Pelicans-huhut – onko niitä?

• 3 355 512
  • 14 797

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Ei oo varmaan tän vuoden puolella enää tulossa joulupukilta lahjoja Pelicansin kuusen alle?

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Utunen on kyllä jännä pelaaja. Omaa hyvän asenteen ja kamppailupelaamisen vaikka koon puolesta usein kakkoseksi jääkin. Sijoittautuu lähtökohtaisesti kuitenkin hyvin ja tietää mitä tehdä PAPPissa. Hyökkäyssuuntaan loppuukin sitten eväät täysin ja ei myöskään omaa kovin hyvää peliälyä mitä tulee kiekon liikutteluun. Korvattavista helposti hieman paremmalla puolustavalla puolustajalla joka osaa avata myös peliä.

Kyllä sillä hyökkäyspäähänkin on ihan ok vaistot, ei se vaan saa mistään sisään.

Iggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ollaanko edes oltu kilttejä?
Kyllä me etenkin alkukaudesta lahjoitettiin aika ruhtinaallisestikin pisteitä vähempiosaisille. Toki nyt viime aikoina vähemmän ja etenkin hifkiä ollaan aika pahasti kiusattu, mutta pukki ymmärtää sen ja näyttää salaa paksun kintaansa kanssa peukkua.

Eli kyllä mielestäni joku lahja tulisi kyseeseen.

palli gunnar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viime kauden Utusta en olisi päästänyt mistään hinnasta muualle. Tämän kauden esityksillä menköön. Toki Utunen on parantanut alkukaudesta roimasti, kuten moni muukin.
Utunen kuitenkin Tapparan kasvatti ja taitaa olla täällä jo kolmatta kautta, eihän nämä muualta tulleet vahvistukset yleensä ole missään kun 2 kautta, korkeintaan kolme, eli ihan normaalia kiertoa jos Utunen lähtee.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Utunen kuitenkin Tapparan kasvatti ja taitaa olla täällä jo kolmatta kautta, eihän nämä muualta tulleet vahvistukset yleensä ole missään kun 2 kautta, korkeintaan kolme, eli ihan normaalia kiertoa jos Utunen lähtee.
Jan Latvala sanoo morjens. JYPistä Pelsuun ja lopulta yhteensä 13 kautta turkoosinutussa.

surfa

Jäsen
Omasta mielestä tällöin olisi nimenomaan Tapparan kasvatti, vaikka onkin kiekkoilun jossain muualla aloittanut ja tiedän että näin se kasvattajaseura ei määritykään.
Miten se sitten oikein määräytyy? Silloin kun minä olin nuori niin oli NasKia, HooKoota, K-Reipasta, Panthersia ja HeKiä ja varmaan unohdankin vielä jonkun.. Parhaat sankarit ehtivät varmaan kiertämään kaikissa, niin mistä kohtaa se kasvattajaseura oikein pitäisi arpoa? Mukkulan kortteliliigajengikö se sitten on jos sieltä kaikki olisi lähtenyt liikkeelle?

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Miten se sitten oikein määräytyy? Silloin kun minä olin nuori niin oli NasKia, HooKoota, K-Reipasta, Panthersia ja HeKiä ja varmaan unohdankin vielä jonkun.. Parhaat sankarit ehtivät varmaan kiertämään kaikissa, niin mistä kohtaa se kasvattajaseura oikein pitäisi arpoa? Mukkulan kortteliliigajengikö se sitten on jos sieltä kaikki olisi lähtenyt liikkeelle?
Mukkulasta on moni Lahen stara ja kiekkolegenda lähtenyt...

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Se onkin hankala homma, mutta jos puhutaan vaikka tästä Utusesta, niin kaikki varmasti ymmärtää että oppi pelaamaan kiekkoa Tapparan junnuissa.

Toinen esimerkki Pelicansista, Mäntsälällä tai heidän "junioriorganisaatiolla" ei ole juurikaan tekemistä sen kanssa että Riihinen pelaa Liiga-kiekkoa. Toki saivat pidettyä harrastuksen parissa. :)

Pidän omassa päässäni kasvattajaseurana sitä, jossa on pelannut suurimman osaa junnu-urastaan, ja kasvanut siellä merkittävästi kohti ammattilaisuutta.

Ei nyt ollut tarkoitus yrittää muuttaa koko käsitettä, niin jätetään arvonnat toiseen kertaan

Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Monsters ja Dreamers unohtamaan ;)

Nastolassa pelattiin kunnon rokkilätkää miesten alasarjoissa.

lahts

Jäsen
Suosikkijoukkue
La’Hest
Ollaan kyllä niin suistiossa itse Topicin otsikkoon verrattuna mutta laitan silti.
Itse en ole pelannut kuin K-alkuisissa joukkueissa junnuna.
Korttelissa Kivimaa, Kisapuisto ja Kärpänen... ja sitten Kiekkoreippaan "edustus" junnuissa.
ja nämä -70 ja -80 luvuilla.

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
varmaan unohdankin vielä jonkun
VeKi ja KaPa-80 nyt ainakin. Käyhkön Onni ja Rantasen Jesse jälkimmäisen kasvatteja, Niemisen Kimi ensimmäisen. Tällä kaudella Liigassa pelanneita siis.

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nopeasti tulee mieleen Mäkitalon Jamppa ja Kari, Piri Eloranta, Laineen veljekset, Nypy, Hole Holtari, Salmelan Jussi. Ainakin 70-luvulla vaikuttivat Mukkulassa, ja osa varmuudella asui siellä.
Muoks: Kilpiäisissä asui Holen lisäksi tosiaan Heinon Timppa. Mälli Mäkeläkin oli Mukkulasta. Heidät unohdin
Kyllähän noita voi Lahti-kiekon legendoiksi kutsua... paljon muitakin nimiä on muttei kaikkia muista. Monosistakin toinen asui siellä vaikkei ollut sieltä lähtöisin...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy