Pelicans ja CHL 2023–2024

  • 139 783
  • 1 145

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Trinec on muutenkin kova nippu, täynnä arvokisaäijiä ja yli 1100 ottelua NHL-kokemusta ja yli 1400 ottelua KHL-kokemusta. Kieltämättä annetaan kokoonpanossa tasoitusta kahden kärkihepan verran, mutta toisaalta nyt etenkin Kiiskinen saa hyvän näyttöpaikan myös hyökkäyssuuntaan.

Itse olisin halunnut nähdä Horkyn joko Vilenin ja Carlssonin ketjussa, mutta Hölöllä on jokin pakkomielle pitää kiinni ensimmäisestä ajattelemastaan koostumuksesta ja Horky jatkaa Hämäläisen ketjussa.

Oon miettinyt muutenkin että joku Enlund-Horky kaksikko voisi muodostaa hyvän parivaljakon jollei kerran kärkisenttereitä anneta Horkylle, mutta nyt selkeästi halutaan jakaa pistepotentiaalia neljään ketjuun.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Trinecin kokoonpanostakin sellanen mielenkiintonen havainto, että Marek Mazanec saa tänään väistyä tolppien välistä, ja maalilla aloittaa 21-vuotias Patrik Svancara, joka kiekkoili vielä viime kauden pääasiassa Tšekin kakkostasolla Frydek-Mistekin riveissä. Tämä on nuoren kassarin uran ensimmäinen startti Trinecin maalilla. Että jos hyökkäyksessä annetaan tasoitusta niin maalinsuulla meillä on Olkijussin muodossa massiivinen kokemusetu.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itse olisin halunnut nähdä Horkyn joko Vilenin ja Carlssonin ketjussa, mutta Hölöllä on jokin pakkomielle pitää kiinni ensimmäisestä ajattelemastaan koostumuksesta ja Horky jatkaa Hämäläisen ketjussa.
Mun mielestä on hyvä, että ketjut on saatu jo nyt hyvään kuosiin ja toimiviksi, joten turha niitä on liikaa alkaa sotkemaan, vaan antaa aikaa kehittyä vieläkin paremmin toimiviksi.

Hirvonen oli hyvä keksintö tuohon Vilenin ja Jämsenin ketjuun, niin se lukitsi aika pitkälti myös muut palikat paikoilleen. Tällä minusta nyt hyvä lähteä alkuun.
 

surfa

Jäsen
Paikallinen lafka lähettää Ilves - Vitkovice peliä Pelicans streamissä. Katsooko joku CHL:n omia. Streamejä, onko ne sielläkin ristissä?
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mun mielestä on hyvä, että ketjut on saatu jo nyt hyvään kuosiin ja toimiviksi, joten turha niitä on liikaa alkaa sotkemaan, vaan antaa aikaa kehittyä vieläkin paremmin toimiviksi.

Hirvonen oli hyvä keksintö tuohon Vilenin ja Jämsenin ketjuun, niin se lukitsi aika pitkälti myös muut palikat paikoilleen. Tällä minusta nyt hyvä lähteä alkuun.
On joo silleen joo. Haluaisin vaan saada Horkystä kaiken irti ja kauden aluksi hyvää itseluottamusta, kun nyt se ei ole ihan saanut hanoja auki. Optimitilanteessa kyseessä on kuitenkin meidän kenties luontaisin maalintekijätyyppi. Roine-Hämäläinen ei ole ihan se parivaljakko joka yleensä painaa peliä hyökkäyspäähän.
 

surfa

Jäsen
Chl:n youtubessa toimii ihan normaalisti pelsun peli.
Olisihan se pitänyt arvata näiden nakkikioskien kanssa. Yritä tässä nyt sitten olla kunnollinen kansalainen ja maksaa palveluista, kun ei taaskaan saa mistä maksaa. Saa nähdä monenko viikon päästä asiakaspalvelu vaivautuu vastaamaan.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Olisihan se pitänyt arvata näiden nakkikioskien kanssa. Yritä tässä nyt sitten olla kunnollinen kansalainen ja maksaa palveluista, kun ei taaskaan saa mistä maksaa. Saa nähdä monenko viikon päästä asiakaspalvelu vaivautuu vastaamaan.
Jos sinulla toimii / on ladattuna tietokoneeseen tai puhelimeen Opera-selain, niin sen asetuksista laitetaan VPN käyttöön. Sen jälkeen voit katsoa Youtubesta tämän matsin.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Yleisömäärä oli edellisessä CHL-kotimatsissa 1658 katsojaa. Taloudellista pers'nettoa tulee Pelicansille tällä tulo-/ kulurakenteella.
 

surfa

Jäsen
Jos sinulla toimii / on ladattuna tietokoneeseen tai puhelimeen Opera-selain, niin sen asetuksista laitetaan VPN käyttöön. Sen jälkeen voit katsoa Youtubesta tämän matsin.
Tjoo, mutta ei ole, enkä halua muutenkaan lähteä tuolle tielle. Onhan näitä epämääräisiä kyseenalaisia tapoja katsoa ilmaiseksi, ei ole siitä kyse, ettenkö pystyisi jos haluaisin.

Maksan, koska haluan käyttää vain TV:n kaukosäädintä ja varmistaa sen, että oikeuksien haltija saisi korvauksen panoksestaan, että näitä voisi jatkossakin katsoa luotettavista lähteistä. Mutta, olen ilmeisesti päivän ainoa maksava asiakas, niin ketään ei kiinnosta.

Onneksi tulos edes näyttää siltä, että parhaiten käytetty aika on muutenkin reklamoida, jos vaikka saisi edes euron tai pari takaisin tuosta paketin hinnasta. Vaikka aika heikoille tuntipalkoille sillä kyllä pääsee.
 

surfa

Jäsen
Eihän se nyt voi toimia normaalisti jos yrittää Suomesta, Saksasta tai esimerkiksi Puolasta katsoa kun näyttävät Pelicansin peliä tällä hetkellä omien maksullisten palveluidensa kautta
Se oli vastaus kysymykseen, kun mun palveluntarjoaja on onnistunut tuuttaamaan Ilveksen peliä Pelicans streamistä, niin kysyin onko se jo lähteellä väärin päin, kun nämä näyttävät käyttävän suoraan CHL:n omia streamejä.

Eli, kysymykseen peilattuna vastaus on ihan pätevä.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Trinecin kokoonpanostakin sellanen mielenkiintonen havainto, että Marek Mazanec saa tänään väistyä tolppien välistä, ja maalilla aloittaa 21-vuotias Patrik Svancara, joka kiekkoili vielä viime kauden pääasiassa Tšekin kakkostasolla Frydek-Mistekin riveissä. Tämä on nuoren kassarin uran ensimmäinen startti Trinecin maalilla. Että jos hyökkäyksessä annetaan tasoitusta niin maalinsuulla meillä on Olkijussin muodossa massiivinen kokemusetu.
Tämä spekulaatio meni kyllä sitten aivan puihin. Svancara oli tänään MVP, ei kahta sanaa.
 

Ylikypsä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Telfs Knights, Die Mannschaft
Se oli vastaus kysymykseen, kun mun palveluntarjoaja on onnistunut tuuttaamaan Ilveksen peliä Pelicans streamistä, niin kysyin onko se jo lähteellä väärin päin, kun nämä näyttävät käyttävän suoraan CHL:n omia streamejä.

Eli, kysymykseen peilattuna vastaus on ihan pätevä.
Jos kerran jotkut paikalliset nakkikioskitkin onnistuvat pitämään ihan pilkkanaan, niin ehkä vika onkin käyttäjässä vaikka kuinka fiksua oletkin esittävinään
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Täytyy nyt sen verran mainita näistä lippuasioista, että saihan siinä itse todistaa lähietäisyydeltä, kuinka tiukasti kausikorttilaiset omista paikoistaan kiinni pitivät. Itseäni ei sentään kukaan tullut pois häätämään, vaan ihan rauhassa sain koko pelin istua paikallani, heheh. Kai tuota systeemiä olisi voinut paremminkin miettiä.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mä oon miettinyt sitä että jos itse olisin siinä tilanteessa että mun kausikorttipaikalla olisi joku näissä peleissä, niin luulen että löytäisin kyllä hallista toisen paikan kun täyttöaste on jotain 40%.

Siitä olen samaa mieltä että tuo numeroimaton lippu ei ole kovinkaan hyvä asia juuri näiden asioiden takia.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Jatkoon mennään, mutta lisääkö sekin vaan kulutaakkaa, ja sitä kautta miinusta tuosta touhusta. Jos voittaja saa vain 400.000 €, niin sillä ehkä saisi omat pois? Enkä tiedä tuosta sponsorien innosta sitten, kun yleisöä ei ainakaan vaikuta kiinnostavan edes harjoituspelien vertaa.

Mutta eteenpäin, ainahan se olisi hieno pärjätä tuollakin, ja siihen on edelleen hyvät saumat.
 
Täytyy nyt sen verran mainita näistä lippuasioista, että saihan siinä itse todistaa lähietäisyydeltä, kuinka tiukasti kausikorttilaiset omista paikoistaan kiinni pitivät.

Tästä tulee mieleen kun joskus lensin siten että viimeiset 9 riviä olivat tyhjiä ja kaveri istuu viereen. Eikä siirtynyt vaikka sanoin for real?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös