Jos tulija on Nikkilä ja sen tarkoitus olisi korvata Eronen, se ei mene yksyhteen. Jo Kerhon aikoina ihmettelin sitä Kerhon fanien hehkutusta täällä Hämeenlinnassa, mun mielestä se yli 40 pisteen kausi oli suonenveto, jolloin NIkkilä pääsi vetämään sellaista sankaripakin roolia jossa onnistui kyllä hyvin, mutta virheitäkin tuli.
Toisaalta Nikkilä on loistava avaamaan peliä pitkillä syötöillä vastustajan siniviivalle liikkeessä oleville pelaajille, sitähän Eronen teki tän kauden alussa, kunnes hyökkääjät ilmeisesti taktiikkamuutoksen johdosta alkoi hakea kiekkoja alhaalta ja se avausuhka vietiin pois.
Nikkilä on yhden kortin pelaaja, mun silmissä, hyvä jakamaan kiekkoa ylivoimalla, siinä se. Ei kehity tuosta varmaan enää ihan kauheasti, kun taas Rindell voi kehittyä todella hyväksi Marko Kiprusoff -tyyliseksi pelaajaksi, sillä on nyt ihan samat kehityskohteet kuin Kiprulla samassa iässä ja tyylissä on paljon samaa. Molemmat saa kiekon ihmeellisesti toimitettua maalille pelaajien takaa, mikä on ylivoimassa paljon tärkeämpää kuin joku kauhea pommi joka osuu viisi kertaa vuodessa oikeaan kohteeseen.
Jos miettii näitä täällä pyöriteltyjä pakkinimiä, niin järjestys mun mielestä olisi Seppälä-Rindell-Nikkilä.
Seppälä nyt olisi vähintään Mikko Kokkosen tasoinen kaappaus, tai jopa pykälän kovempi, ennenkaikkea hieman valmiimpi, vaikka siltikin uskon Kokkosesta tulevan lopulta Seppälää paremman pelaajan.