Mainos

Pelicans tiedotusvälineissä

• 826 519
  • 3 005

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Canes, Tahko
Maailmassa, jossa on ok jakaa yläasteikäisille pojille opusta, missä neuvotaan porkkanan työntämistä takapuoleen, tai munan imemistä, ei minun mielestä ole mitään väärää heittää läppää urheilijan dokaamisesta pelireissulla, niin kauan kun ei ole tiedossa, että kyseisellä pelaajalla satavarmasti olisi alkoholiongelma.
poista tää!

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Maailmassa, jossa on ok jakaa yläasteikäisille pojille opusta, missä neuvotaan porkkanan työntämistä takapuoleen, tai munan imemistä, ei minun mielestä ole mitään väärää heittää läppää urheilijan dokaamisesta pelireissulla, niin kauan kun ei ole tiedossa, että kyseisellä pelaajalla satavarmasti olisi alkoholiongelma.
Ne ketkä haluaa käydä kulttuurisotaa, marsmars löylyhuoneeseen tai äxään! Täältä ei jaksais tätä sössötystä lukea.

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Ne ketkä haluaa käydä kulttuurisotaa, marsmars löylyhuoneeseen tai äxään! Täältä ei jaksais tätä sössötystä lukea.
En mä mistään kulttuurisodista mitään tiedä, ihmettelen vain tätä nykymaailmaa ja sitä, kuinka pienestä se mieli pahoittuu ja toisaalla ei välitetä enää mistään. Oma epäilys on, että Karjalainen itse ei ollut koko vitsistä moksiskaan.

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Canes, Tahko
kauempana tämä sinun sössötyksesi oli Pelicansista tiedotusvälineissä kuin tuo Hiekkamiehen kommentti liittyen Pelicansin somepostaukseen...

SPORTTIKOTKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Vain muoviseura syyllistyy tällaiseen. Aivan käsittämätön veto markkinointiosastolta. Kenenkä vastuulla se on vai onko kenenkään?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy