Eihän näistä mitään suoraan kerrota mutta itsellekin jäänyt hieman mysteeriksi kun en muista äkkiseltään onko pääosumia tullut tälläkaudella. Ainakin jossain pelissä sai tällin mutta jatkoi peliä kunnes jätti kesken ja sen jälkeen ei ole kokoonpanossa ollutkaan.Mitä Carlssonilla on rikki/ongelma vai onko kerrottu? Myönnän, että olin sen verran pierussa siinä sen viimesessä matsissa, että en muista mitä sille kävi. Ainakin Kärpät pelissä poistui kaukalosta muistaakseni marraskuussa?
Purre pelasi tuon jälkeen vielä yhden pelin. Oli ilmoitettu Ässä peliin, kunnes Kumpulalle ilmoitettiin 45 ennen Ässä peliä että sinä pelaat.Eihän näistä mitään suoraan kerrota mutta itsellekin jäänyt hieman mysteeriksi kun en muista äkkiseltään onko pääosumia tullut tälläkaudella. Ainakin jossain pelissä sai tällin mutta jatkoi peliä kunnes jätti kesken ja sen jälkeen ei ole kokoonpanossa ollutkaan.
Minä ottaisin mielummin kolmospariin Käyhkö-Nieminen.Eiköhän tässä pärjätä tovi ilman Falkiakin. Hyvinhän se on pelannut, mutta mieluummin mä kolmospariksi otan Käyhkö-Riihinen kuin kumpaakaan JYPin kakkos- tai kolmospareista. Lisäksi saadaan askiin vielä Nieminen.
Minä en. Olisi puolustussuuntaan aika hasardi.Minä ottaisin mielummin kolmospariin Käyhkö-Nieminen.
Riippunee tulevien viikkojen tuloksista loppukauden panostus.@Le Deal Onko tietoa onko nyt pakkihakua aktiivisesti käynnissä kun Hampus tippui joksikin aikaa pois? Ja Zabransky siis lähti aiemmin.
Niin vaikea homma kun tuo pelicansin peli vaatii nopeaa syöttöpeliä ja tähän yhteen pelaajaan pysähtyy peli monesti kuin seinään. Avlle sitten minuutteja mahdollisesti.Minä en. Olisi puolustussuuntaan aika hasardi.
Minä ottaisin mielummin kolmospariin Käyhkö-Nieminen.
Eiköhän siellä seitsemän pakkia kierrä ja illan päätteeksi Riihisen peliaika alle 10minuuttia.Minä ottaisin mielummin kolmospariin Käyhkö-Nieminen.
Kyllähän Tyrväisen poissaolo on myös iso tuonne johtajuuteen, alivoimalle ja fyysiselle osastolle.Vaikka Jypilläkään ei ehkä kaikki isoimmat ja suoraviivaisimmat ole samaan aikaan rosterissa, niin kyllä tänään saadaan hyvää osviittaa siitä, mihin meillä pakisto pystyy kun Falk on sivussa. Ikävä todeta, mutta kyllä Falkin ruutu on suorastaan järisyttävän iso, kun ei tuo Vukojevic ole vieläkään oppinut maalinedustan siivoajaksi ja näin ollen Jordan jää kovin yksinäiseksi tuon hoitamisessa. Nyt sitä ruuhkalippua on nimittäin ostettuna Pelicansin maalille oikein ale-laarista.
Hyökkääjistöhän meillä periaatteessa riittää ihan mainiosti, kun joku vaan osaisi olla se oikea ässä noihin aloituksiin. Ja ei, sitä ei olisi myöskään sivussa oleva Purre. Tänään vaikea peli luvassa, mutta kunhan paikoista tehdään niin käännettävissä positiivisen puolelle.
Itseluottamusta pitää olla, takkiauki ei pidä lähteä :) Eiköhän tässä ala olla oppirahat jo maksettu peleihin valmistautumisessa.Toivottavasti joukkue ei ajattele näin ja tulla taas muniin puhallellen kaukaloon.
Se on eriasia onko se opittu, vai meneekö tämä kausi kokonaisuudessaan enemmän tai vähemmän opetellessa.Itseluottamusta pitää olla, takkiauki ei pidä lähteä :) Eiköhän tässä ala olla oppirahat jo maksettu peleihin valmistautumisessa.
Taisi se numero 19:sta "Jesus take the wheel"-syöttö käynnistää koko paskan.Kyllä toinen erä ja numero 55 omissa peliä käynnistämässä lamauttaa meidän pelin. Tosin yksi säkämaalikin saatiin Petterin pleksipurusta.
Se on muuten niin että edes Jeesus ei tämän kauden joukkuetta pelasta. Jos Lasch kysyisi sitä iltarukouksessaan, vastaus olisi "En minäkään mahdottomuuksiin pysty."Taisi se numero 19:sta "Jesus take the wheel"-syöttö käynnistää koko paskan.