Kyyyllä se Vatanen mielestäni ihan täällä jatkiksessa vaikutti, tai sitten olen nähnyt omiani.Hoki Vatanen oli ymmärtääkseni facebookissa. :)
Eipä täällä ole pelikieltoja näistä jaeltu kyllä muutoinkaan. :D
Kyyyllä se Vatanen mielestäni ihan täällä jatkiksessa vaikutti, tai sitten olen nähnyt omiani.Hoki Vatanen oli ymmärtääkseni facebookissa. :)
Eipä täällä ole pelikieltoja näistä jaeltu kyllä muutoinkaan. :D
Kyyyllä se Vatanen mielestäni ihan täällä jatkiksessa vaikutti, tai sitten olen nähnyt omiani.
Kyllä mä täältä niitä Vatasen huhuja luin, tuohon aikaan en edes tainnu olla facessa.Miksen muista.. Vai onko se sitten ollut jo ennen meikäläistäkin :D
Viimeisin "skuuppi" mieheltä Facebookissa Ondrej Pavelecin saapuminen vuonna -12.
Kyllä mä täältä niitä Vatasen huhuja luin, tuohon aikaan en edes tainnu olla facessa.
Jatkista lukenut varmaan ihan perustamisesta saakka, eli jostain vuosituhannen alusta.
Erittäin mahdollista, että olivat vain lainauksia ja oma muistini tekee tenän, täältä kumminkin niitä huhuja aikanaa luin.Okei! Tainnut olla palstalta siis pois jo viitisentoista vuotta. Maininnat hänestä täälläkin ovat olleet lainauksia facebookista. :) Jonkinlainen ikoni lahtelaisessa jääkiekossa. ;D
Erittäin mahdollista, että olivat vain lainauksia ja oma muistini tekee tenän, täältä kumminkin niitä huhuja aikanaa luin.
Aiheeseen sen verran, että en välttämättä riemusta kiljuisi, jos tuo huhuiltu pelaaja on Blood. Oli joo viime keväänä iso pelaaja, mutta jotenkin näen sen tietyllä tapaa suonenevetona ja ukon sopineen tuohon tarinaan paremmin kuin tämän kauden jengiin.
Holwayta viedään kovasti Slovakiaan ja HC Slovan Bartislavaan. Mies itsekin jo instan puolella kyseistä jengiä seuraa ja on ainoa Eurooppalainen jengi seurattujen joukossa.Voisko se olla toi Holway?
Huhuissa viuhuu, että raameja olisi tulossa, mutta ei Benin muodossa.
Jos ei tuu, niin “don’t shoot the messenger”
Cukste?Huhuissa viuhuu, että raameja olisi tulossa, mutta ei Benin muodossa.
Onko tää nyt se Holway minkä joku vaan ''heitti'' ilmoille että siirtyy johonkin seurastaan ?Huhuissa viuhuu, että raameja olisi tulossa, mutta ei Benin muodossa.
Onko tää nyt se Holway minkä joku vaan ''heitti'' ilmoille että siirtyy johonkin seurastaan ?
Saako toivoa sellaista fyysistä kiekollista pakkia?
No tätä aattelin kans. Kun huhutaan raamikasta puolustajaa, niin joko on uutisankka, tai sitten julkaistaan Onni Käyhkön jatkosopimus.Tai ei tuu ketään…
Pelipaitaan kuitenkin laitetaan Moi, koska se on lahtelaista.Hype katossa ja sisään tulee Saipasta Greg ja sanoo Moro!
Tänään SaiPan kokoonpanossa, joten en usko että sanoo Moro.Hype katossa ja sisään tulee Saipasta Greg ja sanoo Moro!
Onneks luotto Leluun onkin hieman korkeammalla.Tänään SaiPan kokoonpanossa, joten en usko että sanoo Moro.