Pelicans-huhut – onko niitä?

  • 3 018 153
  • 13 253

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Miten se sitten oikein määräytyy? Silloin kun minä olin nuori niin oli NasKia, HooKoota, K-Reipasta, Panthersia ja HeKiä ja varmaan unohdankin vielä jonkun.. Parhaat sankarit ehtivät varmaan kiertämään kaikissa, niin mistä kohtaa se kasvattajaseura oikein pitäisi arpoa? Mukkulan kortteliliigajengikö se sitten on jos sieltä kaikki olisi lähtenyt liikkeelle?
Mukkulasta on moni Lahen stara ja kiekkolegenda lähtenyt...
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Miten se sitten oikein määräytyy? Silloin kun minä olin nuori niin oli NasKia, HooKoota, K-Reipasta, Panthersia ja HeKiä ja varmaan unohdankin vielä jonkun.. Parhaat sankarit ehtivät varmaan kiertämään kaikissa, niin mistä kohtaa se kasvattajaseura oikein pitäisi arpoa? Mukkulan kortteliliigajengikö se sitten on jos sieltä kaikki olisi lähtenyt liikkeelle?

Se onkin hankala homma, mutta jos puhutaan vaikka tästä Utusesta, niin kaikki varmasti ymmärtää että oppi pelaamaan kiekkoa Tapparan junnuissa.

Toinen esimerkki Pelicansista, Mäntsälällä tai heidän "junioriorganisaatiolla" ei ole juurikaan tekemistä sen kanssa että Riihinen pelaa Liiga-kiekkoa. Toki saivat pidettyä harrastuksen parissa. :)

Pidän omassa päässäni kasvattajaseurana sitä, jossa on pelannut suurimman osaa junnu-urastaan, ja kasvanut siellä merkittävästi kohti ammattilaisuutta.

Ei nyt ollut tarkoitus yrittää muuttaa koko käsitettä, niin jätetään arvonnat toiseen kertaan
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Miten se sitten oikein määräytyy? Silloin kun minä olin nuori niin oli NasKia, HooKoota, K-Reipasta, Panthersia ja HeKiä ja varmaan unohdankin vielä jonkun.. Parhaat sankarit ehtivät varmaan kiertämään kaikissa, niin mistä kohtaa se kasvattajaseura oikein pitäisi arpoa? Mukkulan kortteliliigajengikö se sitten on jos sieltä kaikki olisi lähtenyt liikkeelle?
Monsters ja Dreamers unohtamaan ;)

Nastolassa pelattiin kunnon rokkilätkää miesten alasarjoissa.
 

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Ollaan kyllä niin suistiossa itse Topicin otsikkoon verrattuna mutta laitan silti.
Itse en ole pelannut kuin K-alkuisissa joukkueissa junnuna.
Korttelissa Kivimaa, Kisapuisto ja Kärpänen... ja sitten Kiekkoreippaan "edustus" junnuissa.
ja nämä -70 ja -80 luvuilla.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
varmaan unohdankin vielä jonkun
VeKi ja KaPa-80 nyt ainakin. Käyhkön Onni ja Rantasen Jesse jälkimmäisen kasvatteja, Niemisen Kimi ensimmäisen. Tällä kaudella Liigassa pelanneita siis.
 

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nopeasti tulee mieleen Mäkitalon Jamppa ja Kari, Piri Eloranta, Laineen veljekset, Nypy, Hole Holtari, Salmelan Jussi. Ainakin 70-luvulla vaikuttivat Mukkulassa, ja osa varmuudella asui siellä.
Muoks: Kilpiäisissä asui Holen lisäksi tosiaan Heinon Timppa. Mälli Mäkeläkin oli Mukkulasta. Heidät unohdin
Kyllähän noita voi Lahti-kiekon legendoiksi kutsua... paljon muitakin nimiä on muttei kaikkia muista. Monosistakin toinen asui siellä vaikkei ollut sieltä lähtöisin...
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Räjähtääkö pankki enää tänä vuonna???

En tiedä onko pelkkä Barton lyhkänen soppari sellanen, mutta jos on pidempi niin sitten!

Edelleen näen painajaisia siitä, että menee Ipaan, ja heidän "fanit" saa nauttia miehen otteista.
 

FeedTheMule

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Detroit Red Wings
Käsittääkseni tässä Barton casessa on muutama viikko takaperin tapahtunut aikalisä ja ennen kuin tausta-asiat ovat selvänä, en usko että liikahtaa Lahteen tai voi olla hyvin todennäköistä myös se, että ei liikahda tänne ollenkaan.
 

Dr_Faustus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tosin vasta ”hallihuhuna” mutta mielestäni iso menetys mikäli pitää paikkansa. Hade on ollut aika tärkeä pelaaja meille tässä viime aikoina ja mielestäni suorittanut aika tasaisen hyvin viime kaudet.
On yksi lempipelaajista. Sellainen aina loppuun asti tsemppaaja. Ei ehkä mikään superlahjakkuus tai hiomaton timantti ole, mutta parantaa kokemuksen myötä kausi kaudelta.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
On yksi lempipelaajista. Sellainen aina loppuun asti tsemppaaja. Ei ehkä mikään superlahjakkuus tai hiomaton timantti ole, mutta parantaa kokemuksen myötä kausi kaudelta.

Tulee tekemään hyvän uran liigassa, kaveri ei vaan ole saanut peleissä sisään, vaikka kykyä siihenkin on. Klassikko.
 

Waltrex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tosin vasta ”hallihuhuna” mutta mielestäni iso menetys mikäli pitää paikkansa. Hade on ollut aika tärkeä pelaaja meille tässä viime aikoina ja mielestäni suorittanut aika tasaisen hyvin viime kaudet.

Olen tästä vahvasti eri mieltä. Kehitys polkenut paikallaan useamman kauden eikä ole pystynyt ottamaan seuraavaa steppiä. Nyt viimeaikoina vasta alkanut onnistumaan vähän tolppienkin väliin. Täysin korvattavissa.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olen tästä vahvasti eri mieltä. Kehitys polkenut paikallaan useamman kauden eikä ole pystynyt ottamaan seuraavaa steppiä. Nyt viimeaikoina vasta alkanut onnistumaan vähän tolppienkin väliin. Täysin korvattavissa.

Asennepelaaja jolla on myös peliälyä, on harvemmin korvattavissa yksistään. Ellei sitten ole Tappara, Ilves, Kärpät tai IFK.

On hyvä pelaaja.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.84
  • 3.85
  • 3.85
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös