Pelicans-huhut – onko niitä?

• 3 534 318
  • 15 855

Ezama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pienen hetken mutusteltuna, on minun pakko vielä tuoda esiin sitä faktaa, että Petu aiemmin kertoi medialle pitävänsä tämän kauden vapaata. Sveitsistä maksetaan kevään loppuun asti palkkaa.

Kaiken lisäksi palkkaa tulisi enemmän kotona pötköttelemällä verrattuna kriisiseuran peräsimeen hyppäämiseen. Tästä syystä lähinnä itse hyvin epäilevästi suhtaudun asiaan.
Kausi on jo loppupuolella ja Nupen kanssa ennenkin laittaneet isolla kädellä asioita kuntoon Lahden seudun pääsarjakiekkoilussa. Sekä armoton intohimo valmentamiseen versus tommonen turha pötköttely. Joo Petu kehiin vaan.

Le Deal

Jäsen
Pienen hetken mutusteltuna, on minun pakko vielä tuoda esiin sitä faktaa, että Petu aiemmin kertoi medialle pitävänsä tämän kauden vapaata. Sveitsistä maksetaan kevään loppuun asti palkkaa.

Kaiken lisäksi palkkaa tulisi enemmän kotona pötköttelemällä verrattuna kriisiseuran peräsimeen hyppäämiseen. Tästä syystä lähinnä itse hyvin epäilevästi suhtaudun asiaan.
Ei tarvitse epäillä.

Taas tullaan siihen että tietyt nimimerkit harvemmin tänne puutaheinää kirjoittavat. :) Tämä viesti vain heidän tueksi.

Viimeksi muokattu:

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mun mielestä JOS Petu tulee niin alkuun sopparin tulisi nimenomaan olla muotoa "loppukausi". Jos Petulla ei jostain syystä lähtiskään homma rokkaamaan kuten ennen vanhaan niin se oliskin ihan tosi kiva maksaa vuoden päästä palkkaa kolmelle päävalkulle samanaikaisesti.

Jos tämä tosiaan on jo käytännössä varma tieto niin welcome back moottorisaha-Petu!

Ootellaan nyt toki ensin The Tiedotetta.
Petulle pitää hommata henkselit kun viimeksi aina lehdistötilaisuudessa joutui housuja nostelemaan kun puhui prosesseista..

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans

Niin no, Sveitsistä tulisi palkkaa sen kolmisen kuukautta, versus että pääsee näyttämään kyntensä ja mahdollisesti (toivottavasti) samalla sopimus ensi kaudestakin. Olen myös siinä uskossa että on hyvää pataa Nupen kanssa, luulisi tälläkin olevan jotain painoarvoa. Ehkä siellä on jo keskenään sovittu hyvissä ajoin, että Petu hyppää puikkoihin jos homma ei ala muuttumaan, mutta annetaan aikaa ja Petu kerää samalla tiliä käkikellomaasta.

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mun mielestä JOS Petu tulee niin alkuun sopparin tulisi nimenomaan olla muotoa "loppukausi". Jos Petulla ei jostain syystä lähtiskään homma rokkaamaan kuten ennen vanhaan niin se oliskin ihan tosi kiva maksaa vuoden päästä palkkaa kolmelle päävalkulle samanaikaisesti.

Jos tämä tosiaan on jo käytännössä varma tieto niin welcome back moottorisaha-Petu!

Ootellaan nyt toki ensin The Tiedotetta.
Mä näen että Matikainen on samanlainen kuin Summanen. Summasesta moni pelaaja on sanonut että jaksaa syödä sitä paskaa kauden tai maksimissaan toisen koska voittoja tulee mutta sitten ei enää vaan jaksa ja valmentajan naama alkaa vituttamaan.

Mä en oikeastaan näe muuta riskiä Matikaisessa kun sen että pystyykö meiltä moni siihen ajokoiralätkään mitä se yleensä haluaa pelata? Tosin meillä on näitä Hirvosia ja Tyrväisiä jotka on sen pelitavan pelitapaesimerkkejä ja tsempparina Petu on kova joten voisi saada nämä kokeneemmat jätkät herätettyä.
Myöskin Falk, Vuko, Jordan jne on sen mieleen ihan satavarmasti ja jos Matikainen raivoaa niin siinä on valtavasti enemmän karismaa pelaajien silmissä kuin rookie-Yllissä.

Jos Matikainen tulisi niin uskon että muutos olisi nopea. Puolustuspeli on nytkin parantunut ja ensimmäisenä siihen tulisi vielä napsu lisää jämäkkyyttä plus se on ihan varma että nähtäisi selkeä pelisysteemi noin 3-4 pelin jälkeen. Nyt jos pitäisi piirtää fläppitaululle mitä Pelicans hakee ja miten haluaa pelata niin mulla ei ole mitään hajua siitä.

Jos Petu tulisi niin ennustan että me ollaan varmasti kahdeksan joukossa ja siitä on vain ottelusarja enää mitalipeleihin joka olisi hyvä saavutus. Mielenkiintoistahan tässä on se että meitä vastaan voisi tulla kahdella ekalla kierroksella esim Ässät ja seuraavalla Saipa..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy