Joo Bobbyn mukaanhan me tarvita niitä pakkeja. Vieläkö samaa mieltä?
Kiekko osui Kaskeen matkalla.Ja ennen kaikkea sama Skarek kuin ennen junnujen MM kisoja. Nykyinen versio ei riitä. Ihan järkyttävä harominen tasoitusmaalissa...
No osui vaikka mihin, mutta hörppy mikä hörppy.Kiekko osui Kaskeen matkalla.
Olkoot hörppy tai ei mutta Skarekiin ei kaaduttu.No osui vaikka mihin, mutta hörppy mikä hörppy.
Ja ennen kaikkea sama Skarek kuin ennen junnujen MM kisoja. Nykyinen versio ei riitä. Ihan järkyttävä harominen tasoitusmaalissa...
Hienoa! Eli mielestäsi suurin syyllinen tappioon on joukkueen paras pelaaja ja ainoa maalintekijä?Skarek oli hyvä. Jos nyt jonkun haluat tuosta syylliseksi löytää, niin Kasken ketju löytyy tämän välittömästä läheisyydestä.
Eihän hän niin kirjoittanut, vaan Kasken KETJUSTA hän puhui.Hienoa! Eli mielestäsi suurin syyllinen tappioon on joukkueen paras pelaaja ja ainoa maalintekijä?
Mä vähän ihmettelen, että Skarekin peliesityksiä puolustellaan täällä miehen epäonnistuessakin. Olkinuora sen sijaan heitetään aina bussin alle täällä keskusteluissa, kun menee yksikin helpohko maali. Tosi asia on, että kyllä me oltaisiin todennäköisesto eilen kolme pistettä Olkinuoran avustuksella noukittu.
Loistavaa lukemisen ymmärtämistä. Puhuttiin yksittäisestä tilanteesta (maali) ja siihen (maalin syntyyn) Skarek oli vähemmän syyllinen kuin Kaski. Kaski oli ottelun paras pelaaja epäonnekkaasta pompusta huolimatta.Hienoa! Eli mielestäsi suurin syyllinen tappioon on joukkueen paras pelaaja ja ainoa maalintekijä?
Joo Bobbyn mukaanhan me tarvita niitä pakkeja. Vieläkö samaa mieltä?
Mä vähän ihmettelen, että Skarekin peliesityksiä puolustellaan täällä miehen epäonnistuessakin. Olkinuora sen sijaan heitetään aina bussin alle täällä keskusteluissa, kun menee yksikin helpohko maali. Tosi asia on, että kyllä me oltaisiin todennäköisesto eilen kolme pistettä Olkinuoran avustuksella noukittu.
Tämä on hyvä. Eli kumpikin huonoja! Uusi näkökulma keskusteluun.Itse en oikein luota kumpaankaan maalivahtiin kun kevään peleihin lähdetään :D Skarekilta näin Peliitoissa pelatut pelit ja oli varsin surkea jokaisessa, ja Olkinuoran hyvä vire voi historian perusteella katketa hyvinkin ennen tärkeitä pelejä, ellei katkennut jo edelliseen. No annetaan pojille mahdollisuus, parhaimmillaanhan molemmat ovat hyviä molareita. Tosin niin on jokainen muukin tässä sarjassa...