Pelicans tiedotusvälineissä

  • 786 754
  • 2 798

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Silky_hands

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans, Washington Capitals
Voisiko joku avata, mitä tuubaa sinne someen oli tällä kertaa tuutattu? Ehti mennä itsellä ohi ja nyt ei enää pääse ihastelemaan.
 

Turambar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans




Mun mielestä tää on hyvä kuitti. Mä en ymmärrä miksi ihan kaikesta pitää nykyään loukkaantua?

Niin tuota edellistä kryptistä julkaisua ja sen nopeaa katoamistahan tässä joukolla pohdittiin.

Edit. ja nyt kun seurakin on myöntänyt, että tuli räpellettyä vahingossa julkaisu nettiin, niin ihan oikeutettua ihmettelyä. Älä nyt palstaveljillesi suotta loukkaannu.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Oletteko hoitanut omalla puhelimella omia sekä firman someja?
Noi somet on vähän sellaisia että helposti tapahtuu mokia, olen sen meidän firmalla huomannut ja siksi olen jättäytynyt siitä pois firman osalta.
Mutta esimerkiksi Facebook pitää aina yhdistää jonkun käyttäjän alle, ei riitä että tekee firmalle oman tunnuksen. Luulen että muissakin on sama juttu. Sitten kun firman FB:iin tulee viesti niin se näkyy someen kytketyllä henkilötililläkin ja pääset sitä klikkaamalla katselemaan sitä viestiä ja se vaihtaa automaattisesti firman käyttäjälle, joka pitäisi aina muistaa vaihtaa takaisin henkilökohtaiseen tiliin kun lopettaa selailun.
 

surfa

Jäsen
Oletteko hoitanut omalla puhelimella omia sekä firman someja?
Noi somet on vähän sellaisia että helposti tapahtuu mokia, olen sen meidän firmalla huomannut ja siksi olen jättäytynyt siitä pois firman osalta.
Mutta esimerkiksi Facebook pitää aina yhdistää jonkun käyttäjän alle, ei riitä että tekee firmalle oman tunnuksen. Luulen että muissakin on sama juttu. Sitten kun firman FB:iin tulee viesti niin se näkyy someen kytketyllä henkilötililläkin ja pääset sitä klikkaamalla katselemaan sitä viestiä ja se vaihtaa automaattisesti firman käyttäjälle, joka pitäisi aina muistaa vaihtaa takaisin henkilökohtaiseen tiliin kun lopettaa selailun.
Se on selvä, mutta homman saa näyttämään naurettavalta tämän kesän ja syksyn trackrecordi some-postauksissa. En tiedä onko suomea opittu vieläkään ja sisällönkin kanssa on vähän niin ja näin.

Kun on tarpeeksi kauan tehnyt hommansa päin persettä, niin olisi syytä olla melko huolellinen tekemisessään.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Se on selvä, mutta homman saa näyttämään naurettavalta tämän kesän ja syksyn trackrecordi some-postauksissa. En tiedä onko suomea opittu vieläkään ja sisällönkin kanssa on vähän niin ja näin.

Kun on tarpeeksi kauan tehnyt hommansa päin persettä, niin olisi syytä olla melko huolellinen tekemisessään.
Se on totta. Itse mokasin kerran väärään someen niin sen jälkeen sälytin homman muille. Nyt pahinta mitä on niin mun henkilökohtaiselta Paypal-tililtä on maksettu firman mainoksia.

Ja näin kirjoitusnatsina [mitä ei mun tekstistä täällä ehkä uskoisi] vingun mun työntekijöille siitä mitä ne nettiin kirjoittavat. Täällä kun olen omia tekstejäni lukenut niin ne kuulostaa ääneen puhuttuna kuin Mestari Yoda olisi ne sanonut. Aivot kulkevat eri tahtiin sormien kanssa kun yrittää suodattaa ajatuksiaan tänne.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Tiedotuksen ja some sekoilun on pakko olla tahallista ja tarkoituksen mukaista, mikään muu ei tuota selitä.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Tiedotuksen ja some sekoilun on pakko olla tahallista ja tarkoituksen mukaista, mikään muu ei tuota selitä.
Samaa mieltä. Tämän on oltava tietoinen valinta ja minulle tämä typerehtiminen sinänsä putoaa ihan mainiosti.

Kuitenkin kun katsoo yleisömääriä hallille, ei voi välttyä ajatukselta että olisiko kuitenkin joku perinteisempi linja toiminut paremmin.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pakostihan tämä sekoilu on tässä vaiheessa täysin tarkoituksellista tai sitten meidän somepertillä on lukihäiriö.
 

surfa

Jäsen
Niin, tästäkin postauksesta, jota ei enää edes ole, on saatu kuitenkin täälläkin puitua asiaa melko kiitettävästi. Ja jopa Iltalehmän nettiuutisista palstatilaa.

Ehkä olen liian vanha, mutta tällänen munamiesmeininki ei oikeen iske mun lätkäseuran yhteydessä.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Oishan tossa ollu hyvänä vaihtoehtona keskustelun aikaan saamiseksi vaikka postata Ryan Laschin kuva, ja biisinä Eppujen Baarikärpänen.

Tai kuva Isku-Areenasta, ja "uraani halkeaa..."
 
Tiedotuksen ja some sekoilun on pakko olla tahallista ja tarkoituksen mukaista, mikään muu ei tuota selitä.
Ja ollut myös monivuotinen strategia. Viimeiset kymmenen vuotta viestinnässä ollut suurempia ja pienempiä puutteita, jotka tuntuvat lähinnä pahenevan.

Puuhastelucans on jo surullisenkuuluisa lempinimi.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Tai kuva Isku-Areenasta, ja "uraani halkeaa..."
Jos CHL:ssä jouduttaisiin pelaamaan jatkopelejä, niin toivottavasti tuolloin oltaisiin hereillä ja pelipäivän aamuna postattaisiin Yön biisi "Pettävällä Jäällä" sen jälkeen kun talkoohengessä olisi taas vaihdettu itse mainokset jäähän edellisenä päivänä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös