Pelicans-huhut – onko niitä?

  • 3 040 388
  • 13 425

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Joo, totta. Ennen tapahtumaa piti illoittautua, mutta ei multa ainakaan kukaan itse tapahtumassa kyllä kysynyt yhtään mitään =)
Okei joo, no ehkä mä tulin niin ajoissa että niillä oli vielä mielenkiintoa kysyä mun nimet jne.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Olis kyllä kova juttu joku livestream sieltä ihan Pelicansin toimesta, sellainen on nykypäivänä niin iisiä kuitenkin.

Oon kuullut kaksi eri versiota pelaajalistasta, saa nähdä kumpi pitää paikkansa jos kumpikaan, kun toisessa on kolme uutta pelaajaa ja neljä jatkoa ja toisessa neljä uutta pelaajaa joista yhtä ei olisi edes mainittu täällä kai lainkaan ja vain kaksi jatkoa.

Jänniä aikoja, kun kaikki tuntuu olevan vaan kusetuslistoja mitä kuulee :D
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Mitä suotta jännittämään, joku pettyy kuitenkin kun listalta ei löydy Connor McDavidia tai Cale Makaria.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Mitä suotta jännittämään, joku pettyy kuitenkin kun listalta ei löydy Connor McDavidia tai Cale Makaria.
Cale Makaria turha haaveilla, Tampereen miehiä (Kummola). Mutta McDavid saattaisi hyvinkin olla tuo sentterihaku, joka tänään julkaistaan. Kausikin päättynyt jo hänen osaltaan.

Puolustukseen oletan tulevan ainakin Erik Karlssonin. No, jos näistä hieman huonompaa tulee, niin ei peli välttämättä silti ole vielä menetetty.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Illalla toimistolla myhäillään, kun tämä haaviin jäänyt kala onkin ”lohipaidassa” Vantaalla pelannut Roope Elimäki ja sen lisäksi julkaistaan Salmisen lunastettu optio ja Niklas Virtasen tryout. Porukka pakenisi taas henkseleistään.

No vitsit sikseen.
Toivottavasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös