odottavan että Pelicans nyt vihdoin ja viimein saisi tiedottettua että joukkueensa kapteeni siirtyy toiseen liigaseuraan niin IFK:kin pääsisi omille sidosryhmilleen tiedottamaan.
Itselläkin oli tämä mielessä, mutta sitten mietin, että eivät hekään ole kiittänyt Luhankaa tai kertonut Luhangan lähtevän pois. Erikoista.

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Ettei vaan olisi pelaajaa treidattu, ilman että uudesta sopimuksesta on päästy yksimielisyyteen uuden seuran ja pelaajan kesken?

Peruuntuu vielä nämä IFK-siirrot...

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Ettei vaan olisi pelaajaa treidattu, ilman että uudesta sopimuksesta on päästy yksimielisyyteen uuden seuran ja pelaajan kesken?

Peruuntuu vielä nämä IFK-siirrot...
Pelicansin tarjous Einarille on varmaan Lämärin lounaat henkilökunta-alennuksella sekä väliaikainen majoitus Nurmisen puuliiterissä. On se nyt helvetti kun ei kelpaa!

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
En usko 100 %:sti näiden siirtojen menneen maaliin, ennen kuin näen nuo pelaajat uusien joukkueidensa kokoonpanossa. Voihan se olla, että Horky ja Roine ovat ylihuomenna Pelicansin kokoonpanossa. :)

Purezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Kauankohan tässä saadaan vielä odotella Pelicansin tiedotetta..

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat

Varmaan huomiseen, toimistohan on avoinna vain tiistaisin ja torstaisin!

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24

– Kaikki tapahtui tosi nopealla aikataululla, mutta kyllä heti kun kuulin mahdollisuudesta päästä mukaan HIFK:hon, niin olin kyllä todella otettu ja innoissani tästä jutusta, Roine kommentoi ensimmäisiä fiiliksiään diilin toteuduttua.

Mistäköhän aloite on lähtenyt..? Roisto itse halusi kokeilla menestymistä, vai Lelu kauppasi kaikkea mitä pystyi?

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans

Luhanka siis tosiaan Pelicansiin vaihdossa. Noiden kommenttien perusteella ainakin sopimus IFK:n kanssa purettu, voisi olettaa tulevan meille myös ensi kaudeksi.

Bo73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelsu
Jos tässä nyt ei ole kyseessä joku lapsellinen kiukuttelu, niin siltä se silti vaikuttaa. Viestinnän perussääntöjä taas on, että asiat ovat, kuten ne vaikuttavat olevan.
Kait se on uskottava, että asiat voi oikeasti hoitaa noin päin peppua. Ihmeelliseltä tuntuu.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Onhan tämä taas luokkaa ihan täyttä puuhastelua. Viimeiset puoli vuosikymmentä kapteenistoon kuulunut pelaaja ja joukkueen monivuotinen sekä nykyinen kapteeni treidataan muualle, ja täällä ei saada aikaiseksi edes asiaan kuuluvaa tiedotetta ja kiitosta 48 tunnin sisällä. Patrikaiselle saatiin tiedotteet pihalle kyllä sunnuntaina ilman mitään ongelmia, ja nämäkin nyt tehdyt siirrot oli tiedossa jo hyvissä ajoin lauantaina.

Sen sijaan kaikenmaailman juustoiset uunimakkarat ja muut saatanan lounaslista hötöt yhdessä otteluohjelman kanssa saadaan kyllä julki.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy