Tottenhamilla on samanlainen. Sielä oli +3 kenttää jota voitiin pyörittää ja huoltaa maanalla. Esim. kun pelattiin Lauantaina liigaa oli fudiskenttä ja sunnuntaina oli NFL matsi, niin kenttä vaan vaihdettiin. Oli joku suuret rakennshankkeet tai vastaava.. makso vaan ihan v****i, joten ei millään liiga joukkueella ole siihen varaa.Tässähän ois hyvä kehitysidea. Tehdään sellainen jäähalli, jossa voidaan vaihtaa sitä kenttää eri peleihin? Bernabeulla taitaa uudistuksen jälkeen olla pelialusta sellainen, että sitä vaihdellaan? Nurmikko menee stadionin suojiin ja uusi tulee tilalle. Pelattu nurmikko hoidetaan siellä stadionin sisällä ottelun/otteluiden jälkeen?
Jotain sen tapaisia videoita oon nähnyt?
Täähän ois vielä markkinoille vähä niinku tupla mahdollisuus ku voisit myydä jäästä mainostilaa useamman kerran
Saa käyttää, mut ei o pakko
Supponoriin yhteyttä ja virtuaalisesti toteutetut mainokset käyttöön niin ei tartte Nupenkaan heilua petkele kourassa mainoksia vaihtelemassa.Mielestäni jäämainokset saisi heittää hevon helvettiin kun niistä muodostuu noinkin iso ongelma ja luultavasti aika iso kuluerä, kun niitä sitten vaihdellaan kesken kauden.
Kannu Harpo voi kommentoida vielä: Harmittaa, farssi!Vielä kun saataisiin Tarja Halonen tai vaikka Hannu Karpo kommentoimaan asiaa, niin olisi kaikilta saatu kommentti tapaukseen liittyen.
Jatkossa toimii osakkaiden tulipalo-whatsappi, Bottas ja kumppanit varmistamaan ja korjaamaan jäänkuntoa pikahälytyksellä.Tämä jääfarssi on kuin sipuli, aina kun luulee että on kuullut jo kaiken farssin taustoista, niin löytyy uusi kerros. Täähän on ihan nextillä levelillä, että pääomistaja duunaa nykyään myös jäät päivää ennen.
Muuttuneesta tilanteesta voi nauttia tai pillittää kuin pikkutyttö. Arvostan tekoasi.Hauska kiekkoilta toden totta. Katselin ensimmäistä erää sivusilmällä töissä ja tarkoitukseni oli ehtiä toisen erän alkuun kotiin katsomaan matsi loppuun. Kun ottelu keskeytettiin, päätinkin lähteä hallille tsekkaamaan, että mikä on meno. Pääsylippuja ei siinä vaiheessa ovella kyselty, joten marssin suoraan tiskille nauttimaan häppäristä. Kuusi Sinistä (5 e / kpl) ehdin kiskaista samalla kun jäämiehet ja muu firman porukka tarjosi uskomatonta viihdettä kentällä. Sitten taksilla baariin ja joskus kotiin. Onneksi työt alkaa tänään vasta klo 12.
14.11.2023 Never forget!
Kävin selvittelemässä tämän keissin, ja jollain Turkin paikallisella Valavuorella on menossa joku "vedonlyöntihaaste" jossa eilen oli lyöty lapulle Pelicansin voittoa yhdessä toisen ottelun kanssa (ja monet seuraajat tehneet saman lapun perässä):Miksi pelicansin some on täynnä turkkilaisia kommentteja tähän peliin liittyen?
Nyt täytyy kysyä kun asia on pinnalla:
Miten käytännössä menee nämä mainosten asennus kesken kauden.
Eli liigamainokset on kentässä ja sitten pelataan vaikka CHL.
Vedetäänkö uudet mainokset vaan päälle ja sitten jäätä lisää. Onko mainokset teippiä vai jotain ohutta kangasta/levyä?
Mites ns.ylimääräiset mainokset laitetaan piiloon? CHL peleissä on vähemmän mainoksia kun esim. Nokia areenassa normaalisti.
Die Türkische, jeden Tag so schnell!Tämä somehessu sitten kehoitti kaikkia seuraajiaan (56 000 seuraajaa Twitterissä) että vaihtakaa profiilikuvaksi suomen lippu ja menkää protestoimaan kommentteihin ikäänkuin olisimme faneja niin ehkä asiat voisivat muuttua ja Pelicans ei luovuta, eivät vissiin aivan älynneet miksi ottelu keskeytyi.
Kävin selvittelemässä tämän keissin, ja jollain Turkin paikallisella Valavuorella on menossa joku "vedonlyöntihaaste" jossa eilen oli lyöty lapulle Pelicansin voittoa yhdessä toisen ottelun kanssa (ja monet seuraajat tehneet saman lapun perässä):
No, toinen ottelu meni nappiin ja lappu sitten kusahti Pelicansin touhuiluun.
Tämä somehessu sitten kehoitti kaikkia seuraajiaan (56 000 seuraajaa Twitterissä) että vaihtakaa profiilikuvaksi suomen lippu ja menkää protestoimaan kommentteihin ikäänkuin olisimme faneja niin ehkä asiat voisivat muuttua ja Pelicans ei luovuta, eivät vissiin aivan älynneet miksi ottelu keskeytyi.
Siellä on kyseisen kaverin sometilillä oikein liveseurattu Pelicansin ottelua.
Kävin selvittelemässä tämän keissin, ja jollain Turkin paikallisella Valavuorella on menossa joku "vedonlyöntihaaste" jossa eilen oli lyöty lapulle Pelicansin voittoa yhdessä toisen ottelun kanssa (ja monet seuraajat tehneet saman lapun perässä):
No, toinen ottelu meni nappiin ja lappu sitten kusahti Pelicansin touhuiluun.
Tämä somehessu sitten kehoitti kaikkia seuraajiaan (56 000 seuraajaa Twitterissä) että vaihtakaa profiilikuvaksi suomen lippu ja menkää protestoimaan kommentteihin ikäänkuin olisimme faneja niin ehkä asiat voisivat muuttua ja Pelicans ei luovuta, eivät vissiin aivan älynneet miksi ottelu keskeytyi.
Siellä on kyseisen kaverin sometilillä oikein liveseurattu Pelicansin ottelua.
Ja ottaa ylimääräisiä kierroksia, kun tuuttaa koko ajan varattua…Eli toimitusjohtaja Pöyhönen soittaa aamulla toimitusjohtaja Pöyhöselle ja puhuu asiat halki. Hyvä hyvä.
Nyt tarkkana, eikä ruveta puuhastelemaan! Tämä on jo Studio Julmahuvi-kamaa.Ei helvetti, kyllä tulee kausi 2023-2024 muistettua tästä Kummelitouhusta pitkin kautta
Tässä SaiPan videolla (kyllä, SaiPakin on pelannut CHL-pleijareita) näkyy hyvin lähes koko tuo prosessi. Ensin jää höylätään siten, että muutama milli jäätä jää liiga-mainosten päälle, sitten jää maalataan moneen kertaan yli, pieni jää pintaan yön ajaksi. Sitten mainosten asennus ja jälleen jäädytys. Pelicans toimi ainakin sillä tavalla toisin, että ympyrämainokset peitettiin ihan vaan mainoksilla ja sen jälkeen maalattiin nuo keskialueen ja päädyn mainokset yli. Varmasti kustannustehokkaampi tapa. Itse veikkaisin edelleen, että jää on ollut liian paksua, vaikka se kyllä tuossa ylen jutussa kumottiinkin. Tai sitten se on jäänyt keskiympyrän kohdalla liian ohueksi.Nyt täytyy kysyä kun asia on pinnalla:
Miten käytännössä menee nämä mainosten asennus kesken kauden.
Eli liigamainokset on kentässä ja sitten pelataan vaikka CHL.
Vedetäänkö uudet mainokset vaan päälle ja sitten jäätä lisää. Onko mainokset teippiä vai jotain ohutta kangasta/levyä?
Mites ns.ylimääräiset mainokset laitetaan piiloon? CHL peleissä on vähemmän mainoksia kun esim. Nokia areenassa normaalisti.
Oli kyllä tilanteita ja tapahtumaa ihan kokonaisen pelin edestä ja enemmänkin eilen, vaikka lätkää pelattiin vain kymmenisen minuuttia, huikeata settiä.Turkkilaiset vedonlyöjät repii lappujaan samalla kun Ili Varmavuo kolaa jäätä yleisön edessä.
Eihän näitä kyllä keksiä voi.