Pelicans-huhut – onko niitä?

  • 3 041 780
  • 13 427

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mä en ihan tarkkaan tiedä millaista pelaajaa toi pakka edes huutaa, ehkä jotain stay-at-home pakkia playoffeihin mutta jokaisen pakin tuossa porukassa pitää pystyä myös pelaamaan kiekolla tiettyjen raamien sisällä jotta ei sotke pelin rytmiä.
Kiekollisuutta pakistossa on mun mielestä on ihan tarpeeksi vaikkakin jokainen jengihän haluaa aina kiekollisia pakkeja eikä sellainen koskaan liikaa olisi vaikka sääli on joku tuosta pakistosta pistää katsomoonkin..

Moni täällä haaveilee jostain sentteristä mutta mun mielestä sentteriosasto riittää vaikkakin jokainen joukkue aina tarvitsisi aloituksia kaivavan sentterin mutta meidän sentterit riittää ihan hyvin.
Laituriosastolla on jopa ylitarjontaa kun kaikki on terveenä, sinne ei mun silmissä kaivata mitään.

Summa summarum, mun toivelistalla olisi joku yleishyvä pakki joka pistää helpon ensimmäisen syötön ja pelaa oman pään varmasti.
Toinen vaihtoehto mitä haluaisin on joku jolla on ensi kaudelle sopimus meille, sellainen voi tietenkin tulla. Muita pelaajarooleja on vaikea nähdä tässä vaiheessa tulevan. Paitsi joku ihan hämmentävä superhankinta mutta jotenkin en näe sellaista tulevaksi vaan leveyspelaajan.

Tämä minun mielipiteeni.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eikö Trejbal voisi olla vähän niinkuin Cukste v2. SaiPassa kun pelannut niin aika vähälle arvostukselle ja huomiolle jäänyt.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Penan tulevaisuus ei näytä lupaavalta Frankfurtissa, ellei ole loukkaantunut. Myös tämä ECHL-jyrä Patrick Holway olisi tervetullut lisä. Muita nimiä en äkkiseltään tähän keksi.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyyyllä se Vatanen mielestäni ihan täällä jatkiksessa vaikutti, tai sitten olen nähnyt omiani.

Miksen muista.. Vai onko se sitten ollut jo ennen meikäläistäkin :D

Viimeisin "skuuppi" mieheltä Facebookissa Ondrej Pavelecin saapuminen vuonna -12.
 

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Miksen muista.. Vai onko se sitten ollut jo ennen meikäläistäkin :D

Viimeisin "skuuppi" mieheltä Facebookissa Ondrej Pavelecin saapuminen vuonna -12.
Kyllä mä täältä niitä Vatasen huhuja luin, tuohon aikaan en edes tainnu olla facessa.

Jatkista lukenut varmaan ihan perustamisesta saakka, eli jostain vuosituhannen alusta.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä mä täältä niitä Vatasen huhuja luin, tuohon aikaan en edes tainnu olla facessa.

Jatkista lukenut varmaan ihan perustamisesta saakka, eli jostain vuosituhannen alusta.

Okei! Tainnut olla palstalta siis pois jo viitisentoista vuotta. Maininnat hänestä täälläkin ovat olleet lainauksia facebookista. :) Jonkinlainen ikoni lahtelaisessa jääkiekossa. ;D
 

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Okei! Tainnut olla palstalta siis pois jo viitisentoista vuotta. Maininnat hänestä täälläkin ovat olleet lainauksia facebookista. :) Jonkinlainen ikoni lahtelaisessa jääkiekossa. ;D
Erittäin mahdollista, että olivat vain lainauksia ja oma muistini tekee tenän, täältä kumminkin niitä huhuja aikanaa luin.

Aiheeseen sen verran, että en välttämättä riemusta kiljuisi, jos tuo huhuiltu pelaaja on Blood. Oli joo viime keväänä iso pelaaja, mutta jotenkin näen sen tietyllä tapaa suonenevetona ja ukon sopineen tuohon tarinaan paremmin kuin tämän kauden jengiin.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Erittäin mahdollista, että olivat vain lainauksia ja oma muistini tekee tenän, täältä kumminkin niitä huhuja aikanaa luin.

Aiheeseen sen verran, että en välttämättä riemusta kiljuisi, jos tuo huhuiltu pelaaja on Blood. Oli joo viime keväänä iso pelaaja, mutta jotenkin näen sen tietyllä tapaa suonenevetona ja ukon sopineen tuohon tarinaan paremmin kuin tämän kauden jengiin.

Olen tästä samaa mieltä, vaikka hän melko maaginen olikin.

Iskeekö salama kahta kertaa samaan paikkaan? No, on se samaan ihmiseenkin iskenyt useampia kertoja. :D

En usko että on Ben, mutten valittaisi kuitenkaan. Olisi kokoa ja näköä kumminkin. Veikkaan että eivät lähde joukkueen hyvää harmoniaa rikkomaan.
 

Dr_Faustus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jotenkin tuntuisi, että Bloodin hankinta olisi sellainen upporikasta vs. rutiköyhän pelaamista. Voisi olla joukkueeseen piste I:n päälle niin kuin viime vuonna. Mutta voisi myös olla taakka noiden ihme temppuiluidensa takia. Ja jotenkin näen myös että voi olla riski nyt hyvältä vaikuttavalle joukkueen yhteishengelle. Viime vuonna nuoremmassa porukassa meni semmoisena isähahmona mutta nyt meillä näitä meritoituneita konkareita enemmän. Itse enemmän sellaista Mylläri/Anderson osastoa tyylillisesti hakisin.
 

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Voisko se olla toi Holway? Jollain tapaa tuntuu, että toi profiili olis kun nenä päähän. Eikö toi olis viel vähän tollanen Lelu-mainen haku? Olis potentiaalia ja uskoakseni hinta ei hirvitä. Hämmentävästi ei ole uusi joukkue astunut vieläkään esiin. Ettei vaan joku nyt säästelis julkistusta lauantain loppuunmyytyyn kotipeliin?

Tai sit edellispeleissä syöttöpisteillä kunnostautunut Rajaniemi :))
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Voisko se olla toi Holway?
Holwayta viedään kovasti Slovakiaan ja HC Slovan Bartislavaan. Mies itsekin jo instan puolella kyseistä jengiä seuraa ja on ainoa Eurooppalainen jengi seurattujen joukossa.

Jos huomenna tulee ulos kuten @McFäde tuossa vähän ounasteli, niin ei voi olla Veri Penakaan ellei Frankfürtista kuulu ilmoitusta sopimuksen purkamisesta tämän illan tai huomisen aamupäivän aikana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös