Itse en taas ole missään vaiheessa nähnyt yhtäkään järkiperäistä seikkaa miksi Leksa valitsisi Lahden ja Pelicansin, paitsi yhteys Pasi Nurmiseen. Tilipussi on Lahdessa paljon pienempi mitä muualla, menestysmahdollisuudet myös paljon pienemmät mitä muualla ja sen mitä miestä tunnen niin esimerkiksi tuollainen "supertähden" status joukkueessa Leksaa itseään ei kiinnosta sitten yhtään. 35-vuotiaalle, vähän jo kangistuneelle veteraanillehan tuo olisi vain unelma tilanne mikäli siellä edessä olisi niitä muita pelaajia keiden niskaan ne kaikki paineet tuloksen osalta asetettaisiin. Lahdessa taas olisi todella kovat paineet ja odotukset, ja miehen taustat huomioiden 25-30 pisteen kausikin olisi monelle "pettymys".
Toisaalta valitsihan Jantunenkin aikoinaan ennemmin Lahden ja Pelicansin kuin HIFK:n tai Kärpät, joten mistä näitä tietää. Mieluusti katselisin Leksaa Lahdessa tulevalla kaudella, mutta uskon sen tapahtuvan vierasjoukkueen paidassa mikäli mies tosiaan Liigassa pelaa. Ja enemmän kuin mielelläni olen väärässä.
Toisaalta valitsihan Jantunenkin aikoinaan ennemmin Lahden ja Pelicansin kuin HIFK:n tai Kärpät, joten mistä näitä tietää. Mieluusti katselisin Leksaa Lahdessa tulevalla kaudella, mutta uskon sen tapahtuvan vierasjoukkueen paidassa mikäli mies tosiaan Liigassa pelaa. Ja enemmän kuin mielelläni olen väärässä.