Laitetaan huvin ja urheilun vuoksi ja ennenkaikkea huvin omakin hassuttelu tähän, kun pian on aika kääntää katseet kohti tulevaa kautta. Nämä nyt on sitten osittain ihan täyttä hassuttelua, joten ei nyt sitten niitä herneenpalkoja nenään, kun joku juuri sinun suosikki on minun hierkiassa kolme pykälää väärässä kohdassa. Tämä on tietenkin enemmänkin fantasiaa, mutta periaatteessa tämän pitäisi olla realismia, jos aiotaan palata sinne top-6 paikkoja edes kutittelemaan. Oma mielipiteeni on se, että tarvitaan 2x top-6 hyökkääjiä laituri+ sentteri. 2x top-4 pakkeja ja mielellään rightin yv-pelotteita, jotka osuu kolmen putken väliin. Määrällisesti hyökkääjiä on tarpeeksi, mutta terävin kärki on oltava enemmän kuin tylppä. En tähän edes listaa peliittaosastoa, mutta sieltäkin on lisää leveyttä tarjolla. Maalivahti tarvitaan, mikäli halutaan olla top-6 joukkue. Nykyinen kaksikko riittää sijoille 8-10 maksimissaan. Itse laittaisin mielivaltaisesti Tolvasen lihoiksi, mikäli jompikumpi mainitsemistani saataisiin Patrikaisen kaveriksi eikä tarvitse edes kysyä kahdesti. Todennäköistä on kyllä että kukaan ehdottamistani pelaajista ei ikinä Lahteen asti eksy ainakaan ensi kaudella, mutta olen positiivisesti yllättynyt, jos edes yksi tai kaksi.
Roine - Björninen - Kelleher
Nieminen - Jääskä - Stransky
Haatanen - Hämäläinen - Merelä
Tyrväinen - Gymer - Saarelainen
Tanus/Salonen
Jalvanti - Kitchton
Jalasvaara - J.Leduc/M.Gernat
Jurgens - Teppo
Pietroniro
1)Hrachovina / Rämö
2)Patrikainen / Tolvanen