Muuten kyllä, mutta purkaisiko Kookoo hänen ensikauden sopparinsa?Miks tää haisee Teräväisen Eerolle..
Muuten kyllä, mutta purkaisiko Kookoo hänen ensikauden sopparinsa?Miks tää haisee Teräväisen Eerolle..
On sopimus ensi kaudesta KooKoon kanssa.
Ertsin laittaisin kyl Barton ja Tyrskyn väliin. Ja Aatunkin tohon listaan.Joo, tärkeysjärjestys jatkosoppareissa:
-Cukste
-Bartosak
-Tyrväinen
-Tukiainen
Peetro Seppälä pelannut Niemelän U18 joukkueessa, jossa oli myös mm. Utunen, Nordgren ja Kokkonen. Olisi kyllä melko kova veto, jos ajoissa on isketty kiinni.
KooKoon organisaatiossa luetaan Pelsun huhuosiota kesken pleijareiden, katsottu meidän tulevan kauden hahmotelmaa, jossa Jasek kolmosen keskellä Filppulan ja Björnisen takana ja todettu, että KooKoo ei halua estää pelaajaa siirtymässä isompiin ympyröihin.Muuten kyllä, mutta purkaisiko Kookoo hänen ensikauden sopparinsa?
Näkisin myös mahdollisena, jos ollaan ajoissa oltu liikenteessä. Olisi jäljellä olevista vaihtoehdoista mieluisin hankinta.Peetro Seppälä pelannut Niemelän U18 joukkueessa, jossa oli myös mm. Utunen, Nordgren ja Kokkonen. Olisi kyllä melko kova veto, jos ajoissa on isketty kiinni.
Näkisin myös mahdollisena, jos ollaan ajoissa oltu liikenteessä. Olisi jäljellä olevista vaihtoehdoista mieluisin hankinta.
Jos ei Barto jostain syystä onnistu, niin olishan tuolla Olkijussikin vapaanaMä pidän ykkösprioriteettina ykkösveskaria, eli Bartosakia. Vaikeinta on osua maalivahdissa oikein jos ei ole ennestään kokemusta siitä, mutta tuon tasoinen maalivahti kuin Barto pystyy omalla panoksellaan pelaamaan kymmeniä pisteitä joukkueelle.
Jos ei Barto jostain syystä onnistu, niin olishan tuolla Olkijussikin vapaana
Näin sivusta seuranneena tämä on helppo; ehdottomasti Barto mieluummin kuin Olkijussi.
Niin paljon kun Bartosakia arvostankin, niin jos laittaisin 3 maalivahtia tällä hetkellä järjestykseen niin se menisi Olkinuora-Bartosak-Larmi eikä tarvisi montaa sekuntia miettiä. Pelicans ei häviä maalivahtipeliin, se häviää johtajuuden ja kokemuksen puutteeseen
Sehän oli just parasta viihdettä.Muistanko mä Olkinuoran niin väärin? Mä jo yllätyin että se sai KHL-sopimuksen ja pelasi siellä niin hyvin. Mulle jäi siitä jotenkin fiilis että aina sai vähän jännittää, etenkin kun se meni maalin taakse
Siis oikeasti Olkijussi Bartoa ja Elaa aikasemmin?
Harvoin tulee tätä sanottua, mutta ottaisin kummatkin herrat ihan kiljuen vastaan ennen Olkinuoraa.
Ei mitään suurempaa paskaa Olkinuoraa vastaan, mutta mielestäni katkes aina väärissä paikoissa.
Olkinuora oli isoin tekijä, miksi voitettiin edes ne 2 peliä siinä surullisessa IFK sarjassa, kovalla tasolla veti puolivälierät. Ja onhan tuo ottanut ison kehitysloikan vielä Pelicans kauden jälkeen.Muistanko mä Olkinuoran niin väärin? Mä jo yllätyin että se sai KHL-sopimuksen ja pelasi siellä niin hyvin. Mulle jäi siitä jotenkin fiilis että aina sai vähän jännittää, etenkin kun se meni maalin taakse.. Mun mielestä noita kolmea verrattaessa Larmi on vahti joka voi koska tahansa olla aivan maaginen ja yksin voittaa pelin, mutta toisaalta tasaisuus puuttuu. Barto on tasainen ja mä pidän siitä paljon enemmän kuin hetkittäisistä maagisista peleistä. Bartolle todella harvoin menee veto ilman maskia, sen ensimmäisen kauden aikana meni laskujeni mukaan kaksi, mutta sillä kaudella en nähnyt kaikkia pelejä edes telkkarista.
Se millä tasolla Olkinuora pelasi, on hyvin lähellä esim. Säteriä. Ei löydy parempaa maalivahtia entisistä pelikaaneista juuri nyt.
Bartosak toivottavasti jatkaa, mutta tämä on vain välihuomio.
Olkinuora oli isoin tekijä, miksi voitettiin edes ne 2 peliä siinä surullisessa IFK sarjassa, kovalla tasolla veti puolivälierät. Ja onhan tuo ottanut ison kehitysloikan vielä Pelicans kauden jälkeen.
Okei, no mä kyllä menen tässä @egar kanssa samoille linjoille, että nostatti sykettä aika usein ja sitten myös se oma huomio, että mielestäni meni usein niinä tärkeinä hetkinä selän taakse.
Larmi esimerkiksi tärkeinä hetkinä oli aivan maaginen ja Barto.. ah Barto, harvoin on kaverilla paska päivä.
Jotta nyt en anna Olkinuorasta epäkunnioittavaa kuvaa, niin on Pelicansissa pelannut paljon hyviä maalivahteja, jotka mielelläni jättäisin pois Olkijussin tieltä.
Okei, no mä kyllä menen tässä @egar kanssa samoille linjoille, että nostatti sykettä aika usein ja sitten myös se oma huomio, että mielestäni meni usein niinä tärkeinä hetkinä selän taakse.
Larmi esimerkiksi tärkeinä hetkinä oli aivan maaginen ja Barto.. ah Barto, harvoin on kaverilla paska päivä.
Jotta nyt en anna Olkinuorasta epäkunnioittavaa kuvaa, niin on Pelicansissa pelannut paljon hyviä maalivahteja, jotka mielelläni jättäisin pois Olkijussin tieltä.