Ja ihan saakutin surkeaa myös paikallisen median(ESS, Radio Voima) toiminta. Ei mitään muuta juttuja kuin otteluraportit pelien jälkeen. Ei kiekkoliitettä, ei mitään podcasteja, kausiennakoita, haastatteluita. Joo kuuluu Keskisuomalaiseen ja on kuulunut siihen vuosia. Aiemmin oli kaikkea tätä nyt vaan kerralla lopahtanut kaikki sieltä. Iso lampaanperse Pelsu viestinnälle ja yhtä iso paikalliselle medialle. Missäköhän se Hoikkalakin luuraa?Kyllä täytyy ihmetellä tätä Pelsujen toimintaa somekanavissa. Rakastettu monivuotinen entinen päävalmentaja, joka nosti Pelsut ainakin kaukalossa yhdeksi suurimmista, palaa Lahteen.
Mitä tekee markkinointitiimi: Laittavat maanantaina päivityksen jossa kerrotaan että perjantaina on seuraava kotiottelu, ja tämän jälkeen täysi hiljaisuus. Ja sitten ihmettelevät että miksi kukaan ei tule hallille. Tällaisia tapahtumia pitäisi rummuttaa somessa huolella, ja markkinoida peliä nimenomaan Hölön
paluuotteluna Lahteen ja yrittää sitä kautta saada väkeä innostumaan hallille.
Muutenkin kotiotteluiden ympärille pitäisi saada luotua kunnon hypeä päivittelemällä someen aktiivisesti jo useita päiviä ennen seuraavaa peliä. Nyt laitetaan muutamaa tuntia ennen peliä joku hauskan hassu iloisen kulkijan haastattelu ja sen avulla odotetaan tupa täyttyy. Kyllä aika moni liigajoukkue, ja jotkut Mestis joukkueetkin menestyvät tällä hetkellä myös markkinoinnissaan paremmin kuin Pelsu. Ei näin!
Ihmettelen miten Nupe ja Pöyhönen katselee tuollaista Camilla Lahtisen vetämää muutaman junnutyöharjoittelijan pyörittämää viestintäpuolta. Hankkisi pari oikeaa ammattilaista näiden neljän turistin sijaan.