Räjähtääkö pankki enää tänä vuonna???
Onneksi samaan aikaan myös Patrikainen happened :)Käsittääkseni tässä Barton casessa on muutama viikko takaperin tapahtunut aikalisä ja ennen kuin tausta-asiat ovat selvänä, en usko että liikahtaa Lahteen tai voi olla hyvin todennäköistä myös se, että ei liikahda tänne ollenkaan.
Tosin vasta ”hallihuhuna” mutta mielestäni iso menetys mikäli pitää paikkansa. Hade on ollut aika tärkeä pelaaja meille tässä viime aikoina ja mielestäni suorittanut aika tasaisen hyvin viime kaudet.Jukureitten osiossa oli hallihuhuna esille nostettu Aleks Haatanen.
On yksi lempipelaajista. Sellainen aina loppuun asti tsemppaaja. Ei ehkä mikään superlahjakkuus tai hiomaton timantti ole, mutta parantaa kokemuksen myötä kausi kaudelta.Tosin vasta ”hallihuhuna” mutta mielestäni iso menetys mikäli pitää paikkansa. Hade on ollut aika tärkeä pelaaja meille tässä viime aikoina ja mielestäni suorittanut aika tasaisen hyvin viime kaudet.
On yksi lempipelaajista. Sellainen aina loppuun asti tsemppaaja. Ei ehkä mikään superlahjakkuus tai hiomaton timantti ole, mutta parantaa kokemuksen myötä kausi kaudelta.
Tosin vasta ”hallihuhuna” mutta mielestäni iso menetys mikäli pitää paikkansa. Hade on ollut aika tärkeä pelaaja meille tässä viime aikoina ja mielestäni suorittanut aika tasaisen hyvin viime kaudet.
Olen tästä vahvasti eri mieltä. Kehitys polkenut paikallaan useamman kauden eikä ole pystynyt ottamaan seuraavaa steppiä. Nyt viimeaikoina vasta alkanut onnistumaan vähän tolppienkin väliin. Täysin korvattavissa.
Ennemmin joulunajan Jormakka. Lahjoja oli mutta pukki vei ne niitä enemmän tarvitseville.Hade on tosiaan tuollainen veijari, joka varmasti tuo positiivista energiaa jengiin kun jengiin ja tosiaan sitä nousua myös sieltä 4. Ketjun työmyyrästä on viimein alkanut näkyä, mutta loukkaantumiset hidastaneet matkaa. Modernin ajan Pekka Jormakka
Taisi olla niin kun ennen oli joka kylässä oma joukkue (valitettavasti enää ei ole näin) niin jossain c junioriMiten se sitten oikein määräytyy? Silloin kun minä olin nuori niin oli NasKia, HooKoota, K-Reipasta, Panthersia ja HeKiä ja varmaan unohdankin vielä jonkun.. Parhaat sankarit ehtivät varmaan kiertämään kaikissa, niin mistä kohtaa se kasvattajaseura oikein pitäisi arpoa? Mukkulan kortteliliigajengikö se sitten on jos sieltä kaikki olisi lähtenyt liikkeelle?
Luulen kyllä että menee IFK. Oli siellä huhua että joku pakki pian tulossa.Oskari Mannisen sopimus purettu. Voisi olla ihan hyvä Myllärin korvaaja.
Sinnehän mies tosiaan meni.Luulen kyllä että menee IFK. Oli siellä huhua että joku pakki pian tulossa.
Hän ainakin jonkun aikaa sitten alkoi seuraamaan Pelsua Instagramin puolella.Taitaa uusi koppari tulla lännestä, vaikkakin passissa onkin muun maan leimaa, olisiko seuraava kiekon tarraaja tämä herra?
Kuukauden mittainen laina Ouluun, eli ei varmaankaan ole Karhunen.Heitetään tähän Tomi Karhunen. Miten hänen pätkäsopimus Kärpissä oli. Tuskin Ifk kolmea veskaa tarvitsee?