Pelicans-huhut – onko niitä?

• 3 355 590
  • 14 797

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sitä melkein alkaa toivomaan että Lasch on tulossa mutta hänen sopimuksena julkaistaan vasta myöhemmin ja tuo kolmas nimi tänään olisi Cukste. Tietysti ei Horky, Jordán ja Lasch kolmikollakaan tulisi paha mieli.

Olettaen että tänään edes julkaistaan kolmen ulkkarin sopimukset.
Ja sikäli mikäli on kyse uusista ulkkareista. Onhan tuolla Persson, Lasse ja Mylläri joiden jatkot mahdollisia.

Madiorasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahtelaiset
Otetaas nyt vähän sykkeitä alas.

Lasse, Horky ja mahollisesti kolmas ulkkari on tämän päivän anti. Muitakin jatkoja saattaa tulla julki.

(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Millä tavalla Bryggman on "hyvä haku"? Jos siis tuota twiittiä mietitään.

No, paras pitää odotukset matalalla, niin ei pety. Horky ja pari junnusopparia päälle.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Onko tuo tilaisuus nyt siis kaikille vai pelkästään kausarin omistajille yms?

MC88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onko tuo tilaisuus nyt siis kaikille vai pelkästään kausarin omistajille yms?

Pelicansin kausikorttilaisille, osakkeenomistajille ja kumppaneille suunnattua yhteisöpäivää vietetään Isku Areenalla perjantaina 2. kesäkuuta. Pelaajasopimusjulkistuksin, haastatteluin sekä makkara- ja kahvitarjoiluin ryyditetty tapahtuma polkaistaan käyntiin jäähallin hyppyrimäkien puoleisessa aulassa kello 17.30!​

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Joo, totta. Ennen tapahtumaa piti illoittautua, mutta ei multa ainakaan kukaan itse tapahtumassa kyllä kysynyt yhtään mitään =)
Okei joo, no ehkä mä tulin niin ajoissa että niillä oli vielä mielenkiintoa kysyä mun nimet jne.

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Olis kyllä kova juttu joku livestream sieltä ihan Pelicansin toimesta, sellainen on nykypäivänä niin iisiä kuitenkin.

Oon kuullut kaksi eri versiota pelaajalistasta, saa nähdä kumpi pitää paikkansa jos kumpikaan, kun toisessa on kolme uutta pelaajaa ja neljä jatkoa ja toisessa neljä uutta pelaajaa joista yhtä ei olisi edes mainittu täällä kai lainkaan ja vain kaksi jatkoa.

Jänniä aikoja, kun kaikki tuntuu olevan vaan kusetuslistoja mitä kuulee :D

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Mitä suotta jännittämään, joku pettyy kuitenkin kun listalta ei löydy Connor McDavidia tai Cale Makaria.

(1)
  • Tykkää
Reactions: egar

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Mitä suotta jännittämään, joku pettyy kuitenkin kun listalta ei löydy Connor McDavidia tai Cale Makaria.
Cale Makaria turha haaveilla, Tampereen miehiä (Kummola). Mutta McDavid saattaisi hyvinkin olla tuo sentterihaku, joka tänään julkaistaan. Kausikin päättynyt jo hänen osaltaan.

Puolustukseen oletan tulevan ainakin Erik Karlssonin. No, jos näistä hieman huonompaa tulee, niin ei peli välttämättä silti ole vielä menetetty.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy