Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
On kyl jännittävää seurata tätä peliä, kun mahdollinen vastustaja vaihtuu koko ajan. Berlin... Salzburg... Berlin...
...Salzburg :DOn kyl jännittävää seurata tätä peliä, kun mahdollinen vastustaja vaihtuu koko ajan. Berlin... Salzburg... Berlin...
Mua ei jotenkin kyllä yhtään pelota vaikka Lattu olisi paras käytettävissä oleva maalivahti perjantainakin. Poika vakuutti minut tänään.Etlarin otteluraportista tänään.
Kun Pelicans ilmoitti keskiviikkoiltapäivänä kokoonpanonsa, ensimmäisenä silmään iski maalivahtikaksikko. Torjuntavastuussa oli Jasper Lattu ja luukkua avasi Topi Jokinen. Ottelusta olivat sivussa sekä Olof Lindbom että Jasper Patrikainen. Heidän lisäkseen poissaolijoihin kuuluivat muun muassa Iikka Kangasniemi sekä Leevi Tukiainen. Oliko maalivahtitilanne pakon sanelema?
– Kyllä. Jalkeilla oli paras mahdollinen kokoonpano, Yli-Junnila sanoi.
Pelicansin seuraava kamppailu odottaa jo perjantaina, kun joukkue kohtaa kotona HPK:n. Jää nähtäväksi, minkälainen rosteri silloin nähdään kaukalossa.
Niin kyllä Iikan ja Purren puuttuminen kalvaisi myös ehkä jopa enemmän.Mua ei jotenkin kyllä yhtään pelota vaikka Lattu olisi paras käytettävissä oleva maalivahti perjantainakin. Poika vakuutti minut tänään.
Edellisenä päivänä kerrotaan loukkaantuneiden listalla olevan kaksi pelaajaa ja sitten sairastuvalla on kuitenkin enemmän väkeä. Vahvaa suorittamista taas.Jää nähtäväksi, minkälainen rosteri silloin nähdään kaukalossa.
Pisti silmään viikkoraportin otsikointi.Edellisenä päivänä kerrotaan loukkaantuneiden listalla olevan kaksi pelaajaa ja sitten sairastuvalla on kuitenkin enemmän väkeä. Vahvaa suorittamista taas.
Toki flunssat yms. on vaikeita ennustaa.
Asikkala Hockey League?Tää on ku kattois jotain AHL:n peliä. Enkä puhu nyt siitä Pohjois-Amerikan sarjasta.
Kyllä.Asikkala Hockey League?
Eipä taideta kyseistä sarjaa ihan hetkeen pelata kun paikallinen jääpalatsi puretaanKyllä.
Siellä on hyvä boogi paikallisliigasakin..12 miljoonan pumppu jäi nuolemaan näppejään brittejä vastaan, ja puutarhatonttu pääsee Färjestadiin vierailulle. Briteissä on näköjään CHL:ssä kovempi kiekkobuumi kuin Lahessa finaaleissa, perkele.
Just olin tulos korjaamaan, että samoilla luvuilla voitettii HIFK 2006 vuonna, olin sillon paikan päällä vielä katsomassa. Oli komee matsi nuorelle kollille. Helenius tais siellä Schnabelia pyöritellä muistaakseni vielä.Eikös hifkiä vastaan juuri 2006 viimetteeks , intissä radiosta kuuntelin :-)