Iin Taikuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelicans
Juu, mulla on tunne että johto on oppinut virheistään ja katsovat menestyvän joukkueen rakentamista ihan eri näkökulmasta mitä aiemmin. Turha hankkia ketään nimen perusteella. Kova väite, mutta 2019 kevät olisi ollut menestyksekkäämpi ilman Juhamatti Aaltosta. Vaikka hyvin tuli sisään ja teki pisteitä, niin luulen että myrkytti joukkuehenkeä. Toki olihan siinä paljon muutakin, en halua ketään yksittäistä heittää bussin alle ikinä mitä tulee joukkueen menestykseen. Sori OT, mutta tähän kauteen palatakseni me ollaan neljän joukossa, tuli vahvistuksia tai ei.Sama vika, ei mua haittaisi ettei ketään tulisi, niin hyvin tää jengi on koko kauden suorittanut ja vaikeudet on yhdistänyt jengiä. Tuohon jos heittäisi jonkun ilyakovalchukin juomaan Pepsiä yksityisellä vaihtopenkillään, se voisi rikkoa harmoniaa. Mahdollisen tulijan pitäisi olla sataprosenttisen varma joukkuepelaaja myös niin että joukkue ottaa pelaajan hyvin vastaan.
Tuohon viimeiseen lauseeseen.. mä luulen että mahdollisten jatkosopimuksien julkaisun ajankohtaa on mietitty kunnolla tällä kertaa, ettei ennen siirtorajaa tehtäisi mitään tiiseriä koska siitä tulisi kauhea pettymys kun ei tullutkaan koodinimi Björninen plus pari muuta vaan joku Bryggmanin jatko tms. Täällä olisi sitten taas kovat keskustelut siitä miten "yhyy kiva että pelkkä osallistuminen riittää" ja "Puuhastelua!" tai "toimisto varmaan taas lomailee eikä tee mitään" jne, varmaan on noista tapaus Riihisestä ja Kärppien Marko Anttilan sopimuksen uutisoinnista opittu jotain.
Loppukauden aikana voi sitten julkistaa sopimuksia ilman että kukaan pahoittaa siitä mieltään. Olis siistiä jos jokaisen tulevan kotiottelun yhteydessä julkaistaisi aina uusi jatkosopimus! Se nostaisi fiilistä hallissakin.