Kyllä täytyy ihmetellä tätä Pelsujen toimintaa somekanavissa. Rakastettu monivuotinen entinen päävalmentaja, joka nosti Pelsut ainakin kaukalossa yhdeksi suurimmista, palaa Lahteen.
Mitä tekee markkinointitiimi: Laittavat maanantaina päivityksen jossa kerrotaan että perjantaina on seuraava kotiottelu, ja tämän jälkeen täysi hiljaisuus. Ja sitten ihmettelevät että miksi kukaan ei tule hallille. Tällaisia tapahtumia pitäisi rummuttaa somessa huolella, ja markkinoida peliä nimenomaan Hölön
paluuotteluna Lahteen ja yrittää sitä kautta saada väkeä innostumaan hallille.
Muutenkin kotiotteluiden ympärille pitäisi saada luotua kunnon hypeä päivittelemällä someen aktiivisesti jo useita päiviä ennen seuraavaa peliä. Nyt laitetaan muutamaa tuntia ennen peliä joku hauskan hassu iloisen kulkijan haastattelu ja sen avulla odotetaan tupa täyttyy. Kyllä aika moni liigajoukkue, ja jotkut Mestis joukkueetkin menestyvät tällä hetkellä myös markkinoinnissaan paremmin kuin Pelsu. Ei näin!