Teidän leirissä rukoilisin, ettei kyseessä vaan ole Tomas Plihal.
Ei ole. Onneksi. :)
Teidän leirissä rukoilisin, ettei kyseessä vaan ole Tomas Plihal.
Miksi sellaista pitäisi ajatella?Itse en kyllä lämpeä yhtään ajatukselle Paakkolavaarasta ykkössentterinä. Se on jo aikaisemmin nähty että ei vaan riitä enkä usko että olisi kehittynyt Ruotsissa tarpeeksi
Kunhan nyt vain spekuloin, hyvä kuitenkin jos huoleni on turhaa.Miksi sellaista pitäisi ajatella?
Paakkis-huhuhan on taidettu veivata siitä liikkeelle, että herra on nähty Lahessa pyörimässä. Näköhavainnot lienee ihan aitoja, sillä hänellä on talo täällä ja ilmeisesti vaimoke asunut täällä sen ajan ku itse pelasi Ruotsissa.Kunhan nyt vain spekuloin, hyvä kuitenkin jos huoleni on turhaa.
Onko kenelläkään heittää edes sen verran, että minkä maalaisesta hepusta on kyse? Kivahan se olisi arvuutella ja mielessä pyöritellä, mutta olis hyvä saada joku lähtökohta arvailuihin.
Enlund nyt on ainakin pääasiassa laituri. Itse olen siinä käsityksessä, että sentteriä haetaan ameriikan mantereelta.J.E nimikirjaimilla varustettu sentteri tuli puheissa hallin kupeessa vastaan. Itse en usko tuon tason kaverin tuloon JMA:n lisäksi.
Kyllähän Jonni Vauhkonen menisi siellä joukon jatkona.Vahvoja huhuja! T.P tai J.E! Lisätään vielä varmuuden vuoksi paluun tekevä J.V.
Onko esim @Arsi Haakana :lla tietoa, onko Santapukki pelannut enemmän sentterinä vai laiturina?Sipe Santapukki mainittu.
Toinen konttorilta eli Tomi-Pekka Kolu toimariksi. Nyt mennään perse edellä puuhun, jos olen oikeassa.
Olet, enkä sanoisi että tämä olisi huono siirto.
Ei kyllä TP Kolun valinta TJ:n jakkaralle vakuuta sitten pätkääkään. Myyntimies ja siinä hommassa hyvä, mutta nyt on hieman erityyppisiä vahvuuksia vaativasta hommasta kyse. Iso pettymys.