Morten Halsted
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Kevät tuli, lumi suli, Nordikselle tuli Buli!
Laitetaan Peltoselle punainen ämpäri ilman silmänreikiä päähän, josko se siitä vähän vapautuisi.Luultavasti Bulikin olisi vähintään yhtä pätevä ellei parempi päävalmentaja HIFK:lle kuin Peltonen. Maskotteja kumpikin joka tapauksessa.
No tämähän se. Vähän sama kun se joku nuori skloddi pelasi tetriksen läpi, niin jos Buli saataisiin puikkoihin loppukaudeksi niin lätkä ois HIFK:n osalta vähän niin kuin pelattu läpi. Antaisin anteeksi kaiken skeidan viimeiseltä kymmeneltä vuodelta.Luultavasti Bulikin olisi vähintään yhtä pätevä ellei parempi päävalmentaja HIFK:lle kuin Peltonen. Maskotteja kumpikin joka tapauksessa.
Laitetaan Peltoselle punainen ämpäri ilman silmänreikiä päähän, josko se siitä vähän vapautuisi.
Kyllä. Vaihtoaitioon läpsimään pelaajia hartioihin ja poskille tabletti kädessä. Testosteroni tabletti.Buli on pakko saada paikalle huomenna henkeä kohottamaan, sen avulla
on ennenkin noustu ! Nyt ei ole vaihtoehtoja .
Testosteroni tabletti.
Broilerin pitää vaan olla sulanut että se mahtuu Bulin oraaliaukkoon.Bulin lempiruoka - Pakastebroileri
On se nyt perkele, että Nordiksella pomppii joku Tapparan Molla Maija-maskotti ja Buli loistaa poissaolollaan. Laitatte Peltosen päähän ämpärin niin se on Bulin paluu. Onnistunee maskottina paremmin kuin nykyisessä pestissään.
No todellakin! Jos joku hoitaa paperihommat niin olen 50-50% mukana ja mä voin hoitaa Ämpäripäässä pyörimistä vapaa-ajalla välillä hallilla, mulla kestää pokka ja huumori... ja vaikka olla kuskina vierasmatseihin Bulille töiden salliessa.... 5v vanha Volvo V90 R vaihtuu syksyllä todnäk sponssin (oman Japaniketjun piiriin Lexus RX450:ksi)Jos Buli ei ole rekisteröity tuote tai tavaramerkki, jonkun kannattaisi se tehdä ja pistää oma Buli-show pystyyn kotimatseihin jos toimisto ei kerran ymmärrä Bulin suuruutta. Buli on avaruus ja maapallon ydin, tämänhetkinen ja tuonpuoleinen, oleva ja olematon...