Nyt pitää vaan malttaa...
Miten minusta näyttäisi että kaikkein malttamattomimpia ovat nämä huhuja varmoina tietoina levittäneet. Mutta ei siinä mitään hyvä että keskustelua riittää näin helteilläkin.
Nyt pitää vaan malttaa...
Miten minusta näyttäisi että kaikkein malttamattomimpia ovat nämä huhuja varmoina tietoina levittäneet.
Se onkin ollut lähtökohtainen tarkoitus. Nyt pitää odotella onko soppareihin saatu kynän jälkeä..Jos nyt ajankohdista puhutaan, niin kyllähän uusiutuneen omistuspohjan sekä hallituksen kuvittelisi tahtovan näyttää muskelinsa heti alkuunsa ja pyrkivän hiljentämään sen avulla myös suurimmat epäilykset ja sora-äänet, varsinkin tässä kohtaa, kun skeptisyydellekin on aihetta.
Se onkin ollut lähtökohtainen tarkoitus. Nyt pitää odotella onko soppareihin saatu kynän jälkeä..
Ja tästä on mukava päätellä, ettei julkistamiset jää vaan JMA:seen. Arsi puhuu soppareista, mahtavaa.
Näin. Kausikortin ostossakin painavin syy oli Juhiksen tulo, pettynyt olen jos hän ei nyt meille päädy. Salaa mielessäni olen jo pitänyt häntä meidän miehenä pitkään.Putoan just tuoliltani jos näin on... Hiljaseksi vetää...
Johan näitä tietäjiä alkoikin löytyä joka ikisestä kivenkolosta. Naurut on makeat, kun sieltä tuleekin hampaaton gooni ameriikoista koodinimellä "Dane Byers" ykkösen laitaan.
Tätä mää alkuviikosta jo vähä pelkäsin/vihjasin, toivoin ettei niin tapahdu mutta aika heikolta näyttää...Oharit. Siinä todennäköisin tilanne JMA:n kohdalla. Kättelyä myöten asioista sovittu ajat sitten, jolloin myös herran palkkiokorotuspyyntöihin suostuttu. Nimeä lappuun ei ole saatu, toisin kuin olin itsekin lähteeltäni ymmärtänyt. On tainnut sitten Sveitsi tms. alkaa kiinnostaa kovasti. Sieltähän kyllä löytyisi se edellinenkin meille kaikille tuttu oharintekijä. Voin toki olla väärässäkin, ihminen kun on erehtyväistä sorttia.
Onneksi itse hankin kausikorttini siksi, että haluan tukea omaa seuraa ja käydä katsomassa jääkiekkoa.Näin. Kausikortin ostossakin painavin syy oli Juhiksen tulo, pettynyt olen jos hän ei nyt meille päädy.
..moka ei ollu se ettei Aaltonen tullu, vaan että huhujen annettiin levitä valtoimenaan. Sen ymmärrän hyvin jos Aaltosen tasonen kundi menee minne tahansa muualle ku tähän Liigaan.
Tähän vahva sama. Olisi nyt edes lytätty kunnolla JMA huhu Pelicansin toimesta kuin että joka paikassa sitä pidettiin jo "varmana nakkina" allekirjoitusta myöden. Toisaalta ampuihan Nupe sen huhun MM-kisastudiossa sanoen että rahasäkki puuttuu?
Kuhina oli vaan kova alusta asti. Sen takia tässä on pettynyt mikäli sieltä tulee jotain nevahööd arpoja juurikin sen lähtökohtaisen odotusarvon osalta mihin tämä Aaltos huhu antoi aihetta. Toisaalta onko vika silloin kirjoittajassa vai lukijassa joka luottaa edes jollaintavalla niihin kirjoittajiin joilla on ollut taipumus osua oikeaan pelicansiin liittyvissä asioissa?
Mikäli Aaltoseen on varaa ollut sijoittaa / tarjota jo pelicansin mittakaavassa hyvin niin kyllä tuolta jostain luulisi ihan pelimiehiä löytyvät niillä rahoilla.