Pelicans kaudella 2014–2015

  • 496 051
  • 1 477

Dank Sinatra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Lahden Pelicans Oy on tehnyt 1+1 sopimuksen Tsekkipuolustaja Tomas Kudelkan (27-v) kanssa, sekä vuoden sopimuksen hyökkääjä Jesse Rohtlan (26-v) kanssa. Viime kaudella Kärppien A-nuoria edustaneen maalivahti Toni Eskelisen (19v) kanssa on tehty 2+1 sopimus.

Tomas Kudelka Pelicansiin | Pelicans
Katselin pistemääriä Kudelkalta ja ajattelin ensin tilastojen perusteella olevan Korpikarin korvaava oman pään luuta, joten kuvaus vähän yllätti:

"An offensively skilled defenseman with good size, speed and hands. Has good puck control. A good skater. Could improve his defensive game and physicality."

Kertokaas joku TPS-fani millainen mies oli viime Suomen visiitillään?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kertokaas joku TPS-fani millainen mies oli viime Suomen visiitillään?

Tuohan oli Tepsin karmeaakin karmeampi mestaruuden jälkeinen krapulakausi ja Tomas hankittiin Tsekin maalta syksyllä tilkitsemään Tepsin vähenevää ja vuotavaa pakistoa. Kausi oli katastrofi pelillisesti ja sen takia ei kannata Kudelkan plusmiinuksia turhaan katsella tuolta kaudelta.

Mikään pakiston liideri ei todellakaan ollut, mutta täytti mielestäni vahvistuksen kriteerit avaamalla sekä liikkumalla kohtalaisen hyvin, puolustamalla tarpeeksi laadukkaasti välillä hyvin fyysisestikin ja omaa myös jonkinlaiset kiekolliset taidot hyökkäyspäässäkin vaikka on ensisijaisesti all-around pakki. Näkyi ainakin se seikka, että Tomas on rapakon tuolla puolen pelannut. Muistan ainakin erään makoisan jatkoaikamaalin HIFK:ta vastaan nakkihallista. Mihinkään helppoon paikkaan ei Kudelka tullut, kun joukkue oli sekaisin, mutta mielestäni Kudelka ihan kehittyikin Tepsissä tuon kauden aikana ja olisin pitänyt Tomaksen Tepsissä ainakin itse seuraavallekin kaudelle, mutta jatkoi matkaansa takaisin Tsekin liigaan.

Kaiken kaikkiaan profiililtaan näkymätön perusduunia paiskiva peruspakki, jolta ei kannata Zidlickymäisiä jalkakyniä odotella, mutta nykyliigaan on lähtökohtaisesti ehdottomasti vahvistus puolustukseen ja makuupaikkoja on varmasti jaossa Pelsujen maalin edessä.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä Kudelkaan täytyy olla tyytyväinen. Ehkä tuon Bluesin tsekin olisin ennemmin ottanut, mutta ei tämäkään huono ole. Ainakin tuo kokoa puolustukseen. Se osasto on nyt täynnä.

Hyökkäykseen tarvitaan vahvistukia vielä. Rohtla ei ole sellainen, vaikka onkin omia poikia ja hyvä lisä rotaatioon. Tuosta Eskelisestä ei ole sitten mitään hajua, mutta kai hänessä jotain potentiaalia nähtiin.
 

Purezone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hakulinen - Redenbach - Smotherman
Mustonen - Saarenheimo/Rohtla - Sopanen
Alanne - Rohtla/Saarenheimo - Tyrväinen
Ritamäki - Paakkolanvaara - Pöyhönen
Lahtela

Leimu - Pietilä
Kudelka - Laurila
Latvala - Tuhkanen
Manelius - Hurri

Myllyniemi
Juvonen
Eskelinen​

Tällä hetkellä lottoarvonnoista pullahti seuraavanlaiset ketjukoostumukset. Ylivoiman suhteen pakistosta kyllä löytyy laajuutta, periaatteessa kenet tahansa tuosta TOP6-ryhmästä voi heittää ylivoimalla viivalle. Mutta kyllähän tuo yhtä/kahta kärkihyökkääjää vielä huutaa. Onko kellään muistikuvia/tietoa löytyykö Rohtlalta ja Sopaselta yhteistä historiaa samoissa kentissä pelaamisesta kun junioreissa pelasivat?
 

NightHawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks
ketjulotto näyttää ihan hyvältä tässä vaiheessa. Enää tarvittas 1 sentteri ja 1 korin laituri niin sitten voitas lähteä hyvillä mielin kauteen. Sano kuka mitä tahansa, Redenbacista ei ole menestyvän joukkueen ykkös sentteriksi. Menisi loistavana 2 sentterinä mutta lähtökohtaisesti kovempi ukko tarvittas ykkös ketjuu jos mitaleita vielä halutaan?
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikään pakiston liideri ei todellakaan ollut, mutta täytti mielestäni vahvistuksen kriteerit avaamalla sekä liikkumalla kohtalaisen hyvin, puolustamalla tarpeeksi laadukkaasti välillä hyvin fyysisestikin ja omaa myös jonkinlaiset kiekolliset taidot hyökkäyspäässäkin vaikka on ensisijaisesti all-around pakki.

...

Kaiken kaikkiaan profiililtaan näkymätön perusduunia paiskiva peruspakki, jolta ei kannata Zidlickymäisiä jalkakyniä odotella, mutta nykyliigaan on lähtökohtaisesti ehdottomasti vahvistus puolustukseen ja makuupaikkoja on varmasti jaossa Pelsujen maalin edessä.

Kaiken kaikkiaan samaa mieltä Kudelkasta. Melko näkymätön kentällä, mikä on puolustettaessa pelkästään hyvä. Kiekollisena avaussyöttö lähtee perusvarmasti lavasta, mutta mitään yv-kanuunaa ei kannattane odottaa. Silti itse en miellä peruspakiksi tai edes eirtyisen puolustavaksi, all-around kuvaa miestä huomattavasti paremmin.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Tilanne on kuulemma nyt se, että yksi ykköskorin hyökkääjä tullaan hankkimaan ennen kauden alkua. Pelaaja on tarkoitus hommata ennen kuin jäätreenit omatoimijakson jälkeen käynnistyvät.
Loppu osa budjetista tullaan jättämään tammikuuhun asti auki, jos paikkauksia joutuu suorittamaan.

Lasch ei ole tulossa, joten siltä osin voidaan spekulaatiot haudata. Se homma kaatui rahaan. Pelicans oli Laschin ykkösvaihtoehto, mutta tässä vaiheessa uraa kun voi vielä iskeä korkeaa hintalappua, niin ei Pelicansin rahkeet riittäneet.

Ketjulotto:

Mustonen/Hakulinen - Redenbach - XXXX
Smotherman - Saarenheimo - Sopanen
Mustonen/Hakulinen - Rohtla - Tyrväinen
Ritamäki - Paakkolanvaara - Pöyhönen/Alanne

Leimu - Pietilä
Kudelka - Latvala
Tuhkanen - Laurila
Manelius - Hurri

Myllyniemi
Juvonen
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Hienoa, että Rohtla palaa liigaan. Aikanaan jo vähän ihmetytti, että hän tippui Mestikseen, koska näin hänessä potentiaalia kehittyä 1-2 kaudessa hyväksi liigatason puolustavaksi sentteriksi. Olen aika vakuuttunut siitä, että Rohtla täyttää tonttinsa paremmin kuin hyvin.
 

Spike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tämän hetkinen situation:

... ja Laschin kanssa neuvotteluyhteys on edelleen auki, pyynti on tippunut muttei siitä sen enempää.
Lasch ei ole tulossa, joten siltä osin voidaan spekulaatiot haudata. Se homma kaatui rahaan. Pelicans oli Laschin ykkösvaihtoehto, mutta tässä vaiheessa uraa kun voi vielä iskeä korkeaa hintalappua, niin ei Pelicansin rahkeet riittäneet.
Yllättävän nopeita käänteitä. ;)

Omiin korviini on viimeksi tällä viikolla kuulunut asiaa, että siellä tehdään kaikki mahdollinen tässä kevään aikana, jotta Lasch saadaan "kotiutettua". Lasch on jopa kieltäytynyt parista hieman kalliimmasta paperista, Pelicansin tarjouksen ollessa tällä hetkellä hieman reilu 250 000, jotta mahdollisuus Lahteen paluusta pysyisi hengissä. Miehen agentti ei tällaisesta ole oikein tykännyt ja ilmeisesti siellä suurin neuvottelu on tällä hetkellä Laschin ja miehen agentin välillä.

Noh, katsellaan mitä tapahtuu, mutta itse en vielä sulje miehen paluuta pois.
 
Miehen agentti ei tällaisesta ole oikein tykännyt ja ilmeisesti siellä suurin neuvottelu on tällä hetkellä Laschin ja miehen agentin välillä.

Vähän vaikea ymmärtää tälläistä. Työskenteleekö agentti Laschille vai Lasch agentille. Siis jos itse olisin Lasch ja minulle kävisi Pelicansiin 250k sopparilla niin en neuvottelisi vitun vertaa agentin kanssa ja mulle olis yks lysti mistä se tykkäis. Sanoisin että teetkö paperit ja jos et niin hommaan jonkun joka tekee.

Vai onko tässä joku koukku mitä en hiffaa?
 

Spike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vähän vaikea ymmärtää tälläistä. Työskenteleekö agentti Laschille vai Lasch agentille. Siis jos itse olisin Lasch ja minulle kävisi Pelicansiin 250k sopparilla niin en neuvottelisi vitun vertaa agentin kanssa ja mulle olis yks lysti mistä se tykkäis. Sanoisin että teetkö paperit ja jos et niin hommaan jonkun joka tekee.

Vai onko tässä joku koukku mitä en hiffaa?
Kirjotin ehkä hieman epäselvästi, hieman on vaikeaa laittaa järkeviksi lauseiksi noita asioita.

Agentti ei ole pitänyt siis siitä, että Lasch kieltäytyy muista (tällä hetkellä arvokkaimmista) tarjouksista halutessaan palata Lahteen. Tämän sinällään ymmärrän, koska mikäli en aivan väärässä ole, niin nuo pelaajien sopimusten arvot hyvin pitkälle määrittävät myös agentin tulot. Ja toki agentti haluaa sen sopimuksen tehtäväksi mahdollisimman ajoissa.
Lasch taas itse pitää tuota Pelicansin tällä hetkellä tarjoamaa 250 kiloa liian alhaisena, eli ei tule Lahteen pelaamaan "alihinnalla".
Eli mikäli itse ymmärrän oikein nuo lähteeni turinat, niin siinä vaiheessa kun Pelicans tarjoaa tuon reilu 300 kiloa mitä Lasch muualta saisi, niin Lasch kättelee Kaarnan kanssa. Jos Pelicans ei tarjoustaan tuosta suostu nostamaan, niin sitten Lasch todennäköisesti rupeaa katselemaan muualle, mistä tuon summan saa.
 

Dank Sinatra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils
Vähän vaikea ymmärtää tälläistä. Työskenteleekö agentti Laschille vai Lasch agentille. Siis jos itse olisin Lasch ja minulle kävisi Pelicansiin 250k sopparilla niin en neuvottelisi vitun vertaa agentin kanssa ja mulle olis yks lysti mistä se tykkäis. Sanoisin että teetkö paperit ja jos et niin hommaan jonkun joka tekee.

Vai onko tässä joku koukku mitä en hiffaa?

Ei mitään tietoa, mutta voisiko agentin palkkio koostua tietystä prosenttimäärästä sopparin arvoa, jonka saa neuvoteltua? Siinä tapauksessa varmasti vituttaa, jos on Sveitsistä saanut puolta milliä hipovia soppareita Laschin pöydälle järjestettyä, mutta mies harkitsee tuplasti halvemmalla pelaamista Pelicansissa.

Edit. Spike ehtikin valaista.
 

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vai onko tässä joku koukku mitä en hiffaa?

Agentti varmaan kokee tehneensä turhaa työtä muiden tarjousten eteen, jos Lasch vain odottelee Lahdesta tulevaa sopivaa tarjousta. Vaikka Lasch nuori pelaaja onkin, niin siinä voi peliura käydä lyhyeksi ennenkuin Kaarna on nostanut hintaa sinne mitä Ryan toivoo. Ja hyvä niin, luotto Kaarnan osaamiseen ja hänen riskinottokykyyn on kova.

Agentti varmasti haluaisi Laschille sopimuksen mahdollisimman pian jotta voi keskittyä muihin edustamiin pelaajiinsa, joilla ei välttämättä kysyntää ole samassa mittakaavassa. Lisäksi Lämsän mainitsemat isojen liigojen mielenkiintoiset hylkiöt tulevat jossain vaiheessa markkinoille ja tämä saattaa heikentää Laschin asemaa.

Samaa mieltä kuitenkin, että jos Lasch toivoo odottavansa pelsuilta kilpailukykyistä tarjousta niin agentin on se hyväksyttävä, vaikka se tarkoittaisi sitten syksymmällä kovempaa työtä sopimuksen eteen. Siitähän hänelle kaiketi maksetaan.
 
Lasch taas itse pitää tuota Pelicansin tällä hetkellä tarjoamaa 250 kiloa liian alhaisena, eli ei tule Lahteen pelaamaan "alihinnalla".

Nythän tässä on järkeä.

Sen sijaan agentin tulot, halut, vitutukset tai kiireet ei kiinnostaisi ainakaan itseäni Laschin housuissa pätkän vertaa.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Voisin kuvitella, että pelaajien agentit saavat myös provisiota tekemistään sopimuksista. En nyt kuitenkaan usko että Laschin sopimus Pelicansiin olisi agentin rahanahneudesta kiinni. Lopullinen päätäntävalta sopimuksen allekirjoittamisesta on tietenkin pelaajalla. Hienoa toki jos Lasch on Pelicansista erityisen kiinnostunut mutta ei kait tässä miehessä loputtomiin kannata roikkua.

Näistä viimeisimmistäkin hankinnoista alkaa huokua sellainen henki, että ensi kauden rosteria kootaan toivotaantoivotaan -metodilla. Mikäs siinä, raaputellaan vaan. Kyllä me se Lahdessa osataan.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Näistä viimeisimmistäkin hankinnoista alkaa huokua sellainen henki, että ensi kauden rosteria kootaan toivotaantoivotaan -metodilla. Mikäs siinä, raaputellaan vaan. Kyllä me se Lahdessa osataan.

Niin, ketäs tällä tarkoitat? Onhan nuo tsekit aina arpoja, mutta tämä on sentään pelannut liigassa ennenkin ja useita kausia huippusarjoissa hyvällä tasolla.

Rohtlasta tiedetään varmasti, mitä saadaan. Tämä Kärppien kaveri on sitten A-junnuja.

Itse olen edelleen erittäin tyytyväinen joukkueen kokoamistyyliin. Kudelka on mainio hankinta.

Edit: Vai oliko tämä vain joku ovela miina?

Jatketaan vielä. Toki Kudelka on erilainen pelaaja kuin Glenn, mutta tietyllä tapaa yhden huippukauden Glenn ei olisi vakuuttanut enempää. Tehoja olisi varmasti tullut enemmän, mutta noin muuten.

Lasch tai "Lasch" vielä hyökkäykseen ja myöhemmin toinen hyökkääjä, niin hyvältä näyttää. Ja ennen kaikkea mielenkiintoiselta.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mielestäni Kudelka edustaa juuri sitä mitä Pelicans on hakenutkin. En näe että Pelicans hakisi jotain Tuukka Mäkelän kaltaista täysin kädetöntä pelaajaa jonka avut ovat pelkästään oman maalin edessä? Lämsän kiekossa tällä miehellä ei olisi ollut mitään käyttöä ja uskallan sanoa näin vaikka inhoankin sanoja "ei mitään käyttöä".

Saatiin suht kookas puolustaja, jolla on jalkaa ja kiekollistakin taitoa. Allaround pakki kuten TPS-fanit tossa jo totesivatkin. Tietysti vasta pelit näyttävät tässäkin tapauksessa, mutta itse olen erittäinkin mielissäni tämän hankinnan jälkeen.

Tämä "case Lasch" onkin sitten asia erikseen. On täysin epärealisista odottaa että Pelicans lähtisi organisaationa riskeeraamaan jotain over300k palkkaa mieheen, mutta siinä kohtaa se on mahdollista jos pikavippiyhtiö tai joku muu sponsori lähtisi ottamaan tällaista pelaajaa ns. "kummipelaajaksi". Jotain tämän kaltaista tähteä tämä jengi tarvitsisi. Ihan niinkuin näin yleensä, väitän että kopissa on erilainen tunnelma yksittäisellä pelaajalla, kun mukana on Ryanin kaltainen pelaaja. Enkä tarkoita että sitä katsotaan jotenkin ylöspäin, vaan enemmänkin niin että se luo sen tietyn "meistä on johonkin" tunnelman joukkueen sisällä.
Lahti rakastaa Ryania ja Ryan lahtelaista tyttöystäväänsä (tähän hymiö)

Nyt tää jengi menee mielestäni monessakin asiassa kohti oikeaa suuntaa. On hankittu sitä Lahti-sydäntä, nuoruutta ja muutenkin - urallaan ylöspäin haluavia pelaajia.

Olen enemmänkuin kuin odottavainen ensi kautta ajatellen!
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Niin, ketäs tällä tarkoitat?

Nämä tulevan kauden vahvistukset rosteriin ovat kaikki olleet tähän saakka osastoa mestis. Smotherman, Rothla, Manelius, Hakulinen ja Lahtela. Ainoastaan Kudelka on poikkeus.

Raaputtamattomia arpoja, toki mielenkiintoisia. Enkä nyt halua luetella sitä listaa jotka Pelicans on aiemmin hankkinut mestiksestä koettamaan kykyjään liigavauhdissa. Mikäli olen oikein ymmärtänyt vain yhtä pelaajaa etsitään enää vahvistamaan hyökkäystä. Toivottavasti mestis ei enää tässä scouttauksessa ole se ensisijainen kohderyhmä.

Ja ei tästä kannata hernettä nenäänsä vetää. Minä olen ensimmäisenä vetämässä lippua salkoon jos hankinnat kykenevät talenttinsa myös liigatasolla realisoimaan.
 
Sinänsä kyllä mielenkiintoista että Lahteen ei ole tullut ketään toisesta liigajengistä. Milloin viimeksi näin? Itseasiassa kuinka usein koko liigassa?
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nämä tulevan kauden vahvistukset rosteriin ovat kaikki olleet tähän saakka osastoa mestis. Smotherman, Rothla, Manelius, Hakulinen ja Lahtela. Ainoastaan Kudelka on poikkeus.

Raaputtamattomia arpoja, toki mielenkiintoisia.

Ei tässä mitään hernettä nenään vedetä, vaan keskustellaan. Noista Rohtla, Manelius ja Lahtela ovat suurella todennäkösyydellä rotaatiopelaajia ilman sen suurempaa vastuuta. Hakuliselta odotetaan jotain ja olihan hänestä pienimuotoista kilpailua muidenkin liigaseurojen kanssa. Arpa varmasti, mutta pelaajatyyppinä ihan erilainen kuin esim. Pekkala.

Smotherman on varmasti arpa siinä missä kuka tahansa ulkomaalainen, mutta en nyt ihan suoraan vertaisi häntä näihin Mestis-hakuihin. Useampi kohtuullinen AHL-kausi takana, muutama NHL-pelikin. Sitä en tiedä, miksi on Allsvenskaniin päätynyt, mutta onhan sekin Mestistä kovempi sarja.

Viime kaudella minimoitiin arvat ja pestattiin Koskenkorvaa, Niinimäkeä ja kumppaneita. En usko, että olit siihenkään malliin tyytyväinen. Valmiita tähtiä tänne ei saada kuin korkeintaan 1-2 kappaletta, joten jotenkin se muukin joukkue on täytettävä. Mielestäni tämä on huomattavasti mielekkäämpi suunta, kuin edellinen.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Koko teksti

Tästä on helppo olla samaa mieltä! Osasit vaan paremmin pukea sanoiksi samat ajatukset kuin minäkin. Kyllähän tämä suunta on parempi, kuin viimekaudelta tuttu varmanpäälle pelaaminen.

En usko, että esim Hakulinen jää Pekkalan tasoiseksi tuhnuksi, vaan potenttiaalia on enemmän. Pelkästään nopeus jo antaa paremmat edellytykset liigaan, ellei löydy aivan käsittämätöntä peliälyä ja pelin lukemista, jolla voi paikata omaa hitauttaan. Kyllähän se on tällä kaudella raahauduttava kattelemaan harkkoja joskus lähempänä syksyä ja jos sitten saisi omia mielipiteitä raapaistua tänne.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Yllättävän nopeita käänteitä. ;)

Omiin korviini on viimeksi tällä viikolla kuulunut asiaa, että siellä tehdään kaikki mahdollinen tässä kevään aikana, jotta Lasch saadaan "kotiutettua". Lasch on jopa kieltäytynyt parista hieman kalliimmasta paperista, Pelicansin tarjouksen ollessa tällä hetkellä hieman reilu 250 000, jotta mahdollisuus Lahteen paluusta pysyisi hengissä. Miehen agentti ei tällaisesta ole oikein tykännyt ja ilmeisesti siellä suurin neuvottelu on tällä hetkellä Laschin ja miehen agentin välillä.

Noh, katsellaan mitä tapahtuu, mutta itse en vielä sulje miehen paluuta pois.
Ensin kirjoittamani oli pari päivää vanhaa informaatiota, mutta tuo mitä viimeisimpänä mainitsin, oli täysin tuoretta infoa. Jossei mitää perin yllättävää käy niin Lasch ei tule pelaamaan Pelicansissa, sille antaisin n. 99% varmuuden.

Tuo on totta, mitä kirjoitit Laschin ja agentin välisestä väännöstä, mutta tuossa 250 tuhannen ja pyynnin välissä on vielä sadan kilon ero, siksi Pelicans ei enää miestä havittele.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ensin kirjoittamani oli pari päivää vanhaa informaatiota, mutta tuo mitä viimeisimpänä mainitsin, oli täysin tuoretta infoa. Jossei mitää perin yllättävää käy niin Lasch ei tule pelaamaan Pelicansissa, sille antaisin n. 99% varmuuden.

Tuo on totta, mitä kirjoitit Laschin ja agentin välisestä väännöstä, mutta tuossa 250 tuhannen ja pyynnin välissä on vielä sadan kilon ero, siksi Pelicans ei enää miestä havittele.

Tämähän tarkoittaa sitä, että vielä on varaa yhteen ellei jopa kahteen hyvään hankintaan. Vaihtoehtona 150k äijä nyt sisään ja verorajalla sitten vielä kova täsmähankinta tarvittavalle pelipaikalle.
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Nämä tulevan kauden vahvistukset rosteriin ovat kaikki olleet tähän saakka osastoa mestis. Smotherman, Rothla, Manelius, Hakulinen ja Lahtela. Ainoastaan Kudelka on poikkeus.

Raaputtamattomia arpoja, toki mielenkiintoisia. Enkä nyt halua luetella sitä listaa jotka Pelicans on aiemmin hankkinut mestiksestä koettamaan kykyjään liigavauhdissa. Mikäli olen oikein ymmärtänyt vain yhtä pelaajaa etsitään enää vahvistamaan hyökkäystä. Toivottavasti mestis ei enää tässä scouttauksessa ole se ensisijainen kohderyhmä.

Ja ei tästä kannata hernettä nenäänsä vetää. Minä olen ensimmäisenä vetämässä lippua salkoon jos hankinnat kykenevät talenttinsa myös liigatasolla realisoimaan.

Jarille ei sitten kelpaa mikään. Ei "hasbeenkoskenkorvat", ei eteenpäin menevät, eikä varmaan edes Lasch jos sattuisi tulemaan.

Eikä tässä kukaan hernettä vedä nenään. Ihmetyttää vaan hieman kun yhdelle kaverille ei kelpaa mikään. Ei hankittavat pelaajat, muistaakseni ei hallin uudistetut kaiuttimet jne. Pipoa löysemmälle ja positiivisuutta kehiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös