Pelicans-huhut – onko niitä?

  • 3 017 682
  • 13 253

sensori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Huomenna jysähtää, isosti.
Ei kai siellä taas ole annettu Nurmiselle bussin avaimia, miten ne Isku Areenan paljon huomiota saaneet kattorakenteet kestää jos jysähtääkin tällä kertaa vähän liiankin kovaa hallin seinään.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Oisko se Lexa vai THE ykkössena?
En ainakaan itse millään jaksa uskoa Komarovin tuloon, oikeastaan en edes toivo sitä.

Toivottavasti kyseessä on THE ykkössena. Sittehän alkais olee jengi aika lailla kasassa tulevaa kautta varten.
 

Le Deal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins & Pelicans Lahti
En ainakaan itse millään jaksa uskoa Komarovin tuloon, oikeastaan en edes toivo sitä.

Toivottavasti kyseessä on THE ykkössena. Sittehän alkais olee jengi aika lailla kasassa tulevaa kautta varten.
Se mitä minä olen viimeksi kuullut, kyseessä on ulkomaalainen pelaaja joka on sentteri, ei Komarov.

Toki mikään ei enää tämän kesän jälkeen yllätä, mutta en usko että Leksa lahessa pelaa.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Dominik Simonkin on vielä vapaana. Rikkinäinen viime kausi, jonka vuoksi liittyisi remmiin vasta ensi kuussa. Mene ja tiedä. Kova nimi sieltä ainakin tulee.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Dominik Simonkin on vielä vapaana.
Twitterissä levinneet kuvat Simonista kertovat valitettavaa kieltä siitä, miten mielenterveysongelmat vaikuttavat ihmisten arkeen. Kovin moni aktiivinen jääkiekkoilija ei ole noin huonossa fyysisessä kunnossa vielä heinäkuun lopulla. Tai no Dustin Byfuglien toki NHL:ssä tunnettiin siitä, että tuli harjoitusleireille todella läskissä kunnossa, mutta Big Buff oli myös hieman erilainen kiekkoilija. Ja tosiaan, Simon on treenaillut nyt Budejovicen kanssa, missä taitaa myös tulevan kauden pelatakin.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Nick Shore on omiin korviin kantautunut, mutta tätä ei kannnata viellä torilla kuuluttaa koska voi olla täysinpaska puhetta.
Kelpais todellakin! Odotellaan huomista vesi kielellä.

Onhan tää ollut makee kesä Pelicans-fanille kun käytännössä joka perjantai on tullut pelaajauutisia, ja ens viikolla alkaaki jo harkkapelit.

ISO käsi Pelsun officelle.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Twitterissä levinneet kuvat Simonista kertovat valitettavaa kieltä siitä, miten mielenterveysongelmat vaikuttavat ihmisten arkeen. Kovin moni aktiivinen jääkiekkoilija ei ole noin huonossa fyysisessä kunnossa vielä heinäkuun lopulla. Tai no Dustin Byfuglien toki NHL:ssä tunnettiin siitä, että tuli harjoitusleireille todella läskissä kunnossa, mutta Big Buff oli myös hieman erilainen kiekkoilija. Ja tosiaan, Simon on treenaillut nyt Budejovicen kanssa, missä taitaa myös tulevan kauden pelatakin.
Juu no sitten voidaan se suosiolla unohtaa. Toivottavasti pääsee yli ongelmistaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös