En usko että sille linjalle lähdetään. Hyvä että jäi toteuttamatta, nykyinen logo on parempi mitä se vuoden takainen tekele oli.Nyt kun kaikenlaista on ilmassa niin mites on/onko tietoo @Arsi Haakana, joutuuko sitä pelkäämään logon muutoksen suhteen? Tuohan oli viime kesänä esillä ja toteuttamatta jäi.
Loistavaa, kiitos. Näkemättä paskaa, koska nykyinen on hyvä ihan vaan noin.En usko että sille linjalle lähdetään. Hyvä että jäi toteuttamatta, nykyinen logo on parempi mitä se vuoden takainen tekele oli.
Kaarnahan oli välillä jopa inhorealistinenkin ja varovainen, joka varmasti ärsytti monia faneja. Toisaalta on pitkälti Kaarnan ansiosta, että Lahdessa pelataan vielä pääsarjalätkää.
Paakkiksella on soppari Leksandiin ens kaudeksi. Talo taitaa olla vielä Lahessa jossen ihan väärin ole ymmärtänyt.Erikoista kun Aaltonen on monesta suunnasta jo varma (myös omat lähteet) mutta henkilökohtaisesti olen alkanut epäilemään koko keissiä mahdollisena kuplana. Sen sijaan Paakkis alkaa vaikuttamaan paljon todennäköisemmältä kärkisentteriltä. Kaveri kuitenkin sen verran paljon Lahessakin pyörii.
Erikoista kun Aaltonen on monesta suunnasta jo varma (myös omat lähteet) mutta henkilökohtaisesti olen alkanut epäilemään koko keissiä mahdollisena kuplana. Sen sijaan Paakkis alkaa vaikuttamaan paljon todennäköisemmältä kärkisentteriltä. Kaveri kuitenkin sen verran paljon Lahessakin pyörii.
@Bobby taisin olla väärässä kun uumoilin Hirsoa Lahteen. Vedon panos jäi tarkentamatta. Siitä pitäisi varmaan sopia. Sen verran olen periaatteen mies, että alkoholia en hyväksy panokseksi.
@Bobby taisin olla väärässä kun uumoilin Hirsoa Lahteen. Vedon panos jäi tarkentamatta. Siitä pitäisi varmaan sopia. Sen verran olen periaatteen mies, että alkoholia en hyväksy panokseksi.
UTJ ja uusi TJ täällä on huudeltukin, mutta JMA:n lisäksi muut nimet/nimi on pysynyt visusti salassa.
Tai sitten ei ole yksinkertaisesti mitään muuta. JMA syö yksinään ison osan budjetista.
Näet sitten, että onko. 95% varma olen että tulee sentteri hänen lisäkseen. Rahaa on ilmeisesti käytettävissä enemmän kuin ajateltiin, kiitos taas yhteistyökumppaneiden tai jonkun muun.
Bobby, jos kerta olet 95% varma, niin etkö tähän huhuketjuun voisi heittää jotain nimikirjain-hassuttelua sentterin osalta?
Tuukka Pulliainen?Minulla ei tuon prosentin suuruista varmuutta ole mutta kykenen hassuttelemaan nimikirjaimilla TP.
Tyler Pitlick? :DMinulla ei tuon prosentin suuruista varmuutta ole mutta kykenen hassuttelemaan nimikirjaimilla TP.