Mitä jos semmosta kakkoskoppari ei ole ?
Väitän, että on. Siksi sanoinkin, että lienee liian myöhäistä.
Mitä jos semmosta kakkoskoppari ei ole ?
Muistanko oikein, että vihjeet vei Turkuun? Mietin, että oliko just toi tänään Kouvolaan matkannut Autio. Jotenkin tolleen muualta tulevana vähän Pelicansin kakkosveskan näköinen urapolku.Väitän, että on. Siksi sanoinkin, että lienee liian myöhäistä.
Jos Turkusesta tulee, niin tuo tai Anttila. Kumpaakaan en etukäteen teilaisi, kun en pelejä ole tarpeeksi nähnyt. Etenkään Autiolta, joka olisi ihan mielenkiintoinen nimi.Muistanko oikein, että vihjeet vei Turkuun? Mietin, että oliko just toi tänään Kouvolaan matkannut Autio. Jotenkin tolleen muualta tulevana vähän Pelicansin kakkosveskan näköinen urapolku.
Just tossa selailin ja voi olla että muistin ihan väärin. Tuli nyt aika vahvat wibat, että vihjeet olisi sittenkin ajaneet Vilho Heikkiseen tai Eetu Randeliniin.Jos Turkusesta tulee, niin tuo tai Anttila. Kumpaakaan en etukäteen teilaisi, kun en pelejä ole tarpeeksi nähnyt. Etenkään Autiolta, joka olisi ihan mielenkiintoinen nimi.
Toisaalta ois erikoista että Autio ei sitten tullut jo nyt Kokon sijaan kun taisivat samana päivänä liikkua mutta voi tietty olla että ei ollut tiedossa vielä Aution saatavuus niin ei se täysin poissuljettu ole.Jos Turkusesta tulee, niin tuo tai Anttila. Kumpaakaan en etukäteen teilaisi, kun en pelejä ole tarpeeksi nähnyt. Etenkään Autiolta, joka olisi ihan mielenkiintoinen nimi.
En kyllä usko että kumpikaan noista Anttila tai Autio. En näe minkäänlaista potentiaalia heissä. Ja mistä tämä on tullut että tulisi Turusta?Toisaalta ois erikoista että Autio ei sitten tullut jo nyt Kokon sijaan kun taisivat samana päivänä liikkua mutta voi tietty olla että ei ollut tiedossa vielä Aution saatavuus niin ei se täysin poissuljettu ole.
Anttila
Mä heitin joku aika sitten etten pistäisi pahakseni enkä ihmettelisi jos Anttila tulisi kun sillä on tuttuja jotka asuu Lahessa mutta en tiedä onko muuta huhua ollut, eikä sekään ollut edes huhu vaan spekulointia.En kyllä usko että kumpikaan noista Anttila tai Autio. En näe minkäänlaista potentiaalia heissä. Ja mistä tämä on tullut että tulisi Turusta?
Palstalla pidetään jo varmana että kakkosveskari on löytynyt ja tulee Turusta.. Tiedä sitten mikä on totta vai onko vielä luukkuvahti karkuteillä hetken aikaa.Mä heitin joku aika sitten etten pistäisi pahakseni enkä ihmettelisi jos Anttila tulisi kun sillä on tuttuja jotka asuu Lahessa mutta en tiedä onko muuta huhua ollut, eikä sekään ollut edes huhu vaan spekulointia.
Ei sillä, mä näen Anttilassa hyvä maalivahdin mutta turkulaisethan kävi siihen kommentoimassa ettei tunnu pysyvän kasassa mutta monen mielestä on pelannut hyviä pelejä kun on ollut kunnossa.
Tapparan Vilho Heikkisellä vähän sama juttu, koko kausi mennyt vähän ohi loukkaantumisten takia mutta oli viime kaudella kyllä hyvä.
En muuten ota kantaa kuin tuon väärin kasaamisen osalta, sillä itse olin vakaasti tuota mieltä ja olen sitä edelleen alkuperäisen rosterin osalta. Toki aina voidaan sanoa että kassaan on jätetty pelivaraa ja tarvittaessa reagoidaan - hyvä niin, mutta se ei poista alkuperäisen kokoonpanon puutteita joita kommentointikin koski.Muistan kun jotkut oli sanomassa mua hulluksi kun sanoin että tää joukkue alkaa toimia vasta myöhemmin. Tosin itse epäilin että 10-15 ottelun kohdalla alkaa tapahtumaan mutta siitä meni vielä neljä vai viisi matsia pidemmälle että peli alkoi toimimaan.
Luin yhtenä päivänä noita vanhoja keskusteluja joissa kerrotaan faktana että tää joukkue on selkeästi kasattu väärin ja että niin pitkään kun Niemelä on valmentajana tää joukkue ei tule kääntämään kurssiaan..
Nyt sarjassa neljäntenä ja ylivoimaisesti Liigan kuumimmat joukkue jo pidemmältä ajalta.
Tuntuu hyvältä sanoa ylimielisesti että mitä minä sanoin :D
Eiköhän se Darts-turnaus ole se yksi ja ainoa oikea vastaus tähän ;)Käänteentekeviä hetkiä tälle kaudelle on minusta neljä jotka jokainen omalla tavallaan buustasi tätä joukkuetta tähän lentoon ja käänsi kauden.
Nate Schnarrin hankinta pelillisine kykyineen, sekä hänen positiivinen persoonansa.
Ryan Laschin penkitys Jyp otteluun ennen maajoukkuetaukoa josta tuli voitto. Monella tapaa herätys.
Antti Tyrväisen hankinta, persoona joka sytyttää kopissa että kentällä jos muuten on vaikea syttyä, sekä luo nuoremmille omalla olemuksellaan tietynlaista turvaa kentälle, samaa mitä Blood toi viimekaudella.
CHL farssi viimeisteli sitten ton jengin yhtenäistymisen.
Elämässä ja urheilussa monen menestyksen takana on yleensä tarina missä on käyty pohjalla josta on ammennettu se voima ja oppi, tällä joukkueella on juuri sellainen tarina. Tässä on jotain spesiaalia tekeillä.
Se toki myös.Eiköhän se Darts-turnaus ole se yksi ja ainoa oikea vastaus tähän ;)
Joo pidetään mielummin se underdog mentaliteetti loppuun asti ;)Tappara-pelin jälkeen vastassa onkin oikeastaan kaikki sarjan häntäpään porukat peräjälkeen. Ei nyt jinxata ja ennakkosuosikin asema ei ole perinteisesti sopinut, mutta tässä olisi saumoja tällä pelillä aika helvetinmoiseen pisteputkeen, jolla alkaisi varmistumaan paikka kuuden joukossa, kunhan ei vaan aleta löysäilemään heikompia vastaan.
Korostan, ei jinxata kuitenkaan. Uskotaan.
Mun mielestä se olisi ollut väärin kasattu jos ei olisi jätetty sitä reagointivaraa ja olisi vaan väkisin yritetty olla valmiita päivästä yksi alkaen.En muuten ota kantaa kuin tuon väärin kasaamisen osalta, sillä itse olin vakaasti tuota mieltä ja olen sitä edelleen alkuperäisen rosterin osalta. Toki aina voidaan sanoa että kassaan on jätetty pelivaraa ja tarvittaessa reagoidaan - hyvä niin, mutta se ei poista alkuperäisen kokoonpanon puutteita joita kommentointikin koski.
Jälkiviisastelu on helppoa, jos jättää realiteetit huomioimatta.
Toisella erätauolla näytettiin töllöttimestä Hölön pidempi haastis, jossa nosti ensimmäisenä tärkeänä asiana kurssin kääntämiseksi Darts-turnauksen ja meinaa revetä sen sanoessaan.Eiköhän se Darts-turnaus ole se yksi ja ainoa oikea vastaus tähän ;)