Onko tuo tilaisuus nyt siis kaikille vai pelkästään kausarin omistajille yms?
Ei siellä ainakaan aiemmin ole kausareita tjsp. yhteistyökumppanuustodistuksia kyselty. Ihan näin huomiona.Onko tuo tilaisuus nyt siis kaikille vai pelkästään kausarin omistajille yms?
Tätä itse miettinyt, että olisi paras ratkaisu em. herrasmiehen sopparin kohdalla. Ns. uranlopettamis sopimus " kotikonnuille " =)Huhujen mukaan Lasch julkaistaisiin tänään kahden vuoden sopimuksella.
Tämän hetkisten huhujen perusteella sieltä voi tulla kuka tahansa Rukajärven ja McDavidin väliltä. Kyllä tässä odottaa iltaa kuin lapsena joulupukkia aattopäivänä.Huhujen mukaan Lasch julkaistaisiin tänään kahden vuoden sopimuksella.
Viime vuonna kyseltiin kyllä nimiä, mutta silloin piti muistaakseni ilmottautua(?)Ei siellä ainakaan aiemmin ole kausareita tjsp. yhteistyökumppanuustodistuksia kyselty. Ihan näin huomiona.
Joo, totta. Ennen tapahtumaa piti illoittautua, mutta ei multa ainakaan kukaan itse tapahtumassa kyllä kysynyt yhtään mitään =)Viime vuonna kyseltiin kyllä nimiä, mutta silloin piti muistaakseni ilmottautua(?)
Okei joo, no ehkä mä tulin niin ajoissa että niillä oli vielä mielenkiintoa kysyä mun nimet jne.Joo, totta. Ennen tapahtumaa piti illoittautua, mutta ei multa ainakaan kukaan itse tapahtumassa kyllä kysynyt yhtään mitään =)
Elimäen perheeltä kuultuna voin sanoa että ei ole tulossa, kun kysyin viime viikolla :) Tosin, se naurahti hieman hermostuneesti..Pidetään se perinteinen linja. Elimäki, Vartiainen ja Rukajärvi.
No voinhan mä, onpahan ainakin kerran vuodesta minusta jotain hyötyä tännekkin.Kai joku palstalaisista on menossa tilaisuuteen ja raportoi tänne välittömästi niille jotka eivät paikan päälle pääse?
No voinhan mä, onpahan ainakin kerran vuodesta minusta jotain hyötyä tännekkin.
Vahvastihan tässä nyt haisee Horky ja Jordán. Lasch sitten siihen päälle kivana "bonuksena".
Cale Makaria turha haaveilla, Tampereen miehiä (Kummola). Mutta McDavid saattaisi hyvinkin olla tuo sentterihaku, joka tänään julkaistaan. Kausikin päättynyt jo hänen osaltaan.Mitä suotta jännittämään, joku pettyy kuitenkin kun listalta ei löydy Connor McDavidia tai Cale Makaria.
Voitaneen tässä tapauksessa todeta, että "eihän tää nyt taas hyvältä näytä"?No, jos näistä hieman huonompaa tulee, niin ei peli välttämättä silti ole vielä menetetty.