Olen ilonpilaaja toteamalla, että Pelicans ei kyllä vahvistu suhteessa muihin tässä juurikaan vaikka Hannes hienoa onkin saada kotiin. Kovaa pelimiestä tulee kaikkiin seuroihin kovalla tahdilla. Vai ovatko päävastustajat KooKoo ja KalPa kuitenkaan mukana vauhdissa? Ehkä suhteessa heihin onneksi voitetaan.
Mä näen Björnisen nimenomaan niin että se on pelaajana se pala mitä tarvittiin, sekä pelillisesti että ennen kaikkea johtajuudeltaan. Viime kaudella Björninen oli vieläpä se joka mainoskatkoilla ja aikalisien aikana otti fläppitaulun ja piirteli kuvioita, se kuva on jäänyt mieleen.
Björninen nostaa joukkueen muiden pelaajien tasoa ja johtajuudellaan tuo sitä uskoa että 0-2 tilanne ei ole vielä paha ja me tullaan vielä takaa ohi, kun nyt on tuntunut että vastustajan johtoasemassa päät vähän retkahtaa.
Oon vähän ollut pettynyt tällä kaudella siihen että maaleja ei olla joulun jälkeen juhlittu "kunnolla", kun alkukaudesta taas Smejkalillakin oli hymy herkässä kun tuli maali, nyt siellä puristetaan mailaa maalin jälkeen. Luulen että kun Hanu tekee maalin, se oikeasti, vilpittömästi juhlii sitä kuin olympiafinaalin maalia ja se tarttuu muihinkin, kuten nähtiin viime kaudella kun Lasch tuuletti jokaista maalia kuin ensimmäistään, oli kentällä tai vaihtopenkillä. Aito välittäminen joukkueesta ja joukkuekavereistaan, sitä Hanu tuo tuohon porukkaan.