Ja automyyjä Pöyhönen oli muissa maisemissa silloin:)Oi niitä aikoja... Pöyhönenkin oli silloin nelosessa ja ei ottanut alkuun kovinkaan isoa palkkaa.
Ja automyyjä Pöyhönen oli muissa maisemissa silloin:)Oi niitä aikoja... Pöyhönenkin oli silloin nelosessa ja ei ottanut alkuun kovinkaan isoa palkkaa.
Se olisi kyllä paras ratkaisu. Vielä voisi lähteä kunniakkaasti samalla tavalla kuin Jarkko Hämäläinen lähti...Toki se voisi olla monelle kynnyskysymys sijoittaa rahaa seuraan, että Nupe on siinä mukana millään tavalla. Kyllä varmaan tervehtymään lähtisi paremmin kun saataisiin hänet kokonaan ulos.
Pitäisi vain katsomo tyhjentää sitä varten kun ei tiedä että rysähtäisikö taksi päätyplankista läpi.Se olisi kyllä paras ratkaisu. Vielä voisi lähteä kunniakkaasti samalla tavalla kuin Jarkko Hämäläinen lähti...
Onko sitten. Laschin arvon moni huomaisi vasta sitten kun Lasch lähtee. Väitän että ilman Laschia Lassenkin tehot laskisi sinne ensimmäisen kauden hujakoille.Jos tulisi kunnon kassaa pullistava tarjous, nii mun puolesta se on moro! Esim Lasse joukkueelle paljon tärkeämpi pelaaja kuin Lasch.
Kyllä Lasch on sellainen paikkojen luoja, ettei sitä paikata mitenkään. Vetää piste per peli huonovireisessä joukkueessa. Ikää on eikä ole enää nuoruuden rämäpäisyyttä ja liikettä mutta kuitenkin arvostan miestä sitä mitä on tehnyt Lahden ja Pelsun eteen. Minun silmissä seuraavat joiden paidat voisi kattoon hilata olisi Lade ja Lasch. On muitakin varmasti potentiaalisia entisiä pelaajia mutta tässä on kaksi sellaista pelaajaa, joita täytyy arvostaa ja huomioida.Onko sitten. Laschin arvon moni huomaisi vasta sitten kun Lasch lähtee. Väitän että ilman Laschia Lassenkin tehot laskisi sinne ensimmäisen kauden hujakoille.
Tällä hetkellä mm. Lasch, Kangasniemi, Jordan, Kalunyk, Bryggman, Carlsson, Horky ja kumppanien arvo on sija 15 runkosarjassa.Onko sitten. Laschin arvon moni huomaisi vasta sitten kun Lasch lähtee. Väitän että ilman Laschia Lassenkin tehot laskisi sinne ensimmäisen kauden hujakoille.
Samaa mieltä. Vaikka Lassesta on tullut kuinka kannattajien suosikki, niin vaikea on nähdä miehen itsekseen tehoilevan. Pelikäsitys on kumminkin Lassella todella rajallinen ja harvemmin mies noita paikkoja itselleen tekee.Onko sitten. Laschin arvon moni huomaisi vasta sitten kun Lasch lähtee. Väitän että ilman Laschia Lassenkin tehot laskisi sinne ensimmäisen kauden hujakoille.
Olisi hauska nähdä tilastot niistä hukatuista paikoista, jotka Lasch on pelikavereilleen järjestänyt. Siis niiden suht hyvän maalipaikan veroiset paikat, mistä paremmalla viimeistelyllä olisi tehty maali. Niitä on käsitykseni mukaan todella paljon...Samaa mieltä. Vaikka Lassesta on tullut kuinka kannattajien suosikki, niin vaikea on nähdä miehen itsekseen tehoilevan. Pelikäsitys on kumminkin Lassella todella rajallinen ja harvemmin mies noita paikkoja itselleen tekee.
Itselleni Lasch, Björninen ja Latvala on ne Pelicans Legendat ja vituttaa jos Lascherin viimeinen ura turkooseissa päättyisi myyntiin.
Todennäköisesti en kannattaisi mitään. Eli sitten jäisi aukko urheilumatseissa käymisen suhteen. NHL-reissua P-Amerikkaan sitten tai valioliigamatseja paikan päällä. Siinä ne olisi sitten.Heitän tähän välikysymyksen. Oletteko koskaan miettineet, mitä tekisitte, jos seura ajautuisi konkurssiin? Mitä joukkuetta seuraisitte tai kannustaisitte sen jälkeen? Tämän myötä Lahdessa ei luultavasti vähään aikaan pelattaisi Liiga-tason jääkiekkoa. Itse en osaa tähän vielä vastata, sillä lahtelainen jalkapallo tai koripallo ei ole koskaan erityisemmin kiinnostanut minua
Tätä joskus miettinyt itsekin. Niin pitkä side Pelicansin ja edeltäjiensä kanssa, että en osaisi kyllä ainakaan vaihtaa joukkuetta. Aina ihmetyttänyt tuttavapiirissä jos on tullut esim muutto uudelle paikkakunnalle ja takki kääntyy ihan lennossa ja yhtäkkiä ollaankin vaikka Ilveksen miehiä henkeen ja vereen. Voisin keinotekoisesti varmaan kannustaa jotain, mutta tunnetta en saisi pakotettua, se herää vain turkoosin kauttaHeitän tähän välikysymyksen. Oletteko koskaan miettineet, mitä tekisitte, jos seura ajautuisi konkurssiin? Mitä joukkuetta seuraisitte tai kannustaisitte sen jälkeen? Tämän myötä Lahdessa ei luultavasti vähään aikaan pelattaisi Liiga-tason jääkiekkoa. Itse en osaa tähän vielä vastata, sillä lahtelainen jalkapallo tai koripallo ei ole koskaan erityisemmin kiinnostanut minua
Eikös vanha sanonta totea, että mies voi rakastaa elämänsä aikana useita eri naisia, mutta vain yhtä jalkapallojoukkuetta.Heitän tähän välikysymyksen. Oletteko koskaan miettineet, mitä tekisitte, jos seura ajautuisi konkurssiin? Mitä joukkuetta seuraisitte tai kannustaisitte sen jälkeen? Tämän myötä Lahdessa ei luultavasti vähään aikaan pelattaisi Liiga-tason jääkiekkoa. Itse en osaa tähän vielä vastata, sillä lahtelainen jalkapallo tai koripallo ei ole koskaan erityisemmin kiinnostanut minua
Divaria oli ihan kiva seurata aikanaan, se vaati vain hieman asennoitumista.Heitän tähän välikysymyksen. Oletteko koskaan miettineet, mitä tekisitte, jos seura ajautuisi konkurssiin? Mitä joukkuetta seuraisitte tai kannustaisitte sen jälkeen? Tämän myötä Lahdessa ei luultavasti vähään aikaan pelattaisi Liiga-tason jääkiekkoa. Itse en osaa tähän vielä vastata, sillä lahtelainen jalkapallo tai koripallo ei ole koskaan erityisemmin kiinnostanut minua
Jääkiekon aktiivinen seuraaminen loppuisi todennäköisesti siihen paikkaan jos seura menisi nurin eikä mitään uutta starttia esim. Suomi-sarjasta lähdettäisi hakemaan. FC Lahden seuraamista ja kannattamista toki jatkaisin vanhaan tapaan joten ihan täysin tyhjän päälle ei jäisi.Heitän tähän välikysymyksen. Oletteko koskaan miettineet, mitä tekisitte, jos seura ajautuisi konkurssiin? Mitä joukkuetta seuraisitte tai kannustaisitte sen jälkeen? Tämän myötä Lahdessa ei luultavasti vähään aikaan pelattaisi Liiga-tason jääkiekkoa. Itse en osaa tähän vielä vastata, sillä lahtelainen jalkapallo tai koripallo ei ole koskaan erityisemmin kiinnostanut minua
Ei samalla intensiteetillä mitään joukkuetta, pervolla tavalla ekana tulee mieleen Ässät ja Sapko :D. Ässät niiden fanien takia ja Sapko, koska paikkakunnan kovin ja ainoa joukkue + junioritoiminta 5/5 yhteistyökuvioiden takia paikallisten yritysten kanssa, että nuoret pääsee harrastamaan.Heitän tähän välikysymyksen. Oletteko koskaan miettineet, mitä tekisitte, jos seura ajautuisi konkurssiin? Mitä joukkuetta seuraisitte tai kannustaisitte sen jälkeen? Tämän myötä Lahdessa ei luultavasti vähään aikaan pelattaisi Liiga-tason jääkiekkoa. Itse en osaa tähän vielä vastata, sillä lahtelainen jalkapallo tai koripallo ei ole koskaan erityisemmin kiinnostanut minua
Seuraisin luultavasti teksti-tv:ltä tuloksia, kattoisin jonkun Hockey Night pelin sieltä täältä, ja ehkä maalikoosteet pudotuspeleistä. Varmaan aika mahdoton ois löytää uutta seuraa, jota kannattaa samalla tavalla kuin Pelsua. NHL:ää on siitä kiva seurata, kun ei ole sitä The Joukkuetta jota kannattaa, voi vaan nauttia hyvästä lätkästä ja hurrata suomalaisia tähtiä tasavertaisesti.Heitän tähän välikysymyksen. Oletteko koskaan miettineet, mitä tekisitte, jos seura ajautuisi konkurssiin? Mitä joukkuetta seuraisitte tai kannustaisitte sen jälkeen? Tämän myötä Lahdessa ei luultavasti vähään aikaan pelattaisi Liiga-tason jääkiekkoa. Itse en osaa tähän vielä vastata, sillä lahtelainen jalkapallo tai koripallo ei ole koskaan erityisemmin kiinnostanut minua
Kyllähän tuo kyseisten pelaajien arvo, eli runkosarjan 15. sija, riippuu myös muista pelaajina Pelicansissa palkkaa nostavista henkilöistä, vai ovatko joukkueen esitykset vain tähtien pelaamisesta?Tällä hetkellä mm. Lasch, Kangasniemi, Jordan, Kalunyk, Bryggman, Carlsson, Horky ja kumppanien arvo on sija 15 runkosarjassa.
Ei mairittele ketään näistä tulosyksikköön isolla rahalla palkatuista vaikka kuinka tekisi mieli osoittaa Ylliä sormella.
Kyllä Peliitat varmaan saisi isomman huomion. Kannatan tälläkin hetkellä, ja "aina" kannattanut edeltäjiäänkin. Joskus tulee käytyä peleissäkin.Heitän tähän välikysymyksen. Oletteko koskaan miettineet, mitä tekisitte, jos seura ajautuisi konkurssiin? Mitä joukkuetta seuraisitte tai kannustaisitte sen jälkeen? Tämän myötä Lahdessa ei luultavasti vähään aikaan pelattaisi Liiga-tason jääkiekkoa. Itse en osaa tähän vielä vastata, sillä lahtelainen jalkapallo tai koripallo ei ole koskaan erityisemmin kiinnostanut minua
Roineen olisin valmis korvaamaan heti mutta Tyrsky sitten onkin toinen juttu. Kunniakkaampi lopettaminen tai siirto ulkomaille hänelle. Tuo kamppailujen voitto on yksi olennainen asia ja siksi ihmettelen aina miksi joukkueen kapteenina on sellainen, joka häviää enimmäkseen kaikki kamppailut tai ainakin enemmän kuin voittaa.Kyllähän tuo kyseisten pelaajien arvo, eli runkosarjan 15. sija, riippuu myös muista pelaajina Pelicansissa palkkaa nostavista henkilöistä, vai ovatko joukkueen esitykset vain tähtien pelaamisesta?
Esimerkiksi Roine ja Tyrväinen ovat molemmat hävinneet tällä kaudella enemmän kamppailuja kuin voittaneet, ja tämän lisäksi Tyrväinen on myös alle 50% aloittaja. Mikä heidän arvonsa joukkueelle on? Uskoisin, että harvempi heidän poissaoloaan huomaisi matseja katsoessa (koppipelaajia ovat varmasti).
Laschin lähtemisen jälkeen todellakin nähtäisiin se arvo, joka hänellä joukkueelle on viimeiset pari kautta ollut.
Ilman jääkiekkoa ei pysty elämään, sen verran tiheästi on lajia tullut seurattua nassikasta lähtien.Heitän tähän välikysymyksen. Oletteko koskaan miettineet, mitä tekisitte, jos seura ajautuisi konkurssiin? Mitä joukkuetta seuraisitte tai kannustaisitte sen jälkeen? Tämän myötä Lahdessa ei luultavasti vähään aikaan pelattaisi Liiga-tason jääkiekkoa. Itse en osaa tähän vielä vastata, sillä lahtelainen jalkapallo tai koripallo ei ole koskaan erityisemmin kiinnostanut minua
Kyllä mä tuonna saipan tai kookoon bandwagoniin hyppäisin. Ehkä sputnikit ennemmin.Heitän tähän välikysymyksen. Oletteko koskaan miettineet, mitä tekisitte, jos seura ajautuisi konkurssiin? Mitä joukkuetta seuraisitte tai kannustaisitte sen jälkeen? Tämän myötä Lahdessa ei luultavasti vähään aikaan pelattaisi Liiga-tason jääkiekkoa. Itse en osaa tähän vielä vastata, sillä lahtelainen jalkapallo tai koripallo ei ole koskaan erityisemmin kiinnostanut minua
Tähän on tultu.Onpa masentava keskusteluaihe.
Jaa, ehkä sitä tulisi seurattua Liigaa yleisellä tasolla, mutta tuskin samanlaista tunnetta saisi kannattamiseen, kuin Pelsuja kohtaan. Pelicans on kuitenkin kotikaupungin jengi. Pelicansiin on vuosien saatossa liittynyt jotain hyvin lahtelaista, jotain, jota toisissa seuroissa ei kertakaikkiaan vain ole.Heitän tähän välikysymyksen. Oletteko koskaan miettineet, mitä tekisitte, jos seura ajautuisi konkurssiin? Mitä joukkuetta seuraisitte tai kannustaisitte sen jälkeen? Tämän myötä Lahdessa ei luultavasti vähään aikaan pelattaisi Liiga-tason jääkiekkoa. Itse en osaa tähän vielä vastata, sillä lahtelainen jalkapallo tai koripallo ei ole koskaan erityisemmin kiinnostanut minua
Onpa masentava keskusteluaihe.