Jos hankittaisi sentteri, kokoonpanosta tippuisi pois Toivola ja Siikonen tippuisi jopa nelosen keskelle, mutta kuten tällä kaudella on nähty, mikä tahansa ketju voi ratkaista, Pelicansin joukkueessa on laajuutta yllättävän paljon, mutta kärkiosaaminen on hieman tasapaksua. Mutta siis pakkoa ei ole ketään hankkia, jollei ole tuo joukkueeseen jotain uutta. Kun pakistokin toipuu, siellä on ihan hyviä jätkiä neljäänkin pakkipariin, ainoastaan kokemusta puuttuu hieman ja sitä voittamisen kulttuuria, josta jaksan aina vinkua.
Pakko kysyä muuten, olenko mä ainoa joka pitää Siikosta hyvänä jääkiekkoilijana?
Olin seisomokatsomossa Kalpa-pelissä ja kuuntelin kun muutamakin ihminen siellä koko ajan dissasi sitä, vaikka se pelasi loistavasti joukkueelle, takakarvasi, taklasi, väänsi ja teki tilaa, riisti kiekkoa yms. Mietin vaan siinä että oonko mä väärässä, kun en arvosta kiekollista taitoa ja pelkkiä tehopisteitä, vaan näen myös sen työn jonka Siikonen tekee.. Siitä olen ihan varma että ketjukaverit arvostaa sitä työtä, kun ei joukkueessa liikaa isoja voimakkaita kavereita kuitenkaan ole.
Severi Lahtista pitää vielä kehua että on jätkä ottanut hienosti vastaan nämä kurinpalautukset jne, tosi vahvaa taistelua ja taklaamistakin jne.
Tuntuuko muuten musta vain, vai onko Zohornan peli muuttunut tässä joulukuun ihan lopussa ja tammikuun alussa? Toivottavasti sillä ei ole tekemistä KHL:n siirtorajan kanssa, mutta sattumalta on tuntunut jotenkin pelaavan pelin ulkopuolella paljon ja kaarreluistelu on lisääntynyt, eikä tehopisteitäkään ole tullut ihan samaan tahtiin kun ennen joulua.