Just näin, en kertakaikkiaan ymmärrä ketä tämä palvelee?!?Tämä kilpailu on kirous. Toivottavasti ymmärretään jättää tämä leikki niin pian kuin mahdollista.
Itse en aio seurata enää ensimmäistäkään ottelua Secundaa.
Just näin, en kertakaikkiaan ymmärrä ketä tämä palvelee?!?Tämä kilpailu on kirous. Toivottavasti ymmärretään jättää tämä leikki niin pian kuin mahdollista.
Itse en aio seurata enää ensimmäistäkään ottelua Secundaa.
CHL nykymuodossa on kuolleena syntynyt idea. Siinä pitäisi olla pikkumainen jengeiltä karsinnat ja jääkiekon suurmaat pääsevät suoraan mukaan. Niin saadaan noita täysin turhia matseja vähemmäksi.
Yleisöä halliin ja juomia nassuun. Sieltä se raha tulee.Joo, jotain pitäisi kyllä keksiä tuohon, jotta sitä saadaan kiinnostavammaksi sekä joukkueille että eteenkin yleisölle. Ja tietysti se rahapuoli olisi kiva saada paremmin balanssiin. Nyt voittaja pääsee tyyliin nollatulokseen.
Ei ollenkaan huono ajatus vaikka olenkin aina vastustanut cup-systeemiä jääkiekon kohdalla. Tässä sille kuitenkin olisi selkeät perusteet!Alkusarja on turhan pitkä. Saisi olla suoraan cup-muotoinen kahdella osaottelulla. Silloin tulisi yleisöäkin kun kerran on panosta. Kuusi alasarjaläpsyttelyä on vitsi.
No nyt ei oo kyllä hinnalla pilattu! Lippu otettu talteen.Seuraavaan kotiotteluun Salzburgia vastaan pääsee kympillä sisään. Enää ei ole erikseen seisoma- tai istumapaikkalippuja, vaan lipulla voi mennä mihin tahansa katsomon osioon hyvällä omallatunnolla. Toivottavasti yleisö löytää paikan päälle ja osoittaa toimistolle, että kun liput ovat kohtuuhintaisia niin hallikin täyttyy (enkä nyt siis tarkoita, että runkosarjan otteluihin pitäisi päästä kympillä sisään).
Jos siis ylipäätään mitään peliä edes nähdään, riippuu tietenkin siitä kuinka toimiston porukan mainosasennustalkoot isänpäivän iltana ja yönä onnistuvat.Ei voi olla hyvä peli, kun on noin halpa lippukin. Kyllä se enemmän maksaisi, jos olisi hyvä peli.
Ei siellä kuitenkaan ketään oo...No nyt ei jää hinnasta,nyt kaikki hallille ja otetaan kaveri mukaan!
juuri näin mutta itse olen paikalla maksoi mitä maksoi...Ei siellä kuitenkaan ketään oo...
... Halpa lippu kyllä. Joo, en viitti kanssa itte tulla, kun CHL ei silleen kuitenkaan ihan hirveesti kiinnosta ja ei siellä kuitenkaan ketään oo...
Vai miten se menikään?
Kyllä saisi kaikki jotka ei tähän peliin tuolla hinnalla mene, antaa selkäsaunan itselleen ja lopettaa ainaisen vinkumisen. On se kumma että ei kiinnosta. Voi vittu. Voi vitun vitun vittu. Eiku nythän mä hokasin, että enhän mä oo itekään hallilla.Kympillä peliin. Paikalla ollaan! Ilmeisesti satakunta muutakin! Jos ei kympillä porukka löydä hallille niin aika sanattomaksi vetää.
Jos korkeat lippujen hinnat ovat syynä alhaisiin yleisömääriin, niin hallinhan pitäisi olla täynnä tänään.Ei oo paljoa yleisöä, meneekö ees 2500 rikki..