Mainos

Pelicans ja Zinzino

  • 108 188
  • 300
Haluaisiko joku tiivistää tämän ketjun annin sellaiseen luettavaan muotoon, on tullut pidettyä taukoa Liiga-puolelta. Toisinsanoen TL;DR, onko Pelicansilla nyt siis kytky verkostomarkkinointiin vai ei.
Käsittääkseni tällä hetkellä tilanne on se, että Pelicans kertoo Zinzinon olevan seuralle käytännössä vain lisäravinteiden toimittaja, mutta epäilyksiä on yhteistyöstä pelkän myyjä-ostaja-kuvion sijaan. Virallisessa tiedotteessa Pelsut totesi Zinzinon tarjoavan parhaan tuotteen ja siksi päätyi hankkimaan sitä siltä. Pelsut ei myöskään sanomansa mukaan osta niitä tuotteita, vaan vaihtavat ne harjoituspaita- ja hallimainokseen.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juniorijääkiekko
Totta, itse myyntiala on laaja käsite ja myyjän töitä on niin erilaisia. Jos jossain koulutetaan myymään vaikka asiakkaalla ei ole tarvetta niin suosittelen kouluttajaa vaihtamaan alaa, varmasti näitäkin löytyy ei siinä mitään. Meidän yrityksessä koulutettiin löytämään mahdollinen asiakkaan tarve palvelulle tai tuotteelle ja jos sitä ei ollut niin kiitos ajasta ja hyvät päivänjatkot, jos oli tarve niin tuote esiteltiin eli jokainen tuote piti tuntea läpikotaisin ja lopulta kaikki huipentui klousaukseen joka tuntui itsestä aina niin helvetin kivuliaalta kohdalta. Kuten aiemmin kirjoitin, niin niitä paskoja myyjiä jotka ei tiedä tuotteesta hevon helvettiä ja yrittää tuputtaa sitä asiakkaalle väkisin niin myös niitä löytyy, ne on varmaan enimmäkseen niitä lehtimyyjiä yms. joissa yritystä kiinnostaa eurot enemmän kuin miten se kauppa tapahtuu.

Tässä taidetaan puhua nyt suoramyynnistä asiakkaille eli esim puhelinmyynnistä eikä esim nimim Karpan esittämästä tilanteesta, johan itsekin jo vetosin. Maailmahan perustuu myymiseen, mutta sun esimerkit kertovat enemmän nimenomaan suoramyynnistä eli siitä duunista, jota tehdään jos ei mitään muuta ole saatavilla. Mikä muuten oli tuo tuote, jonka tarve asiakkaalle "koulutettiin löytämään" eli suomeksi myymään vaikka väkisin?

Kyseenalaistin sinun väitöksesi että ''Iso osa myyjistä (eivät toki kaikki tietenkään) on aikalailla kouluttamattomia'', tästä asiasta lienee mahdotonta löytää koko alan kattavaa faktaa joten jätetään tämä kohta tähän. Toisekseen, koulutusta vaadittava taso ei kyllä suoraan kerro onko työ arvostettua vai ei (poliitikot ehkä paras esimerkki).

Koulutus sinänsä ei kerro mitään mutta tässä yhteiskunnassa pääsääntöisesti korkeammin koulutetut pärjäävät paremmin ja ovat arvostetummissa duuneissa. Poliitikkohan ei ole työ. Esim kansanedustajat eivät ole töissä. Puhelinmyyjillä suoramyynnissä ei varmasti isossa kuvassa ole ihmeemmin koulutusta, tästä ei mitään sen kummempia faktaa tarvitse edes etsiä.

Lueppa se mun teksti vaikka uudelleen ja ajatuksen kanssa niin huomaat etten ole hetun antamisesta puhunut kaupan klousaajana. Kirjoitin ettei yhtään kauppaa voi tehdä ilman asiakkaan tietoja ja tämä on fakta. Jos asiakas väittää että hänelle on jotain myyty väkisin niin hän palautteen antajana ottaa yhteyttä yritykseen joka selvittää mitä myynti tapahtumassa on tapahtunut.

Edelleen, miksi asiakkaan pitää nähdä vaivaa tässä tapauksessa? Toki etämyynnissä on aina peruutusoikeus, mutta millä ihmeellä tämä teksti:

Paljon kuulee ja näkee tekstiä väkisinmyynnistä jossa ostaja ei ole tilannut mitään tai halunnut tilata, todellisuudessa yhtään kauppaa ei tehdä ilman asiakkaan henkilökohtaisia tietoja (hetut yms.) joten kuinka tyhmä ihmisen pitää olla jos hän antaa henkilötunnuksensa vaikka ei ole tilaamassa mitään. Todellisuudessa kyseessä on paljon niitä ihmisiä jotka eivät uskalla lyödä nyrkkiä pöytään ja sanoa että perkele en tilaa yhtään mitään kiitos ja hei, sitten jälkikäteen selitellään kuinka on väkisinmyyty. Ja ei siinä mitään, osa myyjistähän on helvetin ärsyttäviä eikä luovuta helpolla, niissä tapauksissa on paras lyödä luuri korvaan.

sitten pitää tulkita. Vähän niinkuin uhrin vika? Huomaa ensimmäinen lauseesi. Miksi puolustelet millään lailla ihmisille pyytämättä soittavia puhelinmyyjiä, jotka jollain täysin hatusta heitetyllä triggerillä klousaavat kaupan ja tätä joutuu sitten jäkeenpäin selvittelemään?
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulle on kerran myyty tuote puhelinsoitolla, jonka ainoa sisältö oli kysymys, kuuluuko tämä numero tämän ja tämän nimiselle henkilölle. Mitään en tilannut, enkä osoittanut minkään sortin aikomusta tilata mitään. Silti niin vain minulle tuote myytiin. Toki tuo kauppa purettiin kun selvisi, että myyjä on sanalla sanoen pakkomyynyt tuotteen. Eli kyllä sitä pakkomyyntiä ihan oikeasti tapahtuu. Ja tuo oli kuluttajana, aikaani yrittäjänä en halua tuolta osin muistella.

Omituiselta kuulostaa että yksikään laskutus järjestelmä toimisi ilman henkilötunnusta, tässä tapauksessa olet ollut valmiiksi asiakas ja heillä on ollut tietosi valmiina tai sitten joku yritys laskuttaa laittomasti. Vaikka olisit ollut valmiiksi asiakas niin on laitonta myydä mitään tarkistamatta henkilötunnusta. Niin tai näin, kiitos korjauksesta, i stand corrected.

Ihan vaan tiedoksi, että moniin myyntitehtäviin vaaditaan erittäin korkea koulutus sekä riittävä työkokemus.

Kaikki yritykset myyvät jotain ja useimmissa yrityksissä nimenomaan myyjät ovat ne yrityksen tärkeimmät työntekijät, joiden työpanos mahdollistaa muidenkin työntekijöiden palkanmaksun ja ylipäätään yrityksen olemassaolon. Näissä tehtävissä myyjää arvostetaan oman yrityksen lisäksi myös asiakkaiden piirissä. Pienissä tai vähän suuremmissakin yrityksissä toimitusjohtaja on usein myös myyntityön tekijä.

En tietenkään puhu näistä liittymä/partahöylä/sähkö/imuri/vitamiinimyyjistä. Heitä ei varmasti arvosteta, enkä ihmettele. Omasta mielestäni puhelinmyynnin yksityishenkilöille saisi kieltää laissa. Valitettavasti se on vain esim. monelle opiskelijalle lähes ainoa vaihtoehto tehdä lisätienestiä.

Halusin vain tuoda esille, että myyntityötä on niin monenlaista. Sitä ei voi yleistää.

Tämä on ihan totta, alunperin unohtui mainita että tarkoitin nimenomaan tuota puhelimitse, tai kasvotusten tapahtuvaa myyntiä joissa tuotteet ovat mm. nuo mainitsemasi. Tämä myynti on sitä huono maineisinta ja ihan syystäkin.

Poliitikkohan ei ole työ. Esim kansanedustajat eivät ole töissä.

Olet hauska, tai sitten helvetin kujalla, en ole ihan varma.

Edelleen, miksi asiakkaan pitää nähdä vaivaa tässä tapauksessa? Toki etämyynnissä on aina peruutusoikeus, mutta millä ihmeellä tämä teksti:

Kerroin miten asiat tällä hetkellä menee. Olisihan se kuluttajille parempi että esim. esimiehet kuuntelisivat jokaisen tehdyn kaupan jotta ne hourupää myyjien kaupat jäisi heti kiinni ilman että asiakkaan tarvisi ottaa yhteyttä. Tämä veisi kuitenkin myyvältä yritykseltä niin paljon resursseja ettei tätä taida koskaan tapahtua.

Miksi puolustelet millään lailla ihmisille pyytämättä soittavia puhelinmyyjiä, jotka jollain täysin hatusta heitetyllä triggerillä klousaavat kaupan ja tätä joutuu sitten jäkeenpäin selvittelemään?

Siksi koska sinulla ja monella muulla on huono tapa yleistää asioita. Tämä on viimeinen viesti jossa vastaan sinulle tästä aiheesta, kiitos ja hauskaa loppu elämää.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juniorijääkiekko
Olet hauska, tai sitten helvetin kujalla, en ole ihan varma.

En tiedä, mitä tämä tarkoittaa. Vaikka se nyt ei suoranaisesti asiaan liitykään, kansanedustajat ovat luottamustehtävässä eivätkä töissä. Heille ei myöskään näinollen makseta palkkaa.

Kerroin miten asiat tällä hetkellä menee. Olisihan se kuluttajille parempi että esim. esimiehet kuuntelisivat jokaisen tehdyn kaupan jotta ne hourupää myyjien kaupat jäisi heti kiinni ilman että asiakkaan tarvisi ottaa yhteyttä. Tämä veisi kuitenkin myyvältä yritykseltä niin paljon resursseja ettei tätä taida koskaan tapahtua.

Siksi koska sinulla ja monella muulla on huono tapa yleistää asioita. Tämä on viimeinen viesti jossa vastaan sinulle tästä aiheesta, kiitos ja hauskaa loppu elämää.

Ehkä näitä tapahtuu niin paljon, ettei se yleistys kovin kaukana totuudesta ole. Mun kokemuksen mukaan about 80% puhelimitse tehtävästä suoramyynnistä on lähes täyttä paskaa. Tuosta 20%:sta mainitsinkin jo hyviä esimerkkejä ja näissä pyydän yleensä soittelemaan jossain vaiheessa uudelleen.
 
Viimeksi muokattu:
4

444

Mikä muuten oli tuo tuote, jonka tarve asiakkaalle "koulutettiin löytämään" eli suomeksi myymään vaikka väkisin?
Ethän sä vaan ole myyntityössä, ethän?
Tiedäthän, että kaikki myytävä ei ole tuotteita, vaan myös esim. palveluita? Tiesithän, että asiakas ei aina sano suoraan tarvitsevansa jotain? Tämä on joko siksi, että hän ei tunnista itse kaikkia tarpeitaan tai sitten ei vain halua sanoa liian suoraan kaikkia tarpeitaan sillä hän haluaa myyjän kaivavan sen tarpeen esille. Jos myyjä ei löydä olemassa olevaa tarvetta, kaupat jäävät syntymättä.
Toisin sanoen se, että myyjälle opetetaan tarpeen löytäminen (tai kartoittaminen) tarkoittaa sitä, että opetetaan kysymään oikeita kysymyksiä. Hyvä myyjä tekee B2B-puolella helvetin paljon enemmän kauppaa kuin huono myyjä ja se ei johdu tuurista eikä väkisin myymisestä vaan puhtaasti tekniikasta. Jos et tee kauppaa, olet huono myyjä. Tai sitten yrität myydä jonkun suomalaisinsinöörin taidonnäytettä: "tätä me ollaan nyt kehitetty viis vuotta ja se alkaa olla valmis, enää pitäis tietää kuka tällaista tarvitsee."
Mutta joo, hirvittävän offtopiciksi menee.

Kaikki nauraa Kolulle. Oikein esimerkillistä vastuunkantoa.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jääkiekkojoukkue markkinoi kiistellyn verkostomarkkinointifirman kalaöljyjä - asiantuntijoilta kritiikkiä - YLE

Ei hemmetti mikä pelkuri tämä Kolu on kun ei kykene puhelimessa vastailemaan toimittajan kysymyksiin. Ilmeisesti pitää ensin pyytää zinzinon kahvikeisareilta valmiiksi pureskellut liirumlaarumit sähköpostiviestiin.

Onhan tuossa jutussa mennyt toimittajallakin puurot ja vellit sekaisin, joten jos yhtä sekavalla setillä on ollut liikkeellä kysymystensä kanssa, niin ei ihme, että ei ole lähdetty vastaamaan.
 

BaronFIN

Jäsen
Ei pitäisi lyödä lyötyä, mutta onhan tämä kaikeassa koomisuudessaan ainutlaatuista settiä. Yhdellä on treenit kesken, toinen haluaa kysymkset sähköpostiin ja tiedottaja toteaa ettei kommentoida. Samalla vedotaan urheilullisuuteen ja työnnetään toisella kädellä nuuskaa huuleen ja toisella kalanmaksaöljyä nieluun, koska "ollaan niiiiin urheilullisia".

Tää on mun jengi ja sitä koskaan vaihda en! Mä oon ylpee.
 

IcyPredator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, 49ers
Onhan tuossa jutussa mennyt toimittajallakin puurot ja vellit sekaisin, joten jos yhtä sekavalla setillä on ollut liikkeellä kysymystensä kanssa, niin ei ihme, että ei ole lähdetty vastaamaan.
Tiedät siis mitä toimittaja olisi kysynyt Kolulta? Itse en näe jutussa kuin yhden kysymyksen Pärmäkoskelle. Kolu on varmaan luullut, että riittää kun naurahtelee paikallislehden toimitukselle muutamat kommentit zinzinosta ja sillä selvä. Jos siellä toimistolla oltaisiin vähänkään ammattimaisella otteella liikkeellä, niin ensimmäisen hapuilevan tiedotteen jälkeen olisi otettu asioista enemmän selvää, jotta toimittajien mahdollisiin kysymyksiin pystyttäisiin vastaamaan suoraselkäisesti. Mutta eihän sille mitään mahda, jos kahvihemmot ovat pehmittäneet Kolun pään.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juniorijääkiekko
Ethän sä vaan ole myyntityössä, ethän?
Tiedäthän, että kaikki myytävä ei ole tuotteita, vaan myös esim. palveluita? Tiesithän, että asiakas ei aina sano suoraan tarvitsevansa jotain? Tämä on joko siksi, että hän ei tunnista itse kaikkia tarpeitaan tai sitten ei vain halua sanoa liian suoraan kaikkia tarpeitaan sillä hän haluaa myyjän kaivavan sen tarpeen esille. Jos myyjä ei löydä olemassa olevaa tarvetta, kaupat jäävät syntymättä.
Toisin sanoen se, että myyjälle opetetaan tarpeen löytäminen (tai kartoittaminen) tarkoittaa sitä, että opetetaan kysymään oikeita kysymyksiä. Hyvä myyjä tekee B2B-puolella helvetin paljon enemmän kauppaa kuin huono myyjä ja se ei johdu tuurista eikä väkisin myymisestä vaan puhtaasti tekniikasta. Jos et tee kauppaa, olet huono myyjä. Tai sitten yrität myydä jonkun suomalaisinsinöörin taidonnäytettä: "tätä me ollaan nyt kehitetty viis vuotta ja se alkaa olla valmis, enää pitäis tietää kuka tällaista tarvitsee."
Mutta joo, hirvittävän offtopiciksi menee.

En ole en, mutta toki seuraan firman myyntiosaston duunia. Tossa keississä taisi sitten ollakin kyse kuluttajille suunnatusta suoramyynnistä, joka varmaan on sitä myyntialan pahnanpohjimmaista. B2B-puoli eroaakin sitten täysin jostain kuluttajasuoramyynnistä jo pelkästään sen vuoksi, ettei kauppoja/sopimusta todennäköisesti ensimmäisessä puhelussa/tapaamisessa ole edes tarkoitus klousata, toki riippuen homman koosta.

Tän keskustelun tosiaan voisi siirtää tuonne "Puhelinmyyjät - ystävämme" -ketjuun tms se oli.

Kaikki nauraa Kolulle. Oikein esimerkillistä vastuunkantoa.

Tästä ei liene monikaan eri mieltä.
 

flow

Jäsen
Ei pitäisi lyödä lyötyä, mutta onhan tämä kaikeassa koomisuudessaan ainutlaatuista settiä. Yhdellä on treenit kesken, toinen haluaa kysymkset sähköpostiin ja tiedottaja toteaa ettei kommentoida. Samalla vedotaan urheilullisuuteen ja työnnetään toisella kädellä nuuskaa huuleen ja toisella kalanmaksaöljyä nieluun, koska "ollaan niiiiin urheilullisia".

Tää on mun jengi ja sitä koskaan vaihda en! Mä oon ylpee.

Otas välillä vastaan niitä potilaita;)

Onhan tää lahtelaisten omaan pesään jatkuva kuseminen jo koomista. Eniten tässä hävettää kirjottajien puolesta. Vitsillä menee vähän aikaa mutta toistolla tekee kirjottajasta todellisen urpon.
 
Tuo Pärmäkosken vastaus toimittajan kysymykseen vahvistaa entisestään käsitystäni siitä, että tuo on kaikkea muuta kuin hänen ideansa tuoda noita kalliita Zinzinon öljyjä joukkueelleen.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tiedät siis mitä toimittaja olisi kysynyt Kolulta?

Ainakin haastateltujen asiantuntijoiden vastauksista saa sen käsityksen, että he luulevat Pelicansin pelaajien popsivan pelkästään näitä omega-3 valmisteita ja esimerkiksi muu ruokavalio ja ravinnonsaanti kokonaan unohdettu. Tämän luulon heille on todennäköisesti syöttänyt tämä toimittaja.

Artikkelin tarkoitushan on ainoastaan kerätä klikkejä ja aiheuttaa kohua, joten kysymykset on melko varmasti aseteltu tukemaan tätä tavoitetta. Toimittajan kannalta harmillisesti hän on reilun viikon myöhässä juttunsa kanssa ja suurin aalto ehti jo taantua tämän aiheen tiimoilta.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ainakin haastateltujen asiantuntijoiden vastauksista saa sen käsityksen, että he luulevat Pelicansin pelaajien popsivan pelkästään näitä omega-3 valmisteita ja esimerkiksi muu ruokavalio ja ravinnonsaanti kokonaan unohdettu. Tämän luulon heille on todennäköisesti syöttänyt tämä toimittaja.

Artikkelin tarkoitushan on ainoastaan kerätä klikkejä ja aiheuttaa kohua, joten kysymykset on melko varmasti aseteltu tukemaan tätä tavoitetta. Toimittajan kannalta harmillisesti hän on reilun viikon myöhässä juttunsa kanssa ja suurin aalto ehti jo taantua tämän aiheen tiimoilta.
Toisaalta Kolu tai vaikka Pärmäkoski olisi voinut oikaista väärät olettamat, tällä hetkellähän ainoa julkisuuteen annettu ilmoitus on pyramidikusetuslafkalta joka kertoo luonnollisesti mielellään kuinka pelsujen pelaajat jaksavat lätkäammattilaisen uraa käärmeöljyn voimalla. (Ja miksi eivät jaksaisi, parantaahan se syövän ja autisminkin, ihmelääkettä kun on.) Kolun medianhallinta on ollut täydellisen onnetonta tässä keississä, naureskellaan "masinoidulle kohulle" jota kuulemma ei edes ole ja kerrotaan ettei Pelsut sponssaa pyramidilafkaa (no onhan se toki hienoa, tosin aika harva lätkäjoukkue sponssaa rehellisempiäkään yrityksiä, yleensä ideana on että ne firmat sponssaavat sitä lätkäseuraa), vaikka antaakin kalaöljyn vastineeksi täysin myyntikelpoista mainostilaa (jolla vieläpä hintaa sen verran reilusti että kaupan hinnoilla saisi kalaöljyä kuution. Ja vaikka ei olisi ovh:lla mennyt kaupaksi mainospaikka niin tuskin sitä olisi tarvinnut käärmeöljyyn vaihtaa, varmasti myös ihan oikeaakin rahaa (ei pelkästään kusetuslafkan krediittejä) omistava putiikki olisi saattanut alennuksella mainospaikan ostaa sillä ihan oikealla rahalla).

Kannattaa pystyä suhtautumaan kriittisesti näihin kusetuslafkoihin vaikka joku itselle läheinen instanssi (oli sitten lätkäseura tai vaikka kaveri tai sukulainen) olisi niihin hurahtanut. Lätkäseuran tapauksessa luulisi vielä että järkeä puhumalla voisi saada tajuamaan että nyt on persneton puolella vahvasti toiminta, noihin pyramidilafkan tosiuskovaisiinhan ei ikävä kyllä tunnu vaikuttavan vaikka olisi näiden samojen sankareiden aiempiinkin virityksiin menettänyt rahansa.
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ainakin haastateltujen asiantuntijoiden vastauksista saa sen käsityksen, että he luulevat Pelicansin pelaajien popsivan pelkästään näitä omega-3 valmisteita ja esimerkiksi muu ruokavalio ja ravinnonsaanti kokonaan unohdettu. Tämän luulon heille on todennäköisesti syöttänyt tämä toimittaja.

Artikkelin tarkoitushan on ainoastaan kerätä klikkejä ja aiheuttaa kohua, joten kysymykset on melko varmasti aseteltu tukemaan tätä tavoitetta. Toimittajan kannalta harmillisesti hän on reilun viikon myöhässä juttunsa kanssa ja suurin aalto ehti jo taantua tämän aiheen tiimoilta.

Täytyy toimittajaa sen verran puolustaa, hän kuitenkin on tehnyt työnsä. Ei ole lähtenyt helpolla liikkeelle ja julkaisemaan helppoa juttua niiden samojen tietojen perusteella, joilla tätä asiaa on tähän asti käsitelty (juuri klikkejä kerätäkseen). Hän on hakenut lausunnot oikeilta asiantuntijoilta, sekä antanut myös Pelicansille sekä Zinzinolle mahdollisuuden kommentoida asiaa tarkemmin. Hän on toiminut hyvän journalistisen tavan mukaan ja kertonut yleisölle mistä asiassa on kysymys. Sen vuoksi jutun julkaisemiseen on mennyt enemmän aikaa kuin esimerkiksi Iltalehdellä, joka ei juuri asiantuntijoita tai Zinzinon edustajaa haastatellut.

Mitä tuohon oikeaan ravintoon tulee, niin uskon joukkueessa kyllä kerrottavan pelaajille oikeasta ravinnosta. Joukkueessa on myös kuitenkin paljon nuoria pelaajia ja myös moni joukkueeseen kuulumaton juniori seuraa joukkueen edesottamuksia. Nämä nuoret ja juniorit eivät välttämättä ole vielä täysin perillä oikean ruokavalion merkityksestä urheilussa. Tämä pelleily saattaa antaa heille vääränlaisen kuvan tämän käärmeöljyn vaikutuksesta. Onko toimittaja antanut haastattelussa asiantuntijoille kuvan, jonka mukaan Pelicansissa popsitaan pelkästään näitä omega-3 valmisteita muun ruokavalion unohtaen? Kyse ei ole siitä, vaan millaisen kuvan julkisuuteen Pelicans on antanut toiminnastaan ravintoon liittyen. Eiköhän nämä asiantuntijat perusta lausuntonsa näihin julkisuudessa oleviin tietoihin. Nyt Pelicansin julkisuuteen tuotu ravintotietämys on se mitä voimme heidän tiedotteestaan ja Zinzinon nettisivuilta tai Facebookista lukea. Korostetaanko näissä enemmän Zinzinon tuotteen merkitystä vai oikean ruokavalion merkitystä?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jääkiekkojoukkue markkinoi kiistellyn verkostomarkkinointifirman kalaöljyjä - asiantuntijoilta kritiikkiä - YLE

Ei hemmetti mikä pelkuri tämä Kolu on kun ei kykene puhelimessa vastailemaan toimittajan kysymyksiin. Ilmeisesti pitää ensin pyytää zinzinon kahvikeisareilta valmiiksi pureskellut liirumlaarumit sähköpostiviestiin.
YLE:n toimittaja Salla Vuorikoskellekin tiedoksi, että jääkiekkoseura Pelicans, eikä joukkue. Joukkueella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Vissi ero näillä kahdella, vaikka saattaakin kuulostaa pilkunnussimiselta.

Pakko oli vaan tuohon tarttua.
 

Kettumainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
YLE:n toimittaja Salla Vuorikoskellekin tiedoksi, että jääkiekkoseura Pelicans, eikä joukkue. Joukkueella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Vissi ero näillä kahdella, vaikka saattaakin kuulostaa pilkunnussimiselta.

Pakko oli vaan tuohon tarttua.

Toimittaako Zinzino siis koko seuralle taikaöljyä vai pelkästään edustusjoukkueelle? Eihän me voida kohta lahtelaisille mitään jos ne alkaa tankkaa junnusta asti Akvavitixin padasta!
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Pelicans on hävinnyt kaksi ensimmäistä peliä, mutta ihan kohta alkaa kärmesöljyt purra. Sitten mennään vitun kovaa. Niin kovaa, että näin kauden alussa on varaa antaa vähän eteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös