I own your face
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Näkisin, että Lambert on suurempi uhka kuin Saarinen. Bradia ei toki tuosta tiputeta pois, meni sitten kuinka vihkoon tahansa.
Näkisin, että Lambert on suurempi uhka kuin Saarinen. Bradia ei toki tuosta tiputeta pois, meni sitten kuinka vihkoon tahansa.
En nyt nostaisi nykyroolin Bradia tikunnokkaan. Pelaa ihan hyvin nykyistä rooliaan. Minusta enemmän tarvitaan parhaiden parasta peliä, että saadaan aikaiseksi se kolme maalia, joka riittää voittoon.
Ei munkaan mielestä tarvi nostaa tikun nokkaan, mutta ei Bradi kyllä siltikään mun silmään oo ollenkaan pelannut mitään roolia mitenkään hyvin. Syöttöjä on tullut sitten viime viestin ehkä vähän enemmän, mutta ne onkin sitten ollut laatua silmät kiinni jalkojen välistä rystyllä jonnekin ja naapurille. En ollut kovin innoissani siirron jälkeen ja vielä vähemmän nyt.
Noh. Maaleja pitäis _jonkun_ tehdä ihan sama kenen. Mutta kun nolla tai, yksi ei tule jatkoon riittämään. Mutta onhan tossa paletissa niin paljon pielessä, että vaikea mihinkään uskoa. Mutta hirveän vaikea on ymmärtää minkä takia se on niin vaikeaa, ei tuosta oikein löydä muuta vikaa kun pelitavan. Olkoonkin, että meillä on universumin paras valmentaja joka kuulemma vetää nuoria lahjakkuuksia puoleensa ilman rajoja.
Mikähän Bradin rooli mahtaa olla? Mulle ei ole auennut, eikä tunnu olevan pojalle itselleenkään. Onkohan valmennukselle?En nyt nostaisi nykyroolin Bradia tikunnokkaan. Pelaa ihan hyvin nykyistä rooliaan. Minusta enemmän tarvitaan parhaiden parasta peliä, että saadaan aikaiseksi se kolme maalia, joka riittää voittoon.
Mikähän Bradin rooli mahtaa olla? Mulle ei ole auennut, eikä tunnu olevan pojalle itselleenkään. Onkohan valmennukselle?
Iikka on kyllä erikoinen ilmiö. Syksyisin on ajoittain jopa maaginen, mutta johonkin ne tehot katoavat aina samoihin aikoihin kun lumet sulaa... sama hyytyminen näyttää toistuvan joka hemmetin vuosi.Itse kyselisin 18 vuotiaan juniorin sijaan enemmänkin esimerkiksi Kangasniemen perään, että missä taas oikein mättää? 10 edellistä peliä tehoin 0+3 ja +2, viisi edellistä peliä tehoin 0+1 ja -1. Vertailun vuoksi muut kärkimiehet eli Jasek edelliseen kymmeneen peliin 2+8 ja +4, viiteen edelliseen 1+3 ja +2, Smejkal kymmeneen edelliseen peliin 7+3 ja +8, viiteen edelliseen 3+2 ja +3. Aiemmin Kangasniemen tehottomuuteen oli syynä Nikkanen ja E.Vilén, mutta nyt siellä on kuitenkin yhdeksässä matsissa noista kymmenestä ollut sentterinä jo viime kaudella samassa ketjussa vetänyt kansansankari Mr. Olympics Björninen, mutta kovin hiljaista on silti ollut Iikan osalta.
Itse kyllä laittaisin Saarisen vetämään tuon Lambertin 12 min jos suinkin kunto antaa periksi. Tulisi taatusti enemmän fiksuja ratkaisuja ja paljon vähemmän niitä typeriä.Tammikuun muutamassa pelissä peliaika oli yli 18 minuuttia per peli. Helmikuussa piirun verran yli 15 ja nyt se on keskimäärin noin 12+ minuuttia.
Nikkasella myös se 11 minuuttia per peli, joten näyttää siltä, että Brädin keskiarvoa nostaa satunnaiset YV:t.
Eli tuossa roolissa = 1/5 peliajasta on ihan passeli peliaika nykyisillä näytöillä. Tuo 15-18 minuuttia olisi saanut itsellänikin verenpaineen kohoamaan.
Itseluottamus on poissa! Kun kiekot ei mene maaliin huippupaikoista niin Iikka turhautuu ja syötöt rupee karkaamaan. Kun tulee maaleja tasasesti niin hymykin on herkässä, nyt on väkisin puurtamista. Tänään joku räkämaali Iikalle niin johan saadaan erimies sääleihin.Iikka on kyllä erikoinen ilmiö. Syksyisin on ajoittain jopa maaginen, mutta johonkin ne tehot katoavat aina samoihin aikoihin kun lumet sulaa... sama hyytyminen näyttää toistuvan joka hemmetin vuosi.
Itse kyllä laittaisin Saarisen vetämään tuon Lambertin 12 min jos suinkin kunto antaa periksi. Tulisi taatusti enemmän fiksuja ratkaisuja ja paljon vähemmän niitä typeriä.
Iikan kunniaksi pitää sanoa että on näissä viimeisissä peleissä jopa heittäytynyt kiekon eteen kun oli pakko estää maali omiin ja tänään Kerhoa vastaan taklasi hämmentävän kovalla voimalla pari kertaa, kun taisi huomata että kiekollinen peli ei ole ihan parhaimmillaan jostain syystä.Iikka on kyllä erikoinen ilmiö. Syksyisin on ajoittain jopa maaginen, mutta johonkin ne tehot katoavat aina samoihin aikoihin kun lumet sulaa... sama hyytyminen näyttää toistuvan joka hemmetin vuosi.
Ja tuuletus oli vielä hieno maalin jälkeen.Olipa huikea peli ja tunnelma hallissa hieno! En tiedä onko se tää ikä vai mikä mutta Cuksten 1-0 maali melkein laitto jopa vähän herkistymään.
Tulin vaan kertomaan että ootte ihania ja Pelsuilla on meikän puolikannatusmukana sääleissä ja siitä eteenpäin. Kiitos.