Mitä mitä? Raumalla bulin sukulaisia.Saipan fanipaita päällä
SaiPan Bönde on vieraillut Nordiksellakin:
Mitä mitä? Raumalla bulin sukulaisia.Saipan fanipaita päällä
Voi myös olla Buliakka?Onkohan tuo Bulin Ukko?
Tai Bulin Mia?Voi myös olla Buliakka?
Yhdennäköisyys Ämpäripään kanssa on jopa huuruisin silmin havaittava. Onko Buli koskaan puhunut mitään? Jos on puhunut tai jos tulee joskus tulevaisuudessa puhumaan, arvioin asioiden ilmoittamistavassa olevan yhtäläisyyttä Ämpäripäähän. Asiat ilmoitetaan siten kuin ne ovat, ilman kompromissihakuisuutta.Eli meidän tuleva NHL-kokoonpanosta loppumetreillä tippunut vahvistus voi olla Buli! Sitä myös välillä miettinyt, missä määrin Buli on sukua ATV-kanavan Ämpäripäälle kun tiettyä yhdennäköisyyttä on.
Twitterissä törmäsin BULIn esi-isään:
Buli ei varmasti itse ole ajokunnossa eli sillä täytyy olla kuski. Hienoa nähdä, että on millä mällätä. Muutenkin uskottavin hahmo koko organisaatiossa.Bulin Merzu bongattu viikonloppuna Ekegolfin parkkipaikalta. Kentällä en ämpäripäätä nähnyt, vaikka koitin olla tarkkana. Joten taitaa Buli olla vielä viihteellä ja vapaalla.
Varmaan napannut edellisen autosponssin pinosta ekana. Ei ihan huokein ajopeli.Buli ei varmasti itse ole ajokunnossa eli sillä täytyy olla kuski. Hienoa nähdä, että on millä mällätä. Muutenkin uskottavin hahmo koko organisaatiossa.
Onko Buli kuulolla? Bönde on ilmeisesti tulossa kylään taas.
Kenen luulit pitävän meidät Feikkiheikit järjestyksessä Nordenskiöldinkadun toisella puolella, kun samaan aikaan Nordiksen parkkipaikalla juhlitaan Peltosen mestaruutta?Hyvä, että ketjua nostettiin. Buli ei saa unohtua! Lapsenomaisesti vielä uskon ja toivon, että Buli nähdään Nordiksella tai edes jossain kaljakellunnassa.
Hän on seuralegenda jota tarvitsemme, mutta ilmeisesti feikkiheikkeinä emme ansaitse.
Sama herra on palvellut minuakin. Annoin vinkin, että nimikkokahvia saa the teurastamon alueelta kaffefirmasta, jonka nimeä en muista. On muuten hyvät pavut. Ja kaveri nauroi ja lupasi yrittää ostaa samaa kaffetta.Hiljattain eräässä espoolaisessa Alkossa (sic!) minua palveli – ilmeisesti ulkomaalaistaustainen – myyjäherra nimeltä Buli. En tiedä, onko hän itse asiasta tietoinen tai onko hän ylipäätään jääkiekkomiehiä, mutta Buli ja Alko ovat kyllä match made in heaven.