Pelicans 2024–2025

• 601 842
  • 3 933
Suosikkijoukkue
paraikaa tekohengityksessä
Tää kaus meni suunnilleen yhtä hyvin kuin NHLssä Nashvillen kausi. Kauteen lähdetään suurin panostuksin ja uhotaan että vain mestaruus kelpaa.

Lopputulemana joukkue on koko kauden sarjan kellarikerroksessa. Harmi ettei täällä huonoimmat voi vaa draftata jotain Celebrineja. Jos on riittävän paska niin pitää oikeesti pelata putoomista vastaan.

Sandman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Tää kaus meni suunnilleen yhtä hyvin kuin NHLssä Nashvillen kausi. Kauteen lähdetään suurin panostuksin ja uhotaan että vain mestaruus kelpaa.

Lopputulemana joukkue on koko kauden sarjan kellarikerroksessa. Harmi ettei täällä huonoimmat voi vaa draftata jotain Celebrineja. Jos on riittävän paska niin pitää oikeesti pelata putoomista vastaan.
Täällä ei auttais tuolla valmennuksella edes se, että päästäis varaamaan noita Bedardeja ja Celebrinejä, ne hukkuis tuohon paskaan nopeasti.

Hemuli48

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Samat kokoonpanot ku eilen sillä erolla, että alkukaudesta toiminut Kumpulainen-Vilen-Tukiainen ketju laitettu uudestaan kasaan. Timppa siirretty Tuksun tilalle Iikan ja Lawrencin kanssa.

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Samat kokoonpanot ku eilen sillä erolla, että alkukaudesta toiminut Kumpulainen-Vilen-Tukiainen ketju laitettu uudestaan kasaan. Timppa siirretty Tuksun tilalle Iikan ja Lawrencin kanssa.
Kuinka onkaan mahdollista, että Bartosak pystyy pelaamaan toisen ottelun putkeen. Ennenkuulumaton suoritus.

surfa

Jäsen
Kuinka onkaan mahdollista, että Bartosak pystyy pelaamaan toisen ottelun putkeen. Ennenkuulumaton suoritus.
Varmaan ihan jokaisen mielestä se on ollu mahdollista, kysymys on ollut siitä, onko se järkevää vai ei.

Turha tästä on mitään vastakkainasettelua viritellä. Jos eilen olisikin tullut kolme pistettä, niin tilanne voisi olla eri. Mutta sitäpä emme koskaan saa tietää.

Jahva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nythän se selvisi miksi meillä on edelleen kolme veskaa kun tutkimustenkin mukaan suurella riskillä mennään ja näin varauduttu Barton loukkaantumiseen.

Onneksi ei olla yksin kun K-Espoo, TPS, Sport, Tappara, JyP jne. ovat valinneet samoin.

Viimeksi muokattu:

surfa

Jäsen
Täällä jaksetaan jauhaa back2back pelistä edelleen, jumalauta ei tämä mikään harrastesarja ole. Ammattilaiset pelaa aina.
Jauhaa tai ei jauha, niin fyysisesti se on ihan eri asia silti. Se mitä mieltä siitä satut olemaan ei muuta asiaa mihinkään. Ja siinä on se pieni ero ammattilaisessa ja amatöörissä. Amatööri tekee asioita ymmärtämättä mitä tekee ja voi tosiaan pelata "aina", mutta ammattilainen ottaa asioita huomioon joita amatöörillä ei edes tule mieleen.

Mutta ei tässä ole muusta kysymys, kuin riskien hallinnasta, onneksi ei tarvi itse olla päättämässä. Ja edelleenkään minä en ota kantaa siihen pitäisikö Barton pelata vai ei.

Mankkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans & Anaheim Ducks
Jauhaa tai ei jauha, niin fyysisesti se on ihan eri asia silti. Se mitä mieltä siitä satut olemaan ei muuta asiaa mihinkään. Ja siinä on se pieni ero ammattilaisessa ja amatöörissä. Amatööri tekee asioita ymmärtämättä mitä tekee ja voi tosiaan pelata "aina", mutta ammattilainen ottaa asioita huomioon joita amatöörillä ei edes tule mieleen.

Mutta ei tässä ole muusta kysymys, kuin riskien hallinnasta, onneksi ei tarvi itse olla päättämässä. Ja edelleenkään minä en ota kantaa siihen pitäisikö Barton pelata vai ei.
Ei nämä ole kenenkään mielipide asioita, riski on olemassa joka ottelussa. Osalla on jostain syystä pelkoperseessä että Barto nyt loukkaantuu ja joukkueen kausi on siinä kun taustalta ei koppi tartu. Ehkä säikähditte yhden pelinpoissa olosta että ei herranjumala tätä kaveria voi joka peliin laittaa. Kyllä voi ja kuten itsekkin sanoit niin hyvä että joku muu näistä asioista päättää. Ja väite ettet ota kantaa niin kokoajan olet osaa ottamassa..

surfa

Jäsen
Ei nämä ole kenenkään mielipide asioita, riski on olemassa joka ottelussa. Osalla on jostain syystä pelkoperseessä että Barto nyt loukkaantuu ja joukkueen kausi on siinä kun taustalta ei koppi tartu. Ehkä säikähditte yhden pelinpoissa olosta että ei herranjumala tätä kaveria voi joka peliin laittaa. Kyllä voi ja kuten itsekkin sanoit niin hyvä että joku muu näistä asioista päättää. Ja väite ettet ota kantaa niin kokoajan olet osaa ottamassa..
Ja kas näin palasimme lähtöruutuun, lukematta yhtäkään viestiä matkan varrelta.

Vihjeenä, itse olen kommentoinut vain yleisellä tasolla, luultavasti kohtuullisen pätevästi argumentoiden, ihmisen fysiikkaa ja loukkaantumisriskejä. Siihen montako kertaa Barto on jättänyt pelaamatta ei liity siihen asiaan mitenkään.

Mankkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans & Anaheim Ducks
Ja kas näin palasimme lähtöruutuun, lukematta yhtäkään viestiä matkan varrelta.

Vihjeenä, itse olen kommentoinut vain yleisellä tasolla, luultavasti kohtuullisen pätevästi argumentoiden, ihmisen fysiikkaa ja loukkaantumisriskejä. Siihen montako kertaa Barto on jättänyt pelaamatta ei liity siihen asiaan mitenkään.
Tämä pyörii niin kauan paikallaan kun sen annetaan pyöriä. Ei sitä tarvitse sen enempää ihmetellä jos fysiikka on kunnossa ja pelikulkee. Vihjeenä silti Barto tähän liittyy kun pelaa 2 ottelua putkeen vaikka kuinka yleisellä tasolla olet.

Suosikkijoukkue
paraikaa tekohengityksessä
Se oli kolmen miljoonan floppi

Nyt menetetty täysin on koppi
Ei Yllistä ollut meit valmentamaan
Oi kuka meidät tulis pelastamaan

Seurajohto; pistäkää tälle stoppi
On turkoosi yhteisö mielet maassa
Kun tuote jäällä haisee kuin saasta

Kivi tai Petu, ottakaa täst koppi
Kuka tulis uppoovan laivan pelastaa
Ylli vie meidät muuten viel karsintaan

SSAA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kiitos kaudesta 24-25. Tämän viikonlopun mahalaskun myötä tulin ymmärrykseen siitä että peliotteet eivät muutu joten minun ajatusten on muututtava. Nyt kalibroin ajatukseni loppuihin peleihin niin että kunhan liigapaikka säilyy ja saadaan ees muutamat kivat kotivoitot yleisölle joka näitä viuluja on mukana kustantamassa (vaikka yritysmyynti vetääkin rajusti).

Jos valmennus saataisiin vaihtoon niin se olisi plussaa koska en tiedä miten tarinaa edes jatkettaisiin tulevalla kaudella samojen setien toimesta kun nyt jo ollaan umpisolmussa?..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy