Pelicans-huhut – onko niitä?

• 3 351 032
  • 14 782

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Helewka? Lähti juuri SaiPasta.

E: taitaakin mennä ulkomaille

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mä en ihan tarkkaan tiedä millaista pelaajaa toi pakka edes huutaa, ehkä jotain stay-at-home pakkia playoffeihin mutta jokaisen pakin tuossa porukassa pitää pystyä myös pelaamaan kiekolla tiettyjen raamien sisällä jotta ei sotke pelin rytmiä.
Kiekollisuutta pakistossa on mun mielestä on ihan tarpeeksi vaikkakin jokainen jengihän haluaa aina kiekollisia pakkeja eikä sellainen koskaan liikaa olisi vaikka sääli on joku tuosta pakistosta pistää katsomoonkin..

Moni täällä haaveilee jostain sentteristä mutta mun mielestä sentteriosasto riittää vaikkakin jokainen joukkue aina tarvitsisi aloituksia kaivavan sentterin mutta meidän sentterit riittää ihan hyvin.
Laituriosastolla on jopa ylitarjontaa kun kaikki on terveenä, sinne ei mun silmissä kaivata mitään.

Summa summarum, mun toivelistalla olisi joku yleishyvä pakki joka pistää helpon ensimmäisen syötön ja pelaa oman pään varmasti.
Toinen vaihtoehto mitä haluaisin on joku jolla on ensi kaudelle sopimus meille, sellainen voi tietenkin tulla. Muita pelaajarooleja on vaikea nähdä tässä vaiheessa tulevan. Paitsi joku ihan hämmentävä superhankinta mutta jotenkin en näe sellaista tulevaksi vaan leveyspelaajan.

Tämä minun mielipiteeni.

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat SaiPalle
Eikö Trejbal voisi olla vähän niinkuin Cukste v2. SaiPassa kun pelannut niin aika vähälle arvostukselle ja huomiolle jäänyt.

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Penan tulevaisuus ei näytä lupaavalta Frankfurtissa, ellei ole loukkaantunut. Myös tämä ECHL-jyrä Patrick Holway olisi tervetullut lisä. Muita nimiä en äkkiseltään tähän keksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy