Pelicans-huhut – onko niitä?

  • 3 013 202
  • 13 252

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itse en kyllä lämpeä yhtään ajatukselle Paakkolavaarasta ykkössentterinä. Se on jo aikaisemmin nähty että ei vaan riitä enkä usko että olisi kehittynyt Ruotsissa tarpeeksi
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Itse en kyllä lämpeä yhtään ajatukselle Paakkolavaarasta ykkössentterinä. Se on jo aikaisemmin nähty että ei vaan riitä enkä usko että olisi kehittynyt Ruotsissa tarpeeksi
Miksi sellaista pitäisi ajatella?
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Kunhan nyt vain spekuloin, hyvä kuitenkin jos huoleni on turhaa.
Paakkis-huhuhan on taidettu veivata siitä liikkeelle, että herra on nähty Lahessa pyörimässä. Näköhavainnot lienee ihan aitoja, sillä hänellä on talo täällä ja ilmeisesti vaimoke asunut täällä sen ajan ku itse pelasi Ruotsissa.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nimeä tai edes nimikirjaimia en tiedä, mutta kahden todella pienen vihjeen perusteella voin sanoa että kyseessä ei tosiaan ole Tomas Plihal. Rivien välistä olen lukenut että kyseessä pitäisi olla aika kovan tason heppu. Enempää en osaa sanoa.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Paakkis huhu on ihan yhtä vahva kuin Laden paluu, kun Ladeakin on näkynyt Lahdessa.
 

Detski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko kenelläkään heittää edes sen verran, että minkä maalaisesta hepusta on kyse? Kivahan se olisi arvuutella ja mielessä pyöritellä, mutta olis hyvä saada joku lähtökohta arvailuihin.
 

miree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat
J.E nimikirjaimilla varustettu sentteri tuli puheissa hallin kupeessa vastaan. Itse en usko tuon tason kaverin tuloon JMA:n lisäksi.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
J.E nimikirjaimilla varustettu sentteri tuli puheissa hallin kupeessa vastaan. Itse en usko tuon tason kaverin tuloon JMA:n lisäksi.
Enlund nyt on ainakin pääasiassa laituri. Itse olen siinä käsityksessä, että sentteriä haetaan ameriikan mantereelta.
 

South Rim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ylimääräisen yhtiökokouksen päivä. Huhun mukaan hallituksen nokkamieheksi tulisi Paljon Nuijaa koputellut. Ja tietenkin hallituksessa jatkaa ainakin Pääomistajana Nykyisin oleva. Huhun mukaan lisää ideoita ja businessälyä hallituksen kokoonpanoon tuo Särmä Soittaja. Toimarin jakkaran ottaa Toinen Konttorilta.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Tulee sieltä sitten minkälainen hallitus tahansa, on tämä päivä pitkästä aikaa tärkein Pelicansin tulevaisuutta määrittävä päivä. Hassujen etukirjain huhujen takaa kuitenkin putkahtaa esiin henkilöt, jotka varmasti aiheuttavat tunteita puolin ja toisin sekä antavat suuntaa mihin Lahtelaista edustuskiekkoilua viedään seuraavat vuodet. Tämä päivä antaa myös suunnan missä fokus oikeasti on joukkuetta rakennettaessa.

Lähtötilanne ei mitenkään helppo ole, koska seuran pitkäaikainen toimitusjohtaja, jota voidaan varmasti isoon ääneen julistaa Lahtelaisen kiekkoilun pelastajaksi, joutuu siirtymään syrjään. Tosin siirto onneksi tehdään ihan kunniakkaasti.

Omistajavaihdos on osaltaan aiheuttanut närää nykyisen hallituksen sisällä ja mielenkiintoista nähdä kuuluuko His Master Voice uudessa hallituksessa vai käyttääkö äänivaltaa "ulkopuolinen" jäsen.
 
Viimeksi muokattu:

LKKK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No kai tämän voin omastakin puolesta jo nyt ääneen laukaista että Toimarin ja UTJ-huhun osalta nimet ovat oikeat joita on heitelty. Fiilikset on kaksijakoiset. Tuo sentteri onkin sitten mielenkiintoinen sillä uuden pääomistajan laitettua "Vuodot" ainakin osittain tukkoon, nimi on pysynyt suurelta osin piilossa. Seuran kannalta hyvä niin vaikka se meitä uteliaita hiukan rassaakin. :) No pitkään tuskin tarvii odottaa...
 

miree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat
Ei kyllä TP Kolun valinta TJ:n jakkaralle vakuuta sitten pätkääkään. Myyntimies ja siinä hommassa hyvä, mutta nyt on hieman erityyppisiä vahvuuksia vaativasta hommasta kyse. Iso pettymys.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tomppa on ollut Kaarnan apuna jo vuosia. Opiskellut siinä sivussa, ja halua mieheltä löytyy. En jaksa valittaa, aika näyttää miten homma lähtee liikkeelle.
 

firsov

Jäsen
Ei kyllä TP Kolun valinta TJ:n jakkaralle vakuuta sitten pätkääkään. Myyntimies ja siinä hommassa hyvä, mutta nyt on hieman erityyppisiä vahvuuksia vaativasta hommasta kyse. Iso pettymys.

Vahvasti kaupallinen tj olisi erinomainen juttu kunhan kovaa matematiikkaa rinnalla tukemaan ja vahva hallitus joka toimii selkänojana, ei puukottajana ja riidankylväjänä. Älyttömän iso kokonaisuus muuttuneessa ympäristössä. Tiimistä ympärillä enemmän kysymys. kaiken tietävät ja osaavat patruunat ei nykyaikaa.
Jos Kolu kyseessä, niin hieno asia. Lahti on Lahti. Turha ottaa ulkopuolelta patrioottiseen kaupunkiin. Kritiikki ja mielipiteet kuuluu asiaan, mutta jos ja kun kyseessä Nurmisen & Co valinta, pitää päätöstä kunnioittaa ja arvostaa. Kaarna on tehnyt hienon työn. Muutos on joskus hyvästä.

Hauskaa seurata mitä tapahtuu. Kovia on ainakin huhut...

Lahtelaisille ei vittuilla!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös