Jahas, ensi kaudella päästään/joudutaan (miten kukin sen haluaa todeta) taas reissun päälle. Toista kautta putkeen ja kolmatta kertaa seurahistoriassa.
Nostan tämän ketjun ylös, sillä en jaksa uuttakaan avata. Minulta lähtee ääni sille, että tästä voitaisiin tehdä ihan yleinen CHL-seuranta ketju ja nimetä tämä vaikka ”Pelicansin taival CHL:ssä” tms. En kuitenkaan valita jos olen vähemmistössä, ei tämä niin iso asia loppupeleissä ole.
Mutta, otan itse CHL:n positiivisena vastaan, Turkoosi lähtee taas leviämään kohti Eurooppaa. Kunhan ei säädettäisi tällä kertaa. Menestyksen nälkä on tässä kasvanut itsekullakin viimeisen kahden kauden aikana, joten olisihan se hienoa saada CHL-pokaali myös Lahteen. Varmasti organisaatiokin tuota haluaa, meillä on siihen hyviä avaimia taas Purren ja Ryanin muodossa. Peliesitykset sun muut sitten erikseen.
Olisi kuitenkin ollut mielenkiintoista nähdä, mihin tällä kaudella oltaisiin pyristelty ilman noita jääongelmia sun muita sekoiluja. Mutta kyllä mä itse näen tämän uskottavuuden kannalta hyvänä juttuna ja saapahan taas fanit ja joukkuekin uusia mahtavia kokemuksia.
Negat tietysti ylimääräiset ottelukuormat ja loukkaantumisriskit, mutta turha nuista murehtia. Nää on varsinkin junnuille hienoja juttuja, varmasti saavat vastuuta. Moni voi olla mitä mieltä tahansa tästä turnauksesta, mutta kyllä tää luo extramaustetta ja tälläisenä lätkäfanaatikkona otan tämän ilomielin jälleen vastaan. Toivottavasti pääsisi itse tällä kertaa paikanpäälle johonkin reissuun. Tondirabakin jäi kokematta, vaikka ei sinänsä tähän liity.