Pelicans-huhut – onko niitä?

  • 2 980 240
  • 13 158

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nupen naurut Heatley-jutulle kuulosti niin aidolta, ettei taida olla tulossa tänne.

JMA:n lisäksi tullee kuitenkin toinenkin hyökkääjä.
 

Zikako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nyt kun kaikenlaista on ilmassa niin mites on/onko tietoo @Arsi Haakana, joutuuko sitä pelkäämään logon muutoksen suhteen? Tuohan oli viime kesänä esillä ja toteuttamatta jäi.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Nyt kun kaikenlaista on ilmassa niin mites on/onko tietoo @Arsi Haakana, joutuuko sitä pelkäämään logon muutoksen suhteen? Tuohan oli viime kesänä esillä ja toteuttamatta jäi.
En usko että sille linjalle lähdetään. Hyvä että jäi toteuttamatta, nykyinen logo on parempi mitä se vuoden takainen tekele oli.
 

viljelmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Habs
Tulevan TJ:n kohdalla tärkein homma on se, että pystyy puhumaan omistajalle järkeä, jos alkaa mopo keulimaan. Jos tuleva TJ on pelkästään kumileimasin, niin Bluesin kohtalo ei ole kaukana. Tosin sitä ennen saattaa olla vaiherikkaat pari vuotta.

Kaarnahan oli välillä jopa inhorealistinenkin ja varovainen, joka varmasti ärsytti monia faneja. Toisaalta on pitkälti Kaarnan ansiosta, että Lahdessa pelataan vielä pääsarjalätkää.
 

Puupaavola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat
Kaarnahan oli välillä jopa inhorealistinenkin ja varovainen, joka varmasti ärsytti monia faneja. Toisaalta on pitkälti Kaarnan ansiosta, että Lahdessa pelataan vielä pääsarjalätkää.

Kyllähän Kaarna on hommansa hienosti hoitanut ja toivottavasti saa ansaitsemansa kehut ja arvostuksen postuessaan "talosta". Kiitos Kaarna!
 

sokeritauti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Erikoista kun Aaltonen on monesta suunnasta jo varma (myös omat lähteet) mutta henkilökohtaisesti olen alkanut epäilemään koko keissiä mahdollisena kuplana. Sen sijaan Paakkis alkaa vaikuttamaan paljon todennäköisemmältä kärkisentteriltä. Kaveri kuitenkin sen verran paljon Lahessakin pyörii.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Erikoista kun Aaltonen on monesta suunnasta jo varma (myös omat lähteet) mutta henkilökohtaisesti olen alkanut epäilemään koko keissiä mahdollisena kuplana. Sen sijaan Paakkis alkaa vaikuttamaan paljon todennäköisemmältä kärkisentteriltä. Kaveri kuitenkin sen verran paljon Lahessakin pyörii.
Paakkiksella on soppari Leksandiin ens kaudeksi. Talo taitaa olla vielä Lahessa jossen ihan väärin ole ymmärtänyt.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Erikoista kun Aaltonen on monesta suunnasta jo varma (myös omat lähteet) mutta henkilökohtaisesti olen alkanut epäilemään koko keissiä mahdollisena kuplana. Sen sijaan Paakkis alkaa vaikuttamaan paljon todennäköisemmältä kärkisentteriltä. Kaveri kuitenkin sen verran paljon Lahessakin pyörii.

Sama vika minulla. Olen alkanut epäilemään että Aaltonen on pelkkä vedätys kausareiden myynnin edistämiseksi. Saa jotakin suolarahaa kun ei vielä julkaise todellista sopimustaan. Tähän viittaisi sekin, että Matikainen, Nurminen etc ovat alkaneet puhelinmyyjiksi.

Paakkolanvaara sieltä tulee, sopimukset on tehty irtisanottaviksi. Pystyy tarvittaessa pelaamaan sekä keskellä että laidassa ehkä jopa pöyhösmaiseen tapaan pakkinakin. Lisäksi hyvä lähes Lainemainen laukaus.

Mutta odotellaan.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos sieltä nyt joku Paakkolanvaara julkistettaisiin Aaltosen sijaan niin peruisin kyllä kausikortti tilauksen samantien. En kuitenkaan usko tähän vaan kerrankin olen optimistinen huhun suhteen. Ensi viikolla toivottavasti jymähtää!
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
@Bobby taisin olla väärässä kun uumoilin Hirsoa Lahteen. Vedon panos jäi tarkentamatta. Siitä pitäisi varmaan sopia. Sen verran olen periaatteen mies, että alkoholia en hyväksy panokseksi.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Bobby taisin olla väärässä kun uumoilin Hirsoa Lahteen. Vedon panos jäi tarkentamatta. Siitä pitäisi varmaan sopia. Sen verran olen periaatteen mies, että alkoholia en hyväksy panokseksi.

Olisi kannattanut tehdä vähän taustatyötä ennen mitään vetoja. ;) Tämä oli ihan selvä juttu että Hirso ei todellakaan eksy Lahteen, koska Petu ei tykkää kyseisestä pelaajasta ja ei sovi miehen pelisapluunaan. IFK:ssa kun Matikainen valmensi, niin koirankopissa oli aika useasti ihan ilman syytäkin ja peluutettiin nelosketjun sentterinä jämävaihtoja.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Huomenna on iso päivä. Ehkä jo loppuviikosta kuullaan jotain?

UTJ ja uusi TJ täällä on huudeltukin, mutta JMA:n lisäksi muut nimet/nimi on pysynyt visusti salassa.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tai sitten ei ole yksinkertaisesti mitään muuta. JMA syö yksinään ison osan budjetista.

Näet sitten, että onko. 95% varma olen että tulee sentteri hänen lisäkseen. Rahaa on ilmeisesti käytettävissä enemmän kuin ajateltiin, kiitos taas yhteistyökumppaneiden tai jonkun muun.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Näet sitten, että onko. 95% varma olen että tulee sentteri hänen lisäkseen. Rahaa on ilmeisesti käytettävissä enemmän kuin ajateltiin, kiitos taas yhteistyökumppaneiden tai jonkun muun.

Hyvä jos näin. Odotellaan. Kyllä minäkin jonkinlaista sentteriä vielä odotan, mutta eri asia missä vaiheessa. Kiirehän ei ole.
 

Detski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Bobby, jos kerta olet 95% varma, niin etkö tähän huhuketjuun voisi heittää jotain nimikirjain-hassuttelua sentterin osalta?
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Oiskohan se tässä se ensi kauden sentteri:
 

Liitteet

  • Ykkössentteri.png
    Ykkössentteri.png
    551,7 KB · kertaa luettu: 545

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Bobby, jos kerta olet 95% varma, niin etkö tähän huhuketjuun voisi heittää jotain nimikirjain-hassuttelua sentterin osalta?

Minulla ei tuon prosentin suuruista varmuutta ole mutta kykenen hassuttelemaan nimikirjaimilla TP.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jari varmaan hakee Tommi Paakkolanvaaraa. Hänellä edelleen sopimus ensi kaudesta elitserienissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös