Elastinen Kakko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelsu
Mitään itsekritiikkiä saati opiksi ottamista on nykyiseltä organisaatiolta turha odottaa. Toimisto on hiottu vuosien kuluessa täydellisesti Suuren Johtajansa näköiseksi eli ylimieliseksi mutta osaamattomaksi.Minä voin kertoa jo nyt mikä meni pieleen. Kasattiin kahden kauden ajan miljoonan liian kallis joukkue Suomen ja Päijät-Hämeen taloustilanteeseen nähden. Ja yleiseen kiinnostukseen nähden. Lähdettiin väkisin menestymään, vaikkei siihen ollut mitään realismia taloudellisesti. Kun olisi pitänyt lähteä vain osallistumaan. Ja odottaa salaman joskus osuvan huonoillakin nappuloilla.
Mutta ehkä tästä opittiin, ja tuollaista typerää riskeeraamista ei enää jatkossa tehdä. Sitten mä heräsin. Eiköhän se ole taas all-in ensi kaudella, budjetoidaan yleisöä käyvän täysi halli joka pelissä 400 euron lipun hinnoilla. Ja budjetoidaan täydet playoff sarjat mestaruuksineen ja noiden myötä kasataan 4 miljoonan rosteri. Sitten ihmetellään kun kassa on jo 30.9. tyhjä ja verottaja haastaa konkurssiin. Miten tässä näin kävi?
Minua vituttaisi armottomasti jos näiden huhujen jälkeen Bryggmania ei saataisikaan myytyä koko sopimuksen kera. Jos on isosti rahaa tiedossa, jolla pelastaa seura, niin kaikki on kaupan. Ei Bryggmankaan seuraa isompi pelaaja ole. Eikä kovin monelle hänen tasoiselleen pelaajalle ole muutenkaan ensi kaudella varaa maksaa palkkaa.
Kun urheilullista menestystä tuli, ajettiin satasta seinään. Ei huolehdittu taustoja ja rakenteita kestävän menestyksen edellyttämälle tasolle, vaan toimittiin kuin humalaisen tuurilla toimiva uhkapelaaja ja tuplattiin panoksia riskeistä välittämättä.
Tässä on tulos. Lassen lähtö olisi kirsikka haisevan lantakasan huipulle. Pitäkööt tunkionsa.
Toiminnan tervehtymisen edellytyksenä on Nurmisen saaminen ns. hiuksista sinne itseensä. Muuten ei muutosta tule tapahtumaan.
Viimeksi muokattu: