Pelicans 2024–2025

• 676 048
  • 4 343
Suosikkijoukkue
Pelicans
Saa taas katsella kun joukkueen kapteeni on kontillaan ja häviää kaikki kaksinkamppailut sekä luopuu kiekosta vapaaehtoisesti. Ai niin mutta kun on hyvä pukukoppipelaaja ja heittäytyy kerran pari vedon eteen, siis mihin pitääkin heittäytyä, kun on oma mies joka vapaana pääsee laukomaan. Kyllä mä pistäisin näitä nuoria sinne kentälle, joilla on kykyä ja nopeutta tehdä asioita. Saataisiin myös pidettyä näitä nuoria.
"Isoin lupaus minkä pystyy antamaan, että joka ikinen tulee antamaan aivan kaikkensa tälle asialle silleen, että tää homma kääntyy. Siellä ei ole yhtään tilannetta tai yhtään pelaajaa kuka menisi tilanteeseen puolihuolimattomasti tai löysästi."

nataS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vähän ehkä haisis siltä et Lindfors on tehnyt ens kaudeks sopimuksen muualle.

Voihan se olla noin, mutta paskat sillä pitäisi olla tässä tilanteessa mitään väliä kellä on ensi kaudella soppari minnekin. Nyt pitäisi ottaa kaikki mahdolliset pisteet peleistä ja parhaiden pitäisi pelata, ettei jouduta karsintoihin.

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kokoonpanon ulkopuolisesta en keksi oikein muita kun Jassen lisäksi Baresin. Ellei sitten Purren tilanne ole se ettei pysty jatkamaan uraansa ja sopimus on purettu ja palaa kotimaahansa.

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Itse kuullut huhua siitä, että Jasse olisi lähdössä.
Ollut aika itsestäänselvää mun mielestä heti Barton hankinnasta asti.

Kukaan ei tainnut mainita, mutta Nurninenkin sanoi viikko sitten, että jos hän olisi samassa tilassa, hakisi hän muualta uutta nousua. Aika selvä viesti oli mielestäni.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Hah Virta perusteli Timpan 13. Hyökkääjän paikkaa sillä että Tyrsky tulee takaisin, ja että Timppa ei ole vielä kovin hyvä kokonaispelissä

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Mistä tämä ylipäätään on lähtenyt, että Toke olisi pihalla?

Kyllähän tuo on apukoutsina ollut ties kuinka. Oli hyvä pelaajakin
Pitäähän nyt yhden apukoutsin aina olla pihalla. Tällä kaudella Toke, aiemmin Silander. 2020-luvun Pelicansin tavaramerkki.

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Millois tämä muutos on tapahtunut? Viimeksi kun asiasta kuulin niin sopimusta oli muualta tarjottu, mutta Jassea ei oltu päästetty lähtemään ennen kuin kausi ohi.
Jos tässä onkin vaan käynyt sellainen perinteinen rikkinäinen puhelin efekti, että ensimmäinen kirjain on matkalla vaihtunut L:stä J:hin.

Kankolan Kane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Voi kunpa joku ois kertonut, että tappioputkessa olevan joukkueen kokematonta päävalmentajaa ei kannata vaihtaa samaisen joukkueen vielä kokemattomampaan apuvalmentajaan...

Myykää nyt jumalauta vaikka ketjullinen pelaajia jos sinne ei muuten ole rahaa sitä ammattivalmentajaa palkata. Ei se lopputulos ainakaan huonommaksi mene.

Veath_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Naiivisti ajattelin että ei me playoutteihin kuitenkaan jouduta mutta nyt olen varma että joudutaan.

NuuskaHP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vähän sellainen kutina, että mikäli valmennuskustannuksissa vielä hetki pihistellään, voi se käydä hyvin hyvin kalliiksi.
Jos mä olisin Nupe tai kuka tahansa muu seuran osakas, niin mä ottaisin vaikka henkilökohtaisen lainan jostain ja hommaisin sen takuuvarman ykköskoutsin tonne pistämään ton jengin taistelemaan loppukauden kuin se olisi viimeinen ikinä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy