Vessaharja88
Jäsen
Iso peukku Petun paluulle. Ainoa mikä tässä on kysymysmerkkinä niin nuo kemiat Iikan kanssa. Viime visiitillä taisi jotain pientä olla.
Tuskin se Petu nyt tulee pukukoppiin heti ensimmäisenä moottorisahan kanssa vetäen jokaista jätkää turpaan. Yli-Junnila sekä Petu saattavat molemmat heitellä tavaroita silloin tällöin, mutta Petulla lienee hiukan enemmän kokemusta siitä milloin sille on oikeasti tarvetta vai tarvitseeko joukkue muunlaista käsittelyä.Niin, en itekkä näe että mikää moottorisahan heiluttelu / raivoaminen kopissa mitään ratkasee. Uskosin että tätäkin on jo tällä kaudella koitettu. Parempi lähestymistapa on antaa rakentavaa palautetta rauhallisesti ja kunnioittavasti ilman vittuilua mihinkää suuntaa. Tuki, kannustus ja selkeä viestintä ehkä se mitä hakisin, mikä ehkä Niemelältä lähtee jo ihan selkäpiiristä ns.
No niistä ajoista on kuitenkin jo seitsemän vuotta. Iikka oli tuolloin 23-vuotias diivaileva nuorukainen, kuukauden sisään 30-vuotias veteraani. Eiköhän menneet ole menneitä ja molemmat pysty nauramaan niille tapahtumille ja ajoille jo hyvässä hengessä. Iikka tietää hölmöilleensä ja varmasti ymmärtää nykyään sen, mitä Petu tuolloin haki niillä kurinpalautuksilla.Ainoa mikä tässä on kysymysmerkkinä niin nuo kemiat Iikan kanssa. Viime visiitillä taisi jotain pientä olla.
Petu, ajokoirakiekko ja tällainen materiaali? Jaa-a, mitäköhän tästä tulee.
Jotain hieman modernimpaa olisin toivonut, mutta kyllä Petu liigapaikan saa säilytettyä.
Tosiaan joku heittikin tuossa, että kapteeni vaihtoon myös. Kannatan tätä täysin rinnoin
On vain minun henkilökohtainen mielipide siitä minkälaista kapteenia itse odotan joukkueelta. Ei sen kummempaa. Omaan silmään nykyinen kapteeni ei täytä omia pelillisiä arvoja. On siis vain minun mielipiteeni.Hetkinen, miksi kapteeni pitäisi vaihtaa?
Nyt on erilainen materiaali mitä oli aikoinaan hänellä Espoossa ja Pelsuissa. Toki särmikkyyttä varmaan dialogeineen tuo.En varsinaisesti usko, että Petun kohdalla puhutaan mistään ajokoirakiekosta tämän kauden osalta, jos tänne tulee. Enemmänkin kyse vaatimustasosta ja logolle pelaamisesta.
On se kuitenkin Itävallan sarjassa mennyt päätyyn asti. Siihen tarvitaan sielläkin taktista osaamista.Kyllä vaihdosta tarvitaan se on selvä ja Petu on varmasti henkisen lukkojen avaajaksi mies paikallaan, tuoden nykyisellään jo roppa kaupalla kokemustakin mukanaan. Siltikään varsinaisesti ei ole vakuuttanut sillä pelikirjallaan ja usein saanut kokea monenlaisia tuntemuksia niistä lehdistötilaisuuksista, kun mies puhuu ihan puuta heinää ja "taas oltiin hyviä, mutta kun..." Aiempiin kokemuksiin peilaten vaikea odottaa merkittävää pelitavallista parannusta, vielä kun rosterikaan ei ihan ole perinteisintä Petua. Saa yllättää.
Toivottavasti valmennus uusiutuu samalla sitten isolla kädellä ja lähtijöinä koko tuore trio.
Jaahas, taitaa Lepranmieskin tietää asioista...Uusi päävalmentaja on teillä penkin takana seuraavassa pelissä.
Kyllä tämä on tiedossa. Silti on erittäin raskasta kuunneltavaa parhaimmillaan ja nyt onkin mielenkiintoista nähdä millaiset standardit löytyy Petulle, jos Yllin pressit olivat hankalia hyväksyä.Petun lehdistötilaisuus liirumlaarumeista sen verran, että kyseessä on erittäin fiksu ihminen, osaa jaaritella mitä sattuu medialle mutta kopissa sävel on eri..
Lappeenrannassa asti kaikunut, että ollaan isolla erorahalla irrotettu Lepran oma poika Ville Hämäläinen sopparistaan Saksassa meidän peräsimeen!Jaahas, taitaa Lepranmieskin tietää asioista...
Loppukauden soppariko vain?Matikaisen Petu penkin takana loppu kauden. Varma tieto. Ens viikolla tiedote ulos. Ainut oikea ratkasu.
Enempää ei oo tietoa. Loppukausi ainakin. Toivon mukaan myös ensi kausi.Loppukauden soppariko vain?
Jollei tullut samalla ensi kauden sopimus. Silloin sopisi kuvioon.Pienen hetken mutusteltuna, on minun pakko vielä tuoda esiin sitä faktaa, että Petu aiemmin kertoi medialle pitävänsä tämän kauden vapaata. Sveitsistä maksetaan kevään loppuun asti palkkaa.
Kaiken lisäksi palkkaa tulisi enemmän kotona pötköttelemällä verrattuna kriisiseuran peräsimeen hyppäämiseen. Tästä syystä lähinnä itse hyvin epäilevästi suhtaudun asiaan.
Mun mielestä JOS Petu tulee niin alkuun sopparin tulisi nimenomaan olla muotoa "loppukausi". Jos Petulla ei jostain syystä lähtiskään homma rokkaamaan kuten ennen vanhaan niin se oliskin ihan tosi kiva maksaa vuoden päästä palkkaa kolmelle päävalkulle samanaikaisesti.Loppukauden soppariko vain?