Iin Taikuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelicans
Kovasti lähettää tsemppejä Králille kauteen tuoreimmassa kuvassaan, joten eiköhän tuo siitä ole jatkumoa.
Nimetön Ykkössentteri ainakin haavissa tai ainakin kovasti siinä liepeillä. Monenlaista tietoa tullut. Luotetaan syväkurkkuihin, jotka näitä on täällä ilmoille heitellyt.Mikäs oli meidän huhutilanne tällä hetkellä? Oliko sopimuksia odotettavissa vielä kahdelle perjantaille tai onko pikkulinnut viserrelleet mitään nimiä?
Ei taida tänä perjantaina tulla pelaajajulkistusta?
Kuulin eilen radiosta haastattelun , jossa Pöyhönen sanoi , että perjantaina luvassa luultavasti yllätystä.
Bryggman tosin julkaistiin ilman ennakkohypetystä.Yleensä ovat torstaina ilmotelleet, jos on.
Bryggman tosin julkaistiin ilman ennakkohypetystä.
Töissä kuulin ohimennen , haastattelussa puhuttiin pelsujen pelaajabudjetista , haastattelun lopussa Pöyhönen sanoi , että voi olla että perjantaina tulee yllätystä YLE Lahti oli kyseessä.Oliko mikä ohjelma? :)
Kuulin eilen radiosta haastattelun , jossa Pöyhönen sanoi , että perjantaina luvassa luultavasti yllätystä.
KylläLiittyikö tähän?
Lahden Pelicans lähtee uuteen kauteen seurahistorian suurimmalla pelaajabudjetilla
Ottelulippujen myynnissä siirrytään dynaamiseen hinnoitteluun, jolloin aikaisin ostetut liput ovat halvempia.yle.fi
HTT:n mukaan perjantaina kerrottaisiin jotain, mutta katsellaan ja toivotaan
Liittyikö tähän?
Lahden Pelicans lähtee uuteen kauteen seurahistorian suurimmalla pelaajabudjetilla
Ottelulippujen myynnissä siirrytään dynaamiseen hinnoitteluun, jolloin aikaisin ostetut liput ovat halvempia.yle.fi
HTT:n mukaan perjantaina kerrottaisiin jotain, mutta katsellaan ja toivotaan
Itse ihmettelin samaa , miksi tässä siitä ei mainita kun selkeästi haastattelun päätti tähän :DHeikkoa toimittelua, jos unohdetaan mainita ylläristä lehdessä ;D
Pöyhösellä toimittajan nudet tallessa, haluavat itse jysäyttää tiedon ulos :DItse ihmettelin samaa , miksi tässä siitä ei mainita kun selkeästi haastattelun päätti tähän :D
Miten iso jysähdys verrattuna esimerkiksi Laschiin tai Olkinuoraan?Huomenna jysähtää, isosti.
Vai jysähtääkö kahdesti? Hämärä keissi kokonaisuudessaan, voi odottaa mitä vaan. :DMiten iso jysähdys verrattuna esimerkiksi Laschiin tai Olkinuoraan?
Eli Jyri "jyssy" Marttisen paluu. VinkHuomenna jysähtää, isosti.
Miksi tässä Ylen jutussa sanotaan, että Pelsu siirtyy dynaamiseen hinnoitteluun kun se ollut käytössä jo useamman vuoden?Heikkoa toimittelua, jos unohdetaan mainita ylläristä lehdessä ;D
Ei kai siellä taas ole annettu Nurmiselle bussin avaimia, miten ne Isku Areenan paljon huomiota saaneet kattorakenteet kestää jos jysähtääkin tällä kertaa vähän liiankin kovaa hallin seinään.Huomenna jysähtää, isosti.
En ainakaan itse millään jaksa uskoa Komarovin tuloon, oikeastaan en edes toivo sitä.Oisko se Lexa vai THE ykkössena?
Se mitä minä olen viimeksi kuullut, kyseessä on ulkomaalainen pelaaja joka on sentteri, ei Komarov.En ainakaan itse millään jaksa uskoa Komarovin tuloon, oikeastaan en edes toivo sitä.
Toivottavasti kyseessä on THE ykkössena. Sittehän alkais olee jengi aika lailla kasassa tulevaa kautta varten.